Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kadın ve Erkeğin Yeniden Yazılan Ahlak Kuralları!

Geçen gün Uykusuz dergisini okurken bir yazı gördüm arada. Her zaman bunu ve bunun gibi şeyleri bende düşünmüşümdür ve anlam verememişimdir. Hem bu fikri irdeleyelim hemde yeni fikirleri düşünelim, tartışalım elden geldiğince. Ana konu kadın ve erkek arasında yıllardır süren, sanki gizli bir anlaşmaymış gibi, bunu ahlak ve görgü kurallarıyla bütünleştiren, "olgun ve centilmen erkeğin yapması gereken altın kurallar" gibi bir tabu oluşturmuş bazı hal ve hareketler bütünü...

Öncelikle Uykusuz'da okuduğum bölüme gelelim.

* Hep derler ya, evde, işte, orada burada, neyse. Halk arasında şöyle bir inanç vardır; tuvalette bulunan klozet kapaklarını genelde erkekler işeyecekken kaldırır, iş bittikten sonra kapatır. Neden? Bence çok saçma? Nedir yani bunu ahlak kuralı yapmanıza iten şey? Ben anlayamıyorum. Biz işerken -en azından ben- klozetin oturduğumuz bölümünde ki kapağı zaten kaldırıyoruz, da işedikten sonra indirmesek ne olur yani? Siz oturacakken indirseniz elinize mi yapışır? Hem neden bu size göre uyarlanmış? Şöyle olsa mesela? Bayanlar tuvalete girdiklerinde klozet kapağını indirir, işini yaptıktan sonra kendinden sonra bir erkeğin gelebileceğini düşünür, kapağı kaldırır ve çıkar. Neden böyle olmuyorda tersi oluyor? Bunu yapmayan kadınlara zerre kadar kızmıyorum, bir kapağı kaldırıp işemek benim için ölüm değil ancak, sizin bir kapağı indirmeniz neden bu kadar büyük bir ahlak takıntısı haline getiriliyor, bunu anlayamıyorum, yıllardır düşünüyorum, işte bu hafta Uykusuz'da görünce patlayasım geldi mk! Neden biz lan neden yani nedir?!

* Bayanların kilosu sorulmazmış! Bak sen şu işe?! Neden olduğunu söyliyim sevgili hayran kitlem, nur toplarım, pembe pancurlu evlerde mini mini bir düzine çocukla yaşayacası insanlar! Bayanlara kilosu sorulmaz derler çünkü onlar genelde feminist birer şişkodurlar. Bunu söylerseniz de; hayııığğr, sadece kemiklerim iri, derler! Düpedüz kompleksli hatunların kendince uydurduğu bir takıntı daha. Bir bayana kilosunu soran erkek terbiyesizlik etmiş sayılırmış, geçiniz efendim. Taş gibi, cillop gibi, hani böyle izlemeye doyamayacağınız ideallikle bir hatunsa kilosundan memnunsa bunu her yerde açık açık söyler. Hatta şöyle bile olur; "merhabağ ben aysu, 51 kiloyum"... Evet abi, taş gibi olanlar hiç çekinmez, sorun etmez ama nerede feminist bi şişko karı var, direk bayanların kilosu sorulmaz der. Sorarım mk. Siz şişkosunuz, bunu ispatlamak için gerekirse odunda olurum!

* Şimdi en büyük tespitte!!! Bütün kadınlar odundur! Evet! Şaşırmayın hiç, kızmayın, üzülmeyin! Baktığımız zaman şu yeryüzüne centilmenlik diye bir olgu var. Peki centılgörl neden yok? Çünkü umutsuzsunuz kusura bakmayın... Bir erkeğe "ay çok centilmen" dendiğine hepimiz rastlamışızdır. Çünkü kibarlığı hep erkeklerden bekliyorsunuz. Sizin kibarlık anlayışınız sadece ağır ağır oturup, güzel konuşarak, güzel güzel gülmekten ibaret ehi ehi diye. Kaç kere otobüste bir amcaya yer verdiniz? Hadi hadi açık olun kaç kere? Kaç kere bir kapıdan girerken, aynı anda bir erkekte giriyorsa, tam kapıda sıkışmışsanız, yolu veren siz oldunuz? Ya otobüse binerken? Taksi çevirdiğinizde? Hadi ama cevap bekliyorum?! Erkekler verdi değil mi yolu? Evet işte, bu erkeklerin kibarlığını sizinse odunluğunuzu gösteriyor. O narin vücutlarınızın altında ki feminen duygularınızdır sizi dışarıya karşı kibar gösteren! Ama ben biliyorum ki; içinizde kibarlıktan eser yok, sadece yapınız bu sizin... Artık saklanamazsınız... 65

* Bayanların yaşı sorulmaz var birde... Neden sorulmasın? Teyze olmaktan korkmayın bu kadar, hepinizin sonu o. Şimdi Ajda Pekkan gibi estetikle yaşayan bir insana sorsanız gururla söyler yaşını bence. Cillop gibi görünüyor makyajı falanda yaptığı zaman. Süper babaanne mode : ON direk. Geçtiğimiz yıl bir klibini görmüştüm, oynuyor, zıplıyor falan. Mantık olarak o kadına yaşını sorsak, 70 demekten çekinmemeli, utanmamalı. Mantığı; bakın 70 yaşındayım ama ne kadar sağlıklıyım, kendime baktım ve hala güzelim! olmalı... Bununla gurur duymalı. Ama 70 yaşında ki insan, yaşını söylemiyorsa, hatta ve hatta, yaşını ufaltarak söylüyorsa ben bu işten tırsarım, çok tırsarım. Bunun anlamı nedir biliyor musunuz pek sevgili sayısal loto tutturası okurum; bunun anlamı "70 yaşında da olsam, azgın, genç erkek delisi, içi içine sığmayan bir insanım, bunca makyajı, bunca operasyonu, bunca gençleşmeyi sırf abazalığımdan yaptım, doymak bilmeyen bünyem yüzünden yaptım"dır... İşte bir gerçek daha belgelendi sayemde sevgili masasından kuş sütü eksik olmayasıca okur; kadınlar yaşlarının sorulmasına, bu sapık fantazileri yüzünden bozuluyorlar. İçlerinde ki sapık ortaya çıkıyor, içlerinde ki sübyancı, genç ve parlak erkekçi ortaya çıkıyor ve bu yüzden bize kızıyorlar. Yaşlarını sorduğumuzda içlerinde ki o sapık dışarı çıkıyor ve yüzümüze çemkiriyor "bir bağyanın yaşı sorulmaz, yuh adi kaba, sapık pis adam!" diyerekten. Ama artık gerçekleri biliyorsunuz, korkmayın, yaşlarını sorun ve gerçekten niyetlerini anlayın kadınların...

* Böyle buyurdu Zerdüşt!

* Niçe kitabı okumaktayım son zamanlarda, kadınlar hakkında yazdıklarında şöyle birşey var. Zerdüşt bir gün yolda yürürken, çok yaşlı bir kadınla karşılaşır. Kadın, Zerdüşt'e "Biz kadınlara dahi çok şeyler söyledi Zerdüşt, ama kadınlar üzerine hiç bir şey söylemedi bize" der. Zerdüşt ise;
"kadınlar üstüne ancak erkeklerle konuşulur" der, koyar postayı eheh. Sonra kadının ısrarına dayanamaz bir güzel döktürür. En sonunda konuşması bitince yaşlı kadın Zerdüşt'e teşekkür olarak, "sana küçük bir gerçek sunayım" der. Zerdüşt kadından ister küçük gerçeğini, ve kadın şöyle der; "Kadınlara mı gidiyorsun? Kırbacını unutma!" 65

* Neyse, işler güçler, tıkandı bu bünye, V.2 yapmanın yolunu açık bırakıyorum...

Saygılarımla efedim.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Kadın ve Erkeğin Yeniden Yazılan Ahlak Kuralları!

  1. Boba says:

    "Teyze olmaktan korkmayın bu kadar, hepinizin sonu o" oku oku kolaysa gel de yarılma mk saıdfjasofasf

  2. Pelin says:

    boyle gelmis boyle gidecek korkarim vallah
    yok mu caresi dostlar fesupanallah
    demis Erkin baba bosuna mi demis!

  3. Caprislee says:

    Yazılarını gercektende çok keyifle okudum.Ama bişe demeden edemicem kadınların üzerine de bu kadar da gidilmes ki kardesim yerden yere vurmussun bisleri.Allahıma bin sukur otobuste yaşlılara yer de veririm kilomuda yaşımıda sölerim:)
    Neysek o yani bütün bayanları aynı kefeye koyarsak o zaman erkekler için konusulacak ta çok şey var ;)

Bu gadget'ta bir hata oluştu