Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Düğünde Metal \m/


Takdir ettim çocukları, bayada güzel çalmışlar.

Memleketim insanları "nereden çıktı bu?" dercesine bakıyorlar. En güzel yanı ön sıralarda bir teyzenin kulaklarını kapatması. Diğer halk anlamasa da anlıyormuş gibi dinliyor ve de alkışlıyorlar yalandan. Sürü psikolojisinin basit bir örneği aslında bu video. Halkımızın önüne ne atarsan yiyorlar. Keşke hep böylesini atsalar...

Video baya eski, sanırım 90'lı yılların başı olabilir. Elemanların oraya çıkmada ki cesaretine şapka çıkartmadan geçemeyeceğim.

Long Live Death Metal! \m/


POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Düğünde Metal \m/

  1. Ahahahahah bu nedir abiii, şaka mı? Zuahuahsuahsuha abi bu olay efsane yahu efsaneeee sauhdfsıo dsaog asfogs . Abi ben öndeki baş örtülü teyzeye bayıldım. Zavallı kadın iki eliyle kulaklarını kapatıyor. Abi öyle bir ortamda ne işleri var yahu, kim çıkardı onları oraya ahahahaha. Fotoğraf olsa photoshop derdim valla :D

    Ahahahaha herif çığlıklar atarken brutal brutal, damat çok feci bakıyor yaaa hahahaha Helal bee :D

    Bu arada o kadar karizma resimleri koyma. Direkt Death Metal Karizmaları olarak çok teklife açık olabiliriz :p

  2. Cem says:

    Abi çalışları falan gerçek gibi, gayet sağlam görünüyor ve harbiden süper bi cesaret :)

    Damat ilk başladıkları zaman deli gibi alkışlıyor ben oraya kopuyorum en çok.. Sonra şaşırıyor noluye len :s

    Bu arada ben tekliflere kapalıyım ewq

    Sende kapalısın sanırım, geçen baya mutluydunuz *hıh

    sdjofsd

  3. Ahahahah ne açığım ne kapalıyım, yaşlı bir bunağım, kelim, huysuzum ve bunların hepsi geberene kadar otomatik portakal tadında kapalı olmama delalet dklnf şsdjng sadfjbgş sbgafd

    İbne olcam ben hih

    Sonra da sana ===> *gel

  4. Darkohl says:

    oha fotografa bak aziniza zicam emi nasil guzel lan!
    :(

  5. Boba says:

    ohh mis tam da altın seneler

  6. Dreamtime says:

    Ben de evlenirken canlı müzik olayında böyle birşey yapıcam.mhauhauha herkess kaçsın düğün müğün kasmayız ne güzel :D

  7. Cem says:

    Senin düğününde ben söylerim Seyhan :D Hammer Smashed Bride!!!! 65

  8. Darkohl says:

    memelerinizin ucu belli olmus bu fotografta.
    gercek!

Bu gadget'ta bir hata oluştu