Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yatarak Para Kazanmak ve Yenge İnsanı...

Yok mu şöyle geniş geniş takılırken para kazanmanın yolu?

Hatta hiç evden çıkmadan, yattığın yerden kazanacaksın...

Hayır, ibne yada orospu olamam. Bu tarz işlerden bahsetmiyorum!

El işi falan öğrenip, millete el işi mi yapsam? Hatunlara çeyizlik, gel vatandaş! İster televizyonunun üstüne koy, ister telefonunun! Bu arada geçen gün dayımlara gittim, bilgisayarlarında sorun varmış. Yengeciğim, garip ama güzel insan, o mini mini LCD monitörün üstüne dantel koymuş. Oracıkta kopu kopuverdim, kasıldım, masanın altına saklandım kahkahalarım ağzımdan çıktığı gibi gitmesin milletin kulağına deyi deyi. Çok brutal kahkahalar atabilirim. Atayım mı bi?

Önceden şeyler vardı.. :s Neydi onlar, isimlerini bilmiyorum ama elektrik malzemesi tarzı bir şeylerdi. Evlere iş olarak verirlerdi bunları. Bi ara teyzeciğimler almışlardı eve, haldır haldır onlardan yapıyorlardı. Her yaptıklarının karşılığında para kazanıyorlardı. Güzel bir iş. Bu arada geçen gün dayımlara gittim, bilgisayarlarında sorun varmış. Yengeciğim, garip ama güzel insan, naber dedi bana. (Böyle patlatırım adamı)

Web tasarımı öğrenmek zevkli olabilir. Evde takılırsın, yaya yaya, süper antisosyal bir kişilik olarak para kazanabilirsin. Muhteşem bir haz olur o parayı yiyememek. Çünkü artık anti-sosyal bir kişiliksin. Dışarı çıkıp para harcamak gerekmeyecek artık. Sevdiceğin (:H) kollarından sürükleyecek seni ama sen kitlenmişsin monitöre, garip sesler çıkartıyorsun. "Yauuğğ otur da film izleyelim ben şu kodları yazarkene" replikleri, ilişkinizin sonunu hazırlayacak en önemli sözler olacaktır muhtemelen. Güzel parası olabilir ama geriye bıraktığı, koca bir göt-göbek kombinasyonu ve anti-sosyal bir kişilik olacak. Tehlikeli olabilir. Bu arada geçen gün dayımlara gittim, bilgisayarlarında sorun varmış. Yengeciğim, garip ama güzel insan, bilgisayarı çocuklar için aldı ama açmıyor. Bir sorun çıkarsa bilgisayarda çocukları dövüyor. Karşı koydum, bozmadan öğrenilmez! dedim! Ama siz tabi yine de bilgisayarın anasını s.kmeyin dedim. Ben uğraşıyorum sonra amk! dedim. Yengemden kurtardım, ben döverim bu sefer! dedim. Korktular benden.

Başka nasıl olur başka, başka bir yol olmalı...

Bir birikim yapıp, sonra o birikimle sanal bahis sitelerinde geniş ve kapsamlı araştırmalar sonunda güzel bahisler yakalayarak geçimini sağlama, hatta zengin olma modeli olabilir. Bunun sakıncaları da var tabi. Batabilirsin, ki en büyük sorun bu zaten. Çok güzel çıkabilirsin de. Ama bunun da sakıncaları var tabi. Halk arasında para hırsı dediğimiz, o 8 kafalı ejdarha, bu gibi durumlarda kendini çok iyi gösterebiliyor. Gösterebilir yani. Henüz çok para kazanamadım ben bahislerden. Ama gazetelerde okumuyor değiliz! "Bu kez son" diyerekten 1 TİRİLYOR parayı yalan eden, sonra da kendini yalan eden, diğer tarafa şutlayan insanlar yok değil. Bu iş bizi bozar. Benim daha hayallerim var. Bu arada geçen gün dayımlara gittim, bilgisayarlarında sorun varmış. Yengeciğim, garip ama güzel insan, arka arkaya seri aduketler çektikten sonra, birde üstüne horyuket çekerek rakibinin tüm enerjisini bitirdi. Ekranda "Yenge Win!" yazana kadar yerlerde süründürdü adamı. Gözünün yaşına bakmadı şerefsizim.

Aslında başta itiraz ettiğim ibnelik olayı fena fikir değil. Taksim'de ne zaman bir ibne görsem, hayır, arka sokaklarda dolananlardan bahsetmiyorum, meydan da takılanlar, hah onlar işte, hepsinin altında üstü açık araba var yahu. Olduğun zaman kaliteli ibne olacaksın. Sanırım bunun da bir kalite standartı var.

İnsan insanı s.ker mi kardeşim?! diye kızan, sinirlenen ve bunun üstüne tezler yazan bir insan olarak, erkek erkeği s.ker mi ulan! diyesim geliyor. Sinirlerim bozuldu. Bu arada geçen gün dayımlara gittim, bilgisayarlarında sorun varmış. Yengeciğim, garip ama güzel insan, kafa sallıyordu. Hayır, metalci değil ama sallıyordu. Merak etmiş nasıl bir his olduğunu. Verdim arkadan Krabathor gazını, pogo yaptık çoluk çocuk. Yengem stagedive olayına girmeye kalktığında eve gitmem gerektiğini hatırladım.

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Peki bir şey soracağım... The can me but the see can me war? ( iğrencim lan şerefsizim iğrencim, çok sıkılmışım belli ki, sırtımı kaşıyın, boynuma masaj yapın, şefkat gösterin lan biraz bana :s )

Bitti.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Yatarak Para Kazanmak ve Yenge İnsanı...

  1. Darkohl says:

    garip ama guzel insan yengen bunlari okusa neler der acaba ben onu merak ediyorum :]

  2. Adsız says:

    ben de evde yayıp yatıp asosyalliği tavana vurdurup para kazanmak istiyorum. köşe olmak istiyorum. ama bu noktadan sonra evdeki işe devam etmektense kendimi alemlere atıp günümü gün günümü gece, gecemi gün ve gecemi gece etmek istiyorum.. bi el uzatın norur..

  3. Cem says:

    isimsiz insanlara el uzatmıyorum ben. darkohl'a uzatıcam elimi :dsufdsf

    dayım girse bunları okusa, ne de komik olurdu bence.

  4. Darkohl says:

    fotografta tam ortada bir parmak var
    mosh yapmis bir elin isaret parmagina tekabul ediyor kimin ki
    o gun orda karsida ya ben oturuyodum ya da Atilla hangimizin barnaa o acep :s

Bu gadget'ta bir hata oluştu