Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yumurtayı Bırakıyorum!


Yok arkadaş, harbiden bırakıyorum bu yumurtayı! Yemesini çok severim, yapmasını da çok severim, -ki peynirli yumurtayı süper yaparım, genç kızlara duyrulur- ancak gel gelelim, mecbur kalıpta, o tavayı yıkamak zorunda kalması, soğuttu beni yumurtadan, adeta yumurta değilde dereotlu bamya yemiş gibi hissettim kendimi. Hem dereotlu, hem bamya. Daha kötü ne olabilir ki?! Evet, yıkanmak zorunda olan bir yumurta tavası doğru cevaptı...

Evde tek başıma kalınca yeminle yapmam yumurta falan. Beni bu zevkten mahrum eden, o yapışmış yumurta ve yağ parçacıklarına yazıklar olsun diyerek esefle kınıyorum onları!

Dağ gibi olmuş bulaşık tepesi arasında kaşık, çatal arama zorunluluğu ve zorluğu beni ikna etti, bulaşıkları yıkamam konusunda. Aslında bulaşık yıkayan yada yıkayabilen bir insan değilimdir. Durulamayı becerebiliyorum, onuda güzel bir teşvik olursa. Güzel bir hatun yıkarsa bulaşığı, şerefsizim durularım! Biz ev işlerinden kaçan, tembel bir insan değiliz, yeter ki motive etmesini bilin! Neyse, şimdi ki durum biraz farklıydı tabi, bu tamamen artık mutfakta yer kalmaması ile alakalı birşey olduğu için ve de yapacak birşeyler aradığım için daldım mutfağa.

İlk defa yapıyor olmam nedeniyle biraz zorluklar yaşadım. Ama olaylar sırasında gördüğüm hatalarımdan ders alarak geliştirdim kendimi. Bir nevi mutasyon geçirdim o anda! Hayır, solungaç falan çıkartmadım, ancak bulaşık yıkamanın inceliklerini yaşayarak öğrendim. Evrim geçirdim bir nevi, ki evrim teorisini saçma bulanların alnını karışlarım, canlı örneğim ben burada!

Şuna da emin oldum ki, tabak yıkamak fena zor birşeymiş. Tutacak yeri yok meretin. Neresinden tutsan kayıyor, bir intihar teşebbüsü her anı.. En güzeli kaşıklar, masrafsız, tek seferde hoppala bitiyor. Bıçaklar tehlikeli. Bardaklar da güzel ancak rakı bardağı yıkamakta pek zor. El girmiyo şerefsizin içine. Çay kaşıklarını adamdan bile saymıyorum ahah!

Evet efendim, ev işlerine yardımcı olabilen, yakışıklı, bir o kadar da karizmatik kişiliğim, aynı zamanda bekarım. İlgilenen ve bana bulaşık işlerinde yardım etmek isteyen genç kızlara duyurur, gözlerinden öperim.

Haydi kalın sağlıcakla. -Sağlıcak-

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Yumurtayı Bırakıyorum!

  1. Dreamtime says:

    Ben sana talibim cem.Hem de çok güzel bulaşık yıkarım.Hiç kir yemek izi bırakmam.Tabaklar elimden asla kaymaz.Onları çok güzel bir şekilde tutarım ben.Canlarım benim.
    Tava işine gelince çok kolay.Dök yağ sökücüyü beklet 5 dk tamamdır.Çıkmayan kir olursa gel döv beni.Bunu da söyledim yani.
    (Beceriksiz insansın bunu bilir bunu söylerim!) Sevgilerle :)

  2. Ben de sana talibim aşkııımmm. Ben de çok güzel yemek pişiririm, deli ev temizlerim, hayvan gibi de ev işi yapar ve bulaşık da yıkarım. Hem bulaşık yıkar hem de sevişebilirim.

    Ne dersin aşkısı?

    dlskgjfsdfd md h

  3. Darkohl says:

    senin bu yaptigin cok ayip bisig 64
    bide hala bekarim diyo
    peki.
    su diger ikisi de kuma olabilir sorun degil biri iyi bulasik yikiyomus biride iyi sevisiyomus tamamdir!

  4. Cem says:

    ehaha.. Başka aday yok mu yahu?

    Neyse, elimizde ki üç adayda gayet güzel ve çekici. Üçüde birbirinden güzel! Hangisini seçeceğime karar veremediğim için hepsini birden kabul ediyorum! 65

    Diğerleri! 1 kontejyan boşluğu daha var, umudunuzu kaybetmeyin... 65

  5. Canselmo says:

    Ya tavayı lekeyi geçtim onlar sorun değil de osurunca leş gibi kokuyor be kardeşim! Ama sen kız peşinde olduğun için olaya bu açıdan yaklaşmamış olman doğal tabi..

Bu gadget'ta bir hata oluştu