Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Facebook


Seyhancığımla, bir facebook muhabbeti... Kenardan kenardan, okudukça kopuyorum. Offf allahım çarp beni!


Dreamtime:

oha
Dreamtime:
facebookda ilkokul 3.sınıfa kadar beraber okduuğum arkadaşımı buldum :s
deathrow | holy shit!:
hayırlı olsun çıkmam gerek şimdi sonra konşuruz bunu :p
Dreamtime:
ok
deathrow | holy shit!:
bak sen demek facebook ta buldun
deathrow | holy shit!:
face book ne amk dsfsadşofjsdafds
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
ya eski arkadaşlarını buluyorsun
Dreamtime:
ilkokul ortaokul lise
Dreamtime:
isim ve soyisim aratarak :D
deathrow | holy shit!:
illa bulunuyo mu yani
Dreamtime:
benim de aklımda o kalmış
Dreamtime:
buldum kızı :D
Dreamtime:
ee üye ise bulunuor
deathrow | holy shit!:
ya sokarım ilk okul arkadaşıma
deathrow | holy shit!:
sdmfaoşamsdofşsdafs
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
sok iyi
deathrow | holy shit!:
hiç birini hatırlamıyorum valla
deathrow | holy shit!:
skimde bile deiller
deathrow | holy shit!:
ben bizim barzolar anlamaz öyle facebook falan
deathrow | holy shit!:
klavye görse taparlar
deathrow | holy shit!:
allah derler
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
ben şansımı denedim oldu
deathrow | holy shit!:
ne kadar şanslısın
deathrow | holy shit!:
şimdi mutlu mesut zamanlar geçirirsin ilk okul üçüncü sınıfa kadar beraber olduğun kızla
Dreamtime:
evet :D
deathrow | holy shit!:
kendine ne de şanslı hissediyor olmalısın
Dreamtime:
ama yok çok severdim
Dreamtime:
hep onlara giderdm
Dreamtime:
annemlerde tnışırdı
Dreamtime:
annesi beni çok severdi
deathrow | holy shit!:
dsafoşımasdfımsadfs
deathrow | holy shit!:
güzel mi bari 65
deathrow | holy shit!:
güzelleşmiş mi
deathrow | holy shit!:
taş olmuş mu
deathrow | holy shit!:
hala çirkin mi
Dreamtime:
ya
Dreamtime:
çocukken tatlıydı
Dreamtime:
şimdi değişmiş
Dreamtime:
güzle gelmedi pek banad
deathrow | holy shit!:
siktiret o zaman ben olsam direk görmemezlikten gelirdim
deathrow | holy shit!:
hem ilkokul arkadaşım hemde çirkin
deathrow | holy shit!:
kusura bakmasın hiç işim olmaz
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
manyak mısın
Dreamtime:
sende çirkinsin ama arkadaşımsın :p
deathrow | holy shit!:
ahehaha kendin bile inanmıyorsun kendine ewq
deathrow | holy shit!:
manyağım ben valla
deathrow | holy shit!:
hiç işim olmaz ilkokulu beraber okudum diye
deathrow | holy shit!:
bi hataymış olmuş
deathrow | holy shit!:
elimden gelen bişey değilmiş
deathrow | holy shit!:
şimdi tam 18 yıl sonra karşısına çıkıp "hey meraba ilkokulu beraber okumuştuk 3e kadar" diyemem
deathrow | holy shit!:
biri bana böle bişey dersede siktir lan dedim
deathrow | holy shit!:
derim
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
yuh ya
deathrow | holy shit!:
sdmoşfsd
Dreamtime:
duygusuz insan
deathrow | holy shit!:
ya yemişim duygusunu
deathrow | holy shit!:
18 yıldır nerdeydin lan derim adama
deathrow | holy shit!:
şerefsiz derim
deathrow | holy shit!:
bunca yıldır hepte çirkin kalmışsın zaten derim
Dreamtime:
hahahD
deathrow | holy shit!:
sen hem 18 yıl sonra karşıma çık, hemde çirkin çık. olmaz olsun öyle arkadaş
Dreamtime:
kes sesini ya :D
Dreamtime:
güzelliğini götümemi sokacam
deathrow | holy shit!:
hayır da arkadaşların nasiplenebilirdi belki neden öyle düşünüyorsun. ne duygusuzsun!
Dreamtime:
itülü
Dreamtime:
itü deymiş
deathrow | holy shit!:
itüde olması beni tahrik etmiyor
deathrow | holy shit!:
dspkaifsdfasd
Dreamtime:
off
deathrow | holy shit!:
ilgimi çekmiyo ilkokul arkadaşlarım ve bundan pişmanlık duymuyorum
deathrow | holy shit!:
ortaokul arkadaşlarımda ilgimi çekmiyor
deathrow | holy shit!:
lise arkadaşlarımda
deathrow | holy shit!:
hiç biri umurumda değil
deathrow | holy shit!:
onların ne kadar umurundaysam o kadar umurumda onlarda
deathrow | holy shit!:
when satan rules the world
Dreamtime:
:D
Dreamtime:
tamam aladık
Dreamtime:
anladık*
deathrow | holy shit!:
alamana sevindim
deathrow | holy shit!:
*anlamana
deathrow | holy shit!:
sdmfşosdmıfşosdmfsda
Dreamtime:
dersaneden arkadı buldum
Dreamtime:
metalci olmuş aahsfhuguGUjzkghuıdg
deathrow | holy shit!:
aferim süpersin
Dreamtime:
söyle bi isim bulalım :P
deathrow | holy shit!:
çanakkale :(
deathrow | holy shit!:
adını hatırlamıyorum
deathrow | holy shit!:
lakabı çanakkaleydi
deathrow | holy shit!:
çok iyi arkadaşımdı
deathrow | holy shit!:
bul onu bana
Dreamtime:
lakapla bulunmuyo
Dreamtime:
ç.ok iyi arkadaşında
Dreamtime:
ismini nasıl hatırlamıyosun
deathrow | holy shit!:
sikik arayıp sorsaydı hatırlardım. ben çok aradım ama unuttum artık napıyım yarrak şerefsiz göt aramadı işte. sikeyim arkadaşlarımı ya. istemiyorum arama. ararsan bulursanda iki çift lafım var ona ilet; cem götüne koyuyomuş,sikinde bile değilmişsin
deathrow | holy shit!:
aha bunu de
deathrow | holy shit!:
*hıh
Dreamtime:
alalhım ya
deathrow | holy shit!:
ne işte
deathrow | holy shit!:
yalan mı
deathrow | holy shit!:
şerefsiz arasaymış
deathrow | holy shit!:
ona çanakkale lakabını ben takmıştım :/
deathrow | holy shit!:
sonradan gelmişti sınıfa
deathrow | holy shit!:
ilk arkadaş ben olmuştum onunla
deathrow | holy shit!:
hatta tek arkadaşı ben olmuştum
deathrow | holy shit!:
ben olmasam kimse sikine takmazdı onu
deathrow | holy shit!:
çanakkaleydi o çünkü
deathrow | holy shit!:
ben sahip çıktım kolladım, kankam ettim
deathrow | holy shit!:
ama o naaptı
deathrow | holy shit!:
ha o naaptı
deathrow | holy shit!:
facebooklarda sürtsün o şerefsiz
Dreamtime:
http://www.youtube.com/watch?v=wYBI_0qGwXg
Dreamtime:
:D
deathrow | holy shit!:
adınıda hatırlayamadım yalnız cidden
Dreamtime:
ben ilkokuldan 3 kişiy hatırlıyorum am soyisimlerini hatırlamıyorum
Dreamtime:
bi tek beril i bilirim onu da buldum :D
deathrow | holy shit!:
buldunda başın göğe mi erdi
deathrow | holy shit!:
götün tavana mı vurdu
deathrow | holy shit!:
sayısal sana mı çıktı
deathrow | holy shit!:
hay allaam ya
deathrow | holy shit!:
ne gereksiz işler
deathrow | holy shit!:
sinirleniyorum iyice
Dreamtime:
kes sesini ya
Dreamtime:
alla alla
Dreamtime:
sanane
Dreamtime:
ben bulmak istiyorum arkadaşalrımıı
Dreamtime:
görüşmek istiyorum
Dreamtime:
sen istemeyebilrisin
Dreamtime:
tamam kapıyorum konuyu da
deathrow | holy shit!:
hah görüş görüş. bi gün sana cafede hesabı takarlar işallahta kendine gelirsin
deathrow | holy shit!:
yağlarım erir benimde
deathrow | holy shit!:
nasıl gülerim sana varya
deathrow | holy shit!:
ohhhffff milyorlarca yıl gülerim buna
deathrow | holy shit!:
işallah kazıklarlar seni
Dreamtime:
inş
Dreamtime:
http://www.youtube.com/watch?v=h863nXDqCM0&NR=1
Dreamtime:
izle
Dreamtime:
kendine gelirsin
deathrow | holy shit!:
izleyenin amk *hıh
deathrow | holy shit!:
sen git ilkokul arkadaşlarına izlet onları *hıh
Dreamtime:
izleticem
deathrow | holy shit!:
inşallah hiç beğenmezler, ıyyy iğrençsin derler *hıh
deathrow | holy shit!:
iyi ki ilk okuldan sonra görüşmemişiz derler
deathrow | holy shit!:
aradan yıllar geçmiş. insanlar kurtulmuş senden. hala peşlerindesin. ne utanmaz arlanmaz bi ırz düşmanısın sen böyle yahu. insanları rahat bırak, kendi hayatlarını kursunlar. ne istiyosun garip insanlardan
Dreamtime:
kes sesiini
Dreamtime:
sanane lan
Dreamtime:
rahatsız edicem işte hepsini
Dreamtime:
sana mı sorucam
Dreamtime:
utanmazım arlanmazım ırz düşmanıyım belkş
Dreamtime:
san mı danışacam
Dreamtime:
bişiler yapmak için
deathrow | holy shit!:
tamam kızma. özür dilerim. kıskanıyorum seni ondan böyle yapıyorum :/
deathrow | holy shit!:
hiç birini hatırlayamıyorum canım arkadaşlarımın :(
Dreamtime:
hatırlasaymışsız
deathrow | holy shit!:
sikimde değiller ki neden hatırlıyım
Dreamtime:
ay tamma anladık :D
deathrow | holy shit!:
tam blogluk bi konuşma yaşadık yahu 65
Dreamtime:
öyle mi yahu

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Facebook

  1. Darkohl says:

    seyhan tepkilerine hastayim
    yeryuzune senin gibi bi insan evladi daha gelemez of!

  2. Canselmo says:

    Valla cem ben de ilkokul arkadaşlarıma sokim de.. ben bile sardım o feysbuk denen merete. :(

  3. Adsız says:

    seyhan isimli oyuncu repliklerinden anladığımız üzere geçmişle takıntısı olan muhtemel bir yengeç burcu:P
    öte yandan ağzı bozuk otabook a küfreden cem isimli oyuncu ise repliklerinden elde edilebilir bitakım bilgilere göre zora gelemeyen, arkadaş edinmeyi-sosyalleşmeyi iplemeyen, yaymayı yatmayı seven,-makarna yapmayı becerememeyi becerebilen yegane insanlardan aynı zamanda+olaraktağğn- muhtemel bir balık:P
    çok pis sallarım..

  4. Maybe. says:

    cem bu arkadaş isimsiz filan ama her bokunu biliyor.. yemedik..:))

  5. Cem says:

    ahaha o isimsiz arkadaşın salladığı hiç birşey tutmadı malesef.. :) ve ayrıca daha sonraları kendisini tanıdık, kendisi bile tutmadı..

National Geographic POD