Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Makarna ve Hayın Dostlarım...

Efendime söyliyim!

Biri de çıksa dese ben şunu söylerken, "efendiler götürsün" diye. Çokta pis göt olurum bence. Neyse. Bunu şimdi dediğim için, bu göt olma tehlikesinin önüne geçmiş oldum sanırım. Ayıptır zaten, neden göt etmek isteyeceksiniz ki? Bende ki de hüsnü kuruntu işte. Bu hüsnü kuruntu ne garip bir şey bu arada. Bence çok saçma. Hüsnü Kuruntu diye bir adam mı varmış? Nedir bunun olayı, bilen, hatırlayan, anımsayan varsa; yada sırf geyik yapmak isteyenlerde olabilir, bana bi mesaj atsın, iğmeyil atsın, anlatsın bana nedir şu hüsnü abinin olayı :s

Neyse saçmalamaktan ne yazacağımı unuttum. Gerçi unutamam ben bunu. Bunu unutursam, şu an gözümün önünden geçen sinek yavrusunun kafasını ezeceğim gibi ezilsin bünyem. Az kaldı yakalarım, siz bana bakmayın.

Çok sinirlendim bugün. Aldatılmış, gururuyla oynanmış (sinek is dead), bir paçavra gibi kullanılıp bir kenar atılmış, üstünde çin işkenceleri denenmiş bir amerikan askeri, labirent içersinde peynir arayan bir fare, deney için aids bulaştırılmış bir maymun gibi hissettim kendimi. Evet.

Bakmayın etrafınıza düşünen gözlerle. Bunu bana yapan sizlersiniz. Yani en azından bir kısmınız. Başkaları da var tabi ama onlar buraya girip okumazlar, onlara sözel olarak vereceğim dersimi.

En baştan başlayalım isterseniz... Bu ihanetin kaynağından, çıban başından, bebek katili şerefsiz aposundan.

Son zamanlarda bildiğiniz üzere, çılgınlar gibi makarna yapmayı öğrenmek isteyen bir bünyem vardı. İnsanlara sordum, nasıl yapılır diye taktikler aldım. Herkes çok kolay olduğundan bahsetti ilk cümlede. Evet... Bunu yıllardır duyuyordum. Makarna yapmak kolay! Evet... Bekar evinde yaşayan öğrencilerin bir numaralı yemeğidir... Evet... Çünkü kolay evet biliyorum. Çok basit...

Ama daha önce hiç yapmadım anlıyor musunuz? Bi kere bile yanımda makarna yapmadı bi insan evladı çeyrek asırlık ömrü geride bıraktığımız şu yıllara kadar. O yüzden çok kolay diye gelenlere içten bi küfür ettim her zaman. Kolay değil. Olsaydı ben zaten bilirdim. Eğer bir gün, bunun için çok dua ediyorum, bir gün bu makarnayı yapmasını öğrenirsem, ki umutluyum, çok sağlam teknikler öğrendim, oraya gelicez, bir gün bana birisi, minik bir kardeşim, adeta sevgi kelebeği olan bir insan, nasıl makarna yapılacağını sorarsa, O'na asla "çok kolay" demeyeceğim. Gururuyla oynamayacağım! "Oha lan nasıl yapacaksın, çok zor bir şey, eben z.kilecek olum" diyerek gözünü korkutacağım bilakis. Çünkü bu basit (aslında değil) eylemi gerçekleştirdikten sonra, arkasına yaslanıp makarnasının, o ilk göz ağrısının, canından bi parçasının, o yemeğe kıyamadığının üstünden tüten dumanları izlerken, bir yandan da aklından, bir kısmını ketçapsız, bir kısmını ketçaplı, bir kısmını da ketçaplı mayonezli yerim, böylece makarnamın doyumuna süper bi şekilde kavuşurum diye geçiren, o mükemmel insan, bu zor işi başarmanın gururunu yaşayacak! Zor oldu ama başardım diyecek, geleceğe daha inançlı bakacak, her sorunun altından kalkabileceğini düşünecek!

İşte içimde yanan ateşin nedenini biraz olsun anladınız değil mi a benim dostlarım. Devam edelim.

Herkes çok kolay dedi. Bende o gazla gidip iki paket makarna aldım fiyonglulardan. Nasıl yapıcaz bu kolay şeyi diye sordum ben, suyun içine koy, 15 dakika kaynat dediler benim can dostlarım. Benim canıma kast eden can dostlarım, hayın dostlarım.

Bugün ablama gaz verdim de, makarna yaptırdım kendime. Çok güzel yapar şerefsiz. Neyse. Yapıyor musun makarna dedim. Su kaynıyor dedi. Mutfağa geçtim. Acaba hangi makarnadan yapıyor acaba diyerekten kapağı kaldırınca beynimden vurulmuşa döndüm! Heyhat! Ben kendimi hangi dağlara vurayım amk! 15 dakika kaynat diyen süper tarifçi insanlar! Sizlere sesleniyorum! Allah tepenizden baksın emi! Ağzınıza sıçayım, harbi çok sinirlendim yahu! Kapağı kaldırdım içerde makarna yok! Kaynamış suya atılıp, 15 dakika kaynat diyebilen bir tane arkadaş çıkmadı aranızdan, yazıklar olsun size! Kendimi paraladım ben makarna yapmayı öğrenicem diye. Hepiniz "ooo çok kolay, 15 dakika kaynat oh mis" dediniz. Utanmadan bana sos tarifleri verdiniz lan ne terbiyesiz insanlarsınız böyle! Of... Sinirlendim.

Ne yani bana vahiy mi gelecekti. "ey Ceeem, sen böyle attın suyun içine makarnaları, kaynamasını bekliyorsun ama öyle yaparsan olmaz, önce suyu kaynaaaağğt" diye bir ses mi duymalıydım sevgili arkadaşlarım! Teşekkür ediyorum size.

Bugün makarna yapılması hakkında gereken herşeyi öğrendim. 15 dakika kaynak bitsin dimi? Tey tey... Duygularımla oynadığınız, duygu dengemi sarstınız zaten sarsık olan şu dönemde.

Alın size makarna. Suyla beraber kaynamış makarna bu. Ben yaptım. Suyla beraber kaynadılar. Sonra 15 dakika da öyle kaynadı. Sonra süzdüm bi 5 dakika da öyle kaldı tencerede. Alın size makarna. Kalbim kırık. Boynum bükük. Arkadaşlık sitesi. Alın size makarna....

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 17 Comments

17 Responses to : Makarna ve Hayın Dostlarım...

  1. Darkohl says:

    efendiler goturmesin ben gotureyim seni 65
    bu bir di
    ikincisi bana sorsaydin harkulade bi tarif verirdim sana yiyemez yaninda yatardin
    onu yeme beni ye!
    ucuncusu de kaciyorum ben eyvah!

  2. Adsız says:

    hiç mi makarna reklamı falan izlemedin sen?
    ya illa ki bi tanesinde üzerinde buhar olan bi tencereye atıldığını göstermiştir reklamcı arkadaşlar makarnanın. neyse hadi onu geçtim. peki ya suçu başkalarına atmaya meyilli olmana ne demeli, insan hep karşısından beklerse oo ho yani. oo ho yu sen bildiğin gibi doldur ama kendine kıyak geçme emi?
    of sıkıldım.

  3. Cem says:

    potansiyel var sende, gel blogda yazar ol :sdfnsakfjdfsd

  4. Adsız says:

    benm kendi blogum mevcut:P
    ben sennkileri okuyorum arada
    ağzın çok deli bozuk ve arada takılıp kaldıın oluyo işte üstteki yorumumda belirttiğim üzr:P:) ve fakat eğlenceli bikaç cümle görürürz deeye bakıyoruz işte arada senn blog a

  5. Darkohl says:

    gizemli genc yardirir :D

  6. Cem says:

    peki normal hesabınızla giripte, şahsınızı açığa çıkartarak yorumlar yapmaya ne dersiniz? ehue.

    bende sizin blogunuza girer aradan dereden bir şeyler çekip, koparıp karizma yaparım belki :s

    ağzım bozuk değil hem. normaliz normal. arada bir hepimiz s.kertmiyor muyuz? dimi? ya.. ya..

  7. Adsız says:

    :P
    benm blog um sadece özel insanlara açık, davetiyeniz yoksa kapıdan kovulursunuz, üzülürsünüz, ona buna sataşır hatta hızınızı alamayıp gelir beni ve de blog umu buralarda meze yaparsınız.

  8. Cem says:

    o tür bloglara gülüyorum sadece, önemsiz yani, dert etmeyiniz :)

  9. piraye says:

    bi amacım yoktu ama bi amacım olsa nolurdu sorusuna aldığım cevaba ulaştım:)
    teşekkür ederim.
    evet evet

  10. isimli says:

    isimsizden selam eşliğinde not: dedi ki blog unu içinde efsanevi sırlar var diye kapatmamış insanlığa bi kendi okuyomuş -e hep beraber yuh diyoruz- ama öyle gerekiyomuş bi süreliğine falan filan..
    aman da kaale almış sizi,alınmış demek bi miktar bu ismin gizli kalmasıyla utanmadan üstüne üstüne şeettiğiniz cümlelerinize..ki açıklama yapıyo..ben tanırım bu isimsizi, böyle değildi yahu bu eskiden, sonradan oldu, hayat ( hayata yapabilseydim a.k. derdim..) böyle yaptı.. mış mış işte. inandığınız ölçüde:)

  11. Darkohl says:

    yillar sonra gelen bir yorum soyle doldurur satirlari;
    bir sonraki makarna yapisinda makarna paketinin arkasindaki tarife bak emi
    kolay olmasa da biraz daha isleri yoluna sokablir, baya yardimci olabilir :D
    yap geliyorum.
    sosu arka masadan gonderdiler.

  12. Cem says:

    Baktım ama okuduğunu anlamayacak kadar saçmayım :s

  13. Darkohl says:

    hala yapamiyosun ama gf

  14. Cem says:

    evet ya hala yapamıyorum :(
    gelince öğretirsin ama dimi? _)

  15. Darkohl says:

    Olur, olur. Hallederiz!.
    suyu kaynat geliyorum 65

  16. Darkohl says:

    abicim adam hala makarna yapamıyor :D

  17. çok büyük bir pisliksiniz sevgili Darkohl!

Bu gadget'ta bir hata oluştu