Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yıllardır Kayıp Olan Kardeşleri...

Bazı ünlü şahsı muhteremlerin gizli kimliklerini ve yıllardır kayıp olan kardeşlerini bulmuşlar, resimlemişler, bende size sunayım pek değerli blog insanları. İşte, bloğumuzdan büyük bir hizmet daha, gerçekleri tüm çıplaklığıyla açıklıyorum!

Öncelikle Turgay Şeren.. Eminim ki, aslında hepiniz bunun farkındaydınız ama söylemeye cesaret edemediniz. İçinizden bir ses he
p söylüyordu; bu adamı bir yerlerden çıkarıyorum, diye ama ne olduğuna tam emin olamadınız yada söyleyemediniz. İşte cevap burada...



İşte Hakan Şükür ve kardeşi...


Ve biliyordum! Gerçekten biliyordum. İsmail Unakıtan'ın (aslında Kemal ama İsmail'de yakışıyor bence) normalde bir çizgi film kahramanı olduğunu biliyordum. Normal bir insan yapamaz onun yaptıklarını çünkü. "Gerçek olamaz bu adam, şaka gibi yahu" diyenler şimdi ne kadar haklı olduklarını anlayacaklar...


Valla yıllar yılı bu adamda bir gariplik var diyordum. Spor programlarının değişilmez ismi Osman Tamburacı... Ve gerçek kimliği... Cemil İpekçi... Osman Tamburacı alemlere akmadan önce bıyıklarını boyayıp, gözlerine kalem çekiyor ve yeni kimliğine, Cemil İpekçi'ye kavuşuyor. İçinde ki bastırılamamış duyguları ekranlarda çok iyi yansıtamadığını düşünüyordum bende zaten. Bu fotoğrafla görmüş olduk ki, bastırılamamış duygular insana çok kötü şeyler yaptırabiliyor...


Yüzüne baktığımızda, ulen ne orspu çocuudur bu dediğimiz ve yine yüzüne baktığımızda, ulen ne efendi adam yahu dediğimiz iki karakter... Birisinden dünya nefret ediyor, diğerinin milyonlarca hayranı var. İkisi aynı kişi diyeceğim ama yok, ayrı ayrı yerlerde aynı anda görüldüklerini hepimiz biliyoruz. Bunlar bence kardeş. Aynı kıtanın çocukları zaten. Kesin Zico'nun babası bir Amerika ziyareti sırasında beyaz saraya uğradı. Yoksa olamaz bu kadar benzerlik. Yada büyük Washi sömürdüğü diğer Amerikan ülkelerini sömürü sırasında bir kaçamak yaptı Brezilya'da.. Bilemiyorum ama bu Busth ile Zico kesin kardeşler bence.

Ehaha Bunlar Gollum ve Kibariye'nin annesi. Biliyorsunuz hepiniz zaten. Bunlar aynı kişiler. Gollum karakteri için daha iyi bir oyuncu bulunamazdı zaten. Yıllar önce LOTR yönetmeni, Türkiye ziyareti sırasında televizyonda Kibariye'nin annesini "şöfeeer" diye bağırırken görür ve o zaman karar verir LOTR filmini çekmeye. Aslında hep hayallerindedir ama Gollum karakterini hakkıyla oynayacak birini bulamayacağını düşünüyordur. Gel gelelim Kibariye'nin annesi yetişmiştir imdadına ve bu güzel filmin çekilmesi için ön ayak olmuştur. LOTR filminin oyuncularına bakın göreceksiniz Gollum'u kim oynamış. Hadi bakın hadi.


Yani bu kadar olur. Gerçekten bunu yakalamaları benim için bir sürpriz oldu. Gargamel aslında Devlet Bahçeli. Yada Devlet Bahçeli aslında Gargamel. Şu an Devlet Bahçeli görünümünde ama aslında Gargamel. İlk işiydi bu onun. Şirinler bitince siyasette daha aktif rol almaya başladı. Gargamel iken daha bir iyiydi sanki...



POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Yıllardır Kayıp Olan Kardeşleri...

  1. Caprislee says:

    Çok güldüm yaa :D Özelliklede yakından görmüş biri olarak kibariyenin annesine hehehe

Bu gadget'ta bir hata oluştu