Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Biri Cem'i Resetlesin.

Ya işte değişik bir fontla başlayalım bu sefer saçmalamamıza.. ki ne yazacağımı da bilmez bir haldeyim. Canım sıkıldı ve azcık saçmalayasım var.

Bazen, dedim şöyle içten içten.. Bazen siktirolup gidesim ve herşeyi siktir edesim geliyor. Ne kadar çok ortak yönümüz var değil mi sizinle? Hepinizin geliyordur aklına böyle şeyler, yemeyin beni..

Geriyi düşünmek alıkoyuyor belki insanları, seni-beni yani. Ya da geleceği düşünmek durduruyor insanları, seni-beni yani. Geriyi düşünmek, geri de bırakacağın bir hayat olabilir, sevdicek, iş, aşk, aile, çük, bok. Bunlar önemli şeyler. İleriyi düşünmek yine aynı manalara gelen el freni.

Bazen, alıp sırtıma çantamı, vurup kendimi yollara, hiç bilmediğim dağlar ve bayırlar arasında, kurda kuşa yem oluncasıya kadar dolaşmak istiyorum. Dağ başının duman aldığı yerlerden birinde, dağ başında yaşayan bir bedevi modeliyle takılma mode: ON.

En son durağım açlıktan ölme noktasına gelindiğin de, bir köye girip tavuk çalmak olabilir. Ekşın mode: ON.

Dağ başının duman aldığı yerde rastladığım bir ayı tarafından kovalanırken, birkaç oba insanı tarafından kurtarılıp, misafir edilip, dağlar kızı Reyhan ile tanışıp, hayatının geri kalanını dağlar da - bağlar da geçirme mode: ON.

Yabani bir hayvan tarafından öldürülmekte ilginç bir histir sanırım.

Aslına bakarsanız pek umurumda değil pek çok şey. Yaşadığım bir kaç yüz milyon müthiş empati yetiyor bana bazen. Nefesim daralabiliyor, kitlenip bakabiliyorum ekrana yada her nereyeyse artık, böyle saçma şeyler yazabilesim geliyor durup dururken. Başarılıyım saçmalama konusunda. Buna zaten bütün blog yazıları boyunca şahit oldunuz. Fazlası da var tabi, misal işte bu yazı..

İletişim güzel şey.

Aylardan beri masamın üzerinde duran iki kola kutusu var. Atmıyorum inatla ve neden olduğunu bilmiyorum. Sanki temizlikçiye trip yapıyorum. Oysa temizlikçi benim.

Yerlerde duran tozlara sinirleniyorum, masa üzerinde ki tozları gördükçe küfürler savuruyorum ağzımdan tükürükler saçarak. Tuvalet taşlarının sararmış olması beni krize sokuyor.

Ve bunları düzeltmek için hiç birşey yapmıyorum. Temizlikçi benim, kendi kendime trip yapıyorum resmen. "Temizlemezsen oturursun işte böyle pislik içinde!"

Sanki odam çok temiz. İki gün önce yere cips ve kül döktüm, hala aynı yerde duruyorlar. Bahanemiz var, kolumuzu kırdık ya, sarılırız hemen ona. Çok üşengeç bir adam olabiliyorum bazen. Ana temamız; bazen.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Biri Cem'i Resetlesin.

  1. öyle şeyler dedikten sonra bir de says:

    bunalım mısınız noluyosunuz sn cem? hani nerdeyse edebi bişeyler bişeyler yazmışsınız okurken pek eğlendim.. :)
    yerli yersiz da de ayrımlarından bahsederek canınızı sıkmayacağım diyerek zaten muhtemelen emelime ulaşmış bulunuyorum..
    işte budur diyesim geldi, alıp başını gitçeksin.. ben söyleyince artizlik oldu ama nys:S hadi bakalım..

  2. Cem says:

    yerli - yersiz de da ayrımlarının hastasıyım. anlaşılmıştır bence..

  3. Darkohl says:

    gunes dogar, gunes batar
    ama insan uyumaz bazen
    dusunur..
    geceler kisa cabuk gecer
    ama insan uyumaz bazen
    dusunur..

    deniz masmavidir ne guzel
    ama insanlar gormez bazen
    siirler sarkilar masallar
    ama insanlar duymaz bazen

    uzme kendini umitsiz gibi
    sevenin var bak ne guzel!..

    demis MFO ustalar

    milyarlarca kez ust uste dinledigim Radical Noise'u da anmadan gecemicem bu Bazen olayinin ustunden :]

  4. Adsız says:

    ah yorumlar alındırdıysa kusura bakmayın :s
    12:00-02:00 arası bünyede hüküm süren bir edebiyat örtmeni ms hyde mevcut.. yakında tün günün kontrolünü ele geçirmesinden korkuyorum.. kimyager ms jeykell ortadan kaybolup da 7/24 ms hyde olduğum vakit kpss ye girip atama talebinde bulunmayı düşünüyorum.. net bağlantısı olmayan bir doğu iline düşerim belki kim bilir.. siz ve sizin gibiler de kurtulmuş olur bu şahıstan :) dünya yaşanacak bir yer olur :D

    p.s: eyvahlar olsun 44 dk.m kalmış, hemen gitmeliyim..:S

  5. Dreamtime says:

    Ben seni gay parçalarla bi resetleyecem canım sen düşünme bunları :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu