Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kamburumun sebebi olun yahu!



Selamlarım evvelden, nasılsınız, afiyette misiniz diye soracak kadar da kibarımdır. Bazen kibarlığımı kaybedebilirim ancak bu sizin hoşgörünüzle alakalı bir şey. Etliye sütlüye dokunmayan ama ballıya dokunup, üstüne birde parmağını yalayan bir bünyeye sahibim. Hepimizin zaafları vardır. Beni de böyle kabul edeceksiniz, elinizden bir şey gelmez. Elinizden gelecek tek şey, sağ üst köşede bulunan çarpıya basmak. Ama bunu yapmayacağınızı ikimizde biliyoruz. En çok ben biliyorum. Ben herşeyi bilirim çünkü.

Bizzat kendi götümden uydurduğum naçizane hikayelerim, beni derinden etkileyen müzikal zevklerim, yuh amısına koyim dedirtecek olaylar ve filmler ile birlikte, bu dandik bilgisayar masasında, kamburumu çıkartacağım. Okuyunda, kamburumun sebebi olun yahu!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Kamburumun sebebi olun yahu!

  1. Darkohl says:

    hastasiyim yahu dahasi otesi var mi..
    gozlerim artik gormeyinceye kadar okuycam yazilarini
    okuyamadigim zaman da torunlara bebelere filan okuturum dinlerim gulerim kih kih

  2. Boba says:

    TAŞŞAK MASSACRE !!

Bu gadget'ta bir hata oluştu