Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Nefret Style V.1


* Otobüste orta kapıda dikilip, arkası bomboş olduğu halde ilerlemeyen zihniyet. Her seferinde geçerken ya ayaklarına basarım, yada kıçlarına sürterim çükümü. Onu bilin, buna göre davranın ey blog okuyucuları! Bir gün size de sürttürebilirim!

* Yere çöp atan zihniyet. Bunu yüzlerce kez daha söyleyebilirim eminim ki, bu tür insanların sıfatını sikeyim.

* Bakkaldan ekmek alırken, hepsini böyle elleyen, sıkan, okşayan, utanmasa ucundan koparıp tadına bakacak kadar itoğlu it olan zihniyet. Elleme kardeşim ekmeği! Senin ruhuna dokunmuş, o pis ellerinin değdiği ekmeği yemek zorunda mıyım ben? İlla sosyete olup, poşette ki ekmeklerden mi alalım! Arkamızdan küfredersin ama değil mi? it oğlu it.

* Belediye otobüsü şöförlerinin 70% lik kısmına uyuzum arkadaş. Bu kadar suratsız insanlar daha gelemez yer yüzüne. Hayır, onları da anlıyorum, akşama kadar eşi bulunmaz Türk milleti ile uğraşmak zorunda kalıyorlar. Biliyorum ne kadar sıkıldıklarını, ki ben şöför olsam günde 3 posta adam döverdim / dayak yerdim. Ama gözünüzü seveyim, biraz daha güler yüz yahu! Belediye otobüs şöförlerini halka ve topluma kazandırma çabası içersindeyim! Her sabah selam veriyorum ben bu insanlara, günaydın diyorum. Cevap vermiyorlar, ama umutluyum.

* Ottur, günahı yoktur diyen zihniyet. Ramazan geldi malum, göstermelik müslümanlıklar tavanda şu ara. Ya tam yapın, ya hiç yapmayın felsefemden hiç bahsetmeyeceğim ama, bu ramazan olduğu için içemeyip, kafası güzel olamayan güzel mümin kardeşlerim, iftardan sonra toplanarak otlanıyorlar. Neymiş? Ottur, günahı yoktur. A benim yaşadığı, tek laf edildiğinde aslan kesildiği, nüfus cüzdanına yazdırdığı dinini bilmeyen güzel memleketim insanları! Keyif yapan ve beyni uyuşturan her madde günahtır size, sadece alkolle kıyaslamayın bunu! İnandığınız şeyleri bari bilin yahu!

* Çalım yapan zihniyet. :s. Evet abi ne var yani? Yapmayın sizde şu çalımı! Takım oyunu oynasak herkesi yeneriz inan bana. Bak Fenerime, ne koydu ama nasyonel nasyonel İnter'e?! Takım oyunu güzeldir, çalımı bırak pas ver, sikertirim!

* Bağlanmayan internet. Aman yarebbi, ne kadar sıkıntılı bir durumdur böyle. Refresh yapmaktan ellerin kangren olacaktır neredeyse ama o göt mavi bölüm dolmaz bir türlü. Modemini kırasın gelir. Kıyamazsında, ya gelirse diye. Bağlanmayan internet insanı katil edebilir, hüzünlendirip ağlatabilir. Karnına karnına seri yumruklar saydırabilir. Herşeyi yapabilir, öyle bi şerefsizdir o.

* Bakkala her giren hatunu şöyle bir süzen, çıkarken de götüne bakan bakkalımızın zihniyeti. Bunlarda hacıdır yanlış anlaşılmasın. Kız arkadaşımı o bakkala sokmuyordum götüne bakacak diye. Şerefsiz. Sinirlendim bak.

* Aldığım kitabı sonradan sevmemem. Beğenmemem. Nefret ediyorum bu huyumdan. O kadar da inceliyorum böyle salak bir yanım olduğunu bildiğim için. Ön sözünü okuyorum, sonunu okuyorum, aradan bölümler okuyorum. Yok amısına koyim, illa o kötü kitap beni bulacak. Kötü kitaplara karşı bir çekiciliğim var. Seviyorlar beni, kütüphanemin en sikko yerinde yerlerini almak istiyorlar. Kıramıyorum. Hepsini alıyorum onların bilinçsizce. Yarısına kadar gözümü kırpmadan, dişlerimi sıkarak, başarma umuduyla, buram buram gerilerek okuyorum. Sonra ani bir patlama ile "ya amısına korum böyle şansın, böyle kaderin, böyle seçmeyi bilemeyen adi şemsipaşa pasajında sesi büzüşesevcisbeva'lik olmaz yahu" diyerekten, kendime kızaraktan, sonra üzülüp gönlümü alaraktan, kütüphanemin en sikko köşesinde ona ayrılan yere bırakıyorum onu. Bir bakire olarak ölüyor kitap. El değmemiş, taptaze, azcık oynanmış sadece, ön sevişmeyi geçememiş. Mutlu o, rahibe teresa amk!

* Yeter.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Nefret Style V.1

  1. Canselmo says:

    Özellikle 2. 3. ve 4. maddeye şiddetle katılıyorum. Hatta 3. maddeye pek acayip bi' şiddetle katılıyorum. Böyle gore filmi şiddetiyle katılıyorum. O olayı yapanların çoğu da teyzelerdir a.k. Sıkıştırıp bi' yerde dövemezsin de.. İçinde kalıverir.

  2. Cem says:

    ahah Aynen öyle Can. Teyzelerin sokağa çıkması yasaklansın bence!

    Bu arada bu kadar olur. Bu yazıyı yazdım, suratsız bir şöförün kullandığı belediye otobüsüne bindikten sonra, gittiğim halısaha maçında boş yere çalım yapan bir arkadaşımızın kaptırdığı toplar yüzünden yediğimiz ve yine aynı sevda yüzünden kaçırdığımız gollerle yenildik. Bu da yetmezmiş gibi, günün en beklediğim anında, beni en mutlu eden saatlerde, internetim koptu. amısına koyim böyle şansın dedim, saldırın dedim, hepisiniz saldırın. DURMAK YOK, YOLA DEVAM!

  3. Dreamtime says:

    Valla Otobüs şöförleri konusuna katılmaktayım.Hele bizim buraların 130a ve 133t şoförlerini katil diye çağırırlar :D
    Ama geçen bayram çok şaşırdığım bir olay başıma geldi.Bayramın 2, günü arabaya bindik arkadaşla.130 idi.Şoför bize iyi günler,iyi bayram dileklerinde bulunmuştu en içten davranışlarıyla.Orda bi göt olduk biz kaldık arkadaşla :D İşte her şoför aynı değil ama çoğunluğu barzo.

National Geographic POD