Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Saçmalarım


- Abi şu adam çok kıl, yüzünü bile görmek istemiyorum...
* Tüy dökücü kullan abi?

:s

---- o ---- o -----

- Süper gömlek; 5 YTL!
* Abi kurşunsuzu var mı?

(Yıllardır en sevdiğim iğrenç esprimdir, hala gülüyorum amk :D)

---- o ---- o -----

- aaa oğlum sen mi geldin?
* Tüpçüüğğğ?

---- o ---- o -----

- where are you from?
* i am from toptaşı!
- toptasi?
* yaa toptaşı! yürü len!
(amcaoğlunun hikayesi dsaofnsd)

Bu gün güzel bir insana mesaj yazarken aklıma geldi, orada da bahsettim. Burada da bahsedeyim. Armudun iyisini ayılar yer diyorlar ya? Armut yiyen bi ayı gören var mı aranızda? Bence bizi yemişler yıllar yılı. Ben hiç rastlamadım. Balık falan yer bunlar, bal yerler.. Zorda kalırlar insanları yerler belki :s Ama armut hiç görmedim. Ben mi cahilim, yoksa başka var mı benim gibi yada armut yiyen ayı gören var mı? Armudun iyisi olduğunu tescillemiş mi? Garanti mi yani? Yada neden balığın iyisini ayılar yer dememişler. Bunca yıldır belgesellerde bu koca götlü hayvanları ya ağaca yaslanıp kaşınırken ya da derede balık tutarken görüyoruz. Neden balık değilde armut? Bence bizi s.kmişler bunca yıldır, bi köşeden, salladıkları yalana tüm dünyanın inanmasını, hatta üstüne ata sözleri çıkartmasını izleyip, katıla katıla gülüyorlardır bu yalanı çıkartanlar.. Ayılar armut falan yemez bence. Ben görmedim, inanmam görmediğim şeye.. O aslında bi benzetme demesin kimse bana, kızarım. İnsanda biraz gurur olur, söylediğinin arkasında durur. İspatla dediğin zaman; ben onu benzetme için yapmıştım falan demez. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz hem. -Bunu ispatlayabilirim bak, bunu diyene helal olsun mesela- O armudu yiyen bir ayı gören adam çıksın, medya önünde herşeyi açıklasın. Şerefsiz göt.

Neyse. Daha yazardım, aklımda çok şey vardı belkide, yani yoktu ama olabilirdi. Olmasın bu saatten sonra. Sinirlendim.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 0 Comments

National Geographic POD