Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Gore'sal Tepişmeler...

Bilenler bilirler, daha önceden www.karga.net adresinde bulunan radyo karga'da, kendi çapımızda dj lik olayına girmiştik. Baya bir dinleyici sayısına ulaşıyorduk valla. Geyiksel Bir Girişim olarak, hatrı sayılır programlar yaptık. Baya zamandır programı bıraktım. Ama gelen yoğun istekler üzerine, yeniden bir program tasarlıyorum.

Yeni programın adı Gore'sal Tepişmeler olacak. Konseptimiz yine Death Metal ile süslendirilmiş, bildiğiniz Cem geyikleri. Burada yazdığım şeylerden bahsederim, yeni yeni sallamacalar yaparım. Sürprizlerle doluyum, bilirsin! Cuma geceleri 22:00 ile 00:00 aralarında, belki daha kısa, belki daha uzun, burada okuduğun geyikleri ve daha fazlasını benim edepsiz kişiliğimi oluşturan çenemden dinleyebilirsin. Bekleriz yani.

Gerekli linkleri veriyorum. Ne zamanlar olacağı ve radyonun nasıl dinleneceği hakkında gerekli açıklamalar şu linklerden bulunabilir.

Yayın hakkında;

http://forum.karga.net/viewtopic.php?t=1327

Nasıl dinleyeceğiniz hakkında;

http://forum.karga.net/viewtopic.php?t=1325

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Gore'sal Tepişmeler...

  1. Darkohl says:

    Ahh ah!
    Gore'sal Tepisemicem
    bilahare artik.

  2. Cem says:

    Hallederiz efendim, sizin için kaydettiririm ben yayını ewq

    siz değerli fanlarımız için her türlü hizmeti vermeye hazırız ewq

  3. Darkohl says:

    bilmezmiyim ayol :H
    _laylay

  4. Boba says:

    o "çek elini !!" leri özledim bea ahzuasdas

Bu gadget'ta bir hata oluştu