Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kısa Bir Film...

2004 Avrupa Film Festivali en iyi kısa film ödülü alan bir kısa film.

Hüzünlü biraz, biraz komik, biraz şerefsiz, biraz puşt.

Kısa ama sağlam bir yapıt olmuş. Takdirlerimi sunaraktan; izleyiniz.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 11 Comments

11 Responses to : Kısa Bir Film...

  1. Darkohl says:

    hic bir sey diyemiyorum elim agzimda kalakaldim sadece
    o.O

  2. Cem says:

    ehuah Evet, aynen öyle bir his. Söylenecekte çok şey var aslında ama söylememek daha iyi. Çok fena çok..

    Ben şahsen sandalyeden kalktım en sonunda :s Derin bir kahkaha patlattım ama çokta üzüldüm. Çok fena bir durumdu yahu :D

  3. Canselmo says:

    Olm...
    Diyecek bi' şey bulamıyorum. :D Ama süpermiş harbiden. Paylaşım için teşekkürler, emeğe saygı +rep..

  4. Adsız says:

    ben baktım tamamı izlenmiyo bi kere :@

  5. Cem says:

    ahah firefox ta dene, onu kullanıyorsan explorer da dene. arada bir olabilen hatalar bunlar :s ismin ne yahu, sinirlendim birden :s

  6. Adsız says:

    sinirlenecek başka şey mi bulamadın, "beni tanısan çok seversin oysa:) ben kendimi seviyorum. çokhh"

  7. Cem says:

    tanımayalım yahu sittiret ahah :) sen "özel" bloğun ve "isimsiz" sıfatın ile buralarda takılmaya devam edebilirsin :) bizde özel bir durum yok, herşey ortada, herşey şeffaf ewq

  8. isimli says:

    "buralarda takılmak":))
    pf

  9. Cem says:

    pf ki ne pf (peşine dilediğince "f" getirme özgürlüğü!)

  10. biad says:

    düşün yani bak şu an takılcak başka hiçbiyerim yok..
    dünyada benden daha yalnız kimse yok gibi öyle acır içim :'( falan filan ki buralara kadar gelmiş "okuyup kaçayım ben"den öteye gitmiş iki eleştiri yapmış naçizane yorumlarımı geyiklerimi bırakmışım buralara
    pff ya pf..bol f li

  11. Cem says:

    ahaha yapacak bir şeyin olmadığı belli ki aralardan derelerden ufak bug'lar yakalayarak, kendinize eğlence çıkartıyorsunuz.
    ama akşama kadar böyle karşılıklı o post senin bu post benim tarzında bir sidik yarıştırma mı yaşayacağız? şunu söyliyim ki ben daha uzağa işerim! küçükken yarışmıştık oradan biliyorum. neyse.
    isimsiz olmanız, dolayısıyla kiminle muhatap olduğumumu bilememem, bir taşşak geçilme (ah terbiyesiz cem!) olayına kurban gidip gitmediğimi bilmememden ötürü bende bir stres yaratıyor. strese gelemeyen bir yapıya sahibim. zira tahminleriniz de tutmadı, toptan cevap vereyim ahaha. az ama öz arkadaşlıktan yanayım, bu yüzden antisosyal yapımı da seviyorum. balık burcuda değilim, gerçi burçlardan anlamasamda mevcudu olduğum burcun özelliklerini tam olarak taşıdığımı söylerler.
    diyeceğim şudur ki; uzadı yahu! :d hani nereye kadar karşılıklı böyle atışacağız ben çözemiyorum. evet, bende severim böyle atışmaları, keyifli bir yanı vardır ama karşımda bulunan, bana giydiren insanı bilmeden giydirmem. klavye delikanlısı değiliz icabında tey tey afudsfsd
    neyse saygılar sunup, başka platformlarda görüşmek üzere diyorum. keyifliydi ama stresliydi de...

Bu gadget'ta bir hata oluştu