Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yine, Her Zaman, Always, Daima Hesabı Saçmalama Style ewq

Dün aklıma 3 kere geldi İzzet Altınmeşe... Neden olduğunu bilmiyorum. Aklıma İzzet Altınmeşe geldi ve ben bundan çok rahatsızlık duydum. Neden geldi ki? Asıl korkunç olanı, hatta en korkunç olanı, kabus bile denebilir, gece uyumadan önce, sanırım 2 saat sürdü, bu 2 saat boyunca İzzet Altınmeşe'yi düşündüm. Başka şeyler düşündüğümde oldu tabi. Ama daha çok İzzet Altınmeşe'yi düşündüm. Aklıma mukayet ol yarebbim. Başka mükemmel şeyler düşündüm. Ama hep araya hınzır gibi, kara kedi gibi girdi İzzet Altınmeşe ve O'nun o kocaman beni.

Burhan Çaçan diye bir adam daha vardı önceden. Sanki İzzet Altınmeşe ve Burhan Çaçan çok sıkı kankaymış gibi hissettim bir anda.

Bu sabah otobüste şirkete doğru gelirkene, yani kısacası otobüsteyken, önümde oturan şahıs bir teyzeye yer verdi. Gerçi teyze olup olm
adığı belli değildi, zira sadece gözleri görünüyordu. Neyse. Teyze görünümlü siyah giyinen hatun kişi, eli belinde ağır ağır, gözlerinde "biri yer verse otursam" ifadesiyler giderken, o adamın yer verdiğini görünce bir anda hızlandı, koşaraktan oturdu adam daha kıçını koltuktan kaldırdığı anda. Çok kolpasın dedim kulağına yanaşarak. mp3 playerını kapattı, kodum mu dermiş gibi göz kırptı bana. Dudaklarında ruj vardı.

Geçen gün eve vardığımda ablam bir neşe ile karşıladı beni. Bil bakalım sana ne aldım dedi. Heyecanlandım. Aduket çektireceği mi dedim? Anlamadı. Hep bir aduket çektireceğim olsun istedim ben oysa.. Her seferinde manuel olarak aduket çekmek nasıl zor bir durum bilemezsiniz. Çok hırpalanıyorum çok...


Neyse efendim. Bilemedin dedi şaşkınlığını atlattıktan sonra. O an bile içinden aduket çektireceğinin ne olduğunu düşünüyordu bence. Neyse. Bak, sana ketıl aldım dedi. Sevinmiş numarası yaptım. Hani evde bir ketıl olması güzel bir şey ama bana almadığın açık yani, neden kandırıyorsun beni. Teşekkür ettim, kibar bir insanım. 25 yaşındayım, bekarım, adım Samuel.. (:s şun
u yapanlar kervanına katılmak istiyordum ne zamandır...) Aradan birkaç gün geçtikten sonra, hulen şu ketılımla bir su kaynatayım da, misler gibi bir kahve içeyim dedim. Böyle garip şeyler diyebiliyorum bazen.

Aldım sürahiyi elime, açtım ketılın kapağını, içine tüm huzurumla, içimde kelebekler uçarsasına döktüm suyu... Arada bir böyle kelebekler uçurabiliyorum ben bazen. Suyu dökmemle "cossssss" şeklinde bir ses v
e buhar yükseldi ketıldan. NOLUYOR AMISINA KOYİM NOLUYOR dedim hayretler içersinde! NOLUYOR YANİ NOLUYOR!

Sapık ketıl. Ablam ketılı açık bırakıp gitmiş, sapık abla, bu da kendi halinde kızıyormuş, bana patladı pezevenk. Sıçradım resmen, çığlık çığlığa bağırdım NOLUYOR diye. Of.

Neyse efendim. Normalde bildiğiniz ketıl aletlerinin kendiliğinden, otomatik olarak, hiç bir kaba kuvvet uygulamadan kaynayınca otomatik olaraktan kapanması gerekiyor ama bu .mcık ketıl kapanmıyor. Başında bekliyorsun. Ha ocağa su koymuşum ha ketıla su koymuşum. Ne s.
kime yaradı ki! .mcık ketıl. Ben bekliyorum ki otomatiği atsın, bende kahvemi koyayım, içeyim. Ama o hiç oralı oluyor mu? Nerdeee.. Bastıra bastıra kaynatıyor, hiçte utanmıyor. İki dakika bekledim atmasını, atmadı şerefsiz. NOLUYOR AMISINA KOYİM NOLUYOR dedim, çektim fişini. Güvenmemek lazım ketıl milletine. .mcık ketıl.

Zaten 20 YTL imiş. Kırarım ben onu.


Daha önce söylemiştim ya, alçımın üzerine BOK yazdım ben. (söylemiş miydim?) Onun yanına minik, sevimli bir barış işaretçiği çizdim ben. Neyse. Otobüste, minibüste, dolmuşta, barda, maçta, orada, burada, bla! insanlar koluma baktıkları zaman o BOK yazısını okuyorlar ya, acaip mutlu oluyorum, yağlarım eriyor resmen. Mutluluk verici.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Yine, Her Zaman, Always, Daima Hesabı Saçmalama Style ewq

  1. İzzet Altınmeşe hayatında ince bir yere sahiptir. Önemi açısından değil, hatırası açısından tabii ki. Bu İzzet benlisi, bizim büyükler cenahının takibinde olan yaratıklarından olmakla birlikte, "ne kadar yakişukli adam" övgüsüne mazhar olmuş bir benlidir aynı zamanda. Ufaklığımda sürekli bakınırdım bu herife.

    Neden yakışıklıydı ki?

    Çok basitti. Çünkü yanık yanık söylüyordu.

    Kendine has...

    Kendine style!

    Yanık titrek vibrate ben style izzet!

    Sesi öyle titrek ve böğürleri yakıcıydı ki, büyüklerimiz o sesin ihtişamı ve sanat gücünden, bariz ve galiz yakışıklı yaftasını yapıştırıyordu. Gırtlaktan çıkan o ses, simaya dalgalar halinde yayılıyor ve o anki surat görünümünü bir anda estetiğe tabi tutuyordu. O şarkıları söyleyen Quasimodo olsa, onun da "ne yakişukli ayı" yaftasını alacağından emindim.

    Burhan Çaçan da keza öyleydi.


    Hem tabii ki bok yazıcan. Boksun da ondan :(

    Aha kanıtı :(

    deathrow | holy shit!:

    ben çok garip bir adamım
    kendi yazdığım şeye acaip gülüyorum
    kendi espri anlayışıma çok uyumluyum
    ...timeout expired...:
    pojrsdfgjdsfg
    dfsojgfdg
    deathrow | holy shit!:
    kendi kendimi güldürüyorum resmen
    ...timeout expired...:
    bi de bana narsist derler
    dspjgosfdg
    ben de yorum yazıyorum
    az hele bi sus, uzun uzun döşeyim
    adspfgksddh
    dfgohfdgh
    gdohjdghojgf
    hğgfohjgfh
    uzun yazıyom
    deathrow | holy shit!:
    narsistlik değil benim ki ya bence
    ...timeout expired...:
    benimki narsistlik
    seninki durum tespiti
    deathrow | holy shit!:
    benimki ipnelik
    ...timeout expired...:
    yani yazdığıma gülüyorum lan diyorsun, durumu söylüyorsun
    tabii narsistlik değil
    deathrow | holy shit!:
    kendime gülüyorum ya
    ...timeout expired...:
    komiklik işte
    yalarım
    sus
    korum kafayı
    deathrow | holy shit!:
    ipnelik ya bariz ipnelik
    ...timeout expired...:
    az yorum yazayım
    sonra yazmam haa
    osturma kafanga

    deathrow | holy shit!:
    tribünlere oynuyorum resmen
    ...timeout expired...:
    bok ye
    deathrow | holy shit!:
    tamam ya yaz tamam ohoo
    ...timeout expired...:

    bok kafa
    shit
    bullshit

    deathrow | holy shit!:
    fakyu
    ...timeout expired...:
    ebene fak yu
    deathrow | holy shit!:
    ebem erkekmiş
    seni bi sikerktirse görürsün
    ...timeout expired...:
    ghötrten siketim onu
    bi sus ya
    bak yazamadım yorum yazdığımndan
    bok
    bok
    bok
    deathrow | holy shit!:
    beceriksiz.

    *****

    Boksun işte, bi yorum yazdırtmadın doğru düzgün :(

    Bok!

    :(

  2. Darkohl says:

    kjfhalkjf hasiktir yahh
    ya hasta misin nesin anlamadim ki hastalik misin yoksa
    durtseler(kufrettim burda da siz duymayin ayip) tepkisiz kalamam ben bu yaziya
    ihtisamli kahkahalarla sen sakrak oldum yine:D

  3. Adsız says:

    burhan çaçan özcan deniz e benziyo.. özcan deniz mercan dedeyle ortak proje durumlarına girmiş bi adam:S nerde "beyaz kelebeğim" günleri peh..
    bkz.: [http://www.tulumba.com/mmTULUMBA/Images/MU970001RT033_250.jpg] o alna düşen perçemin mantıklı bi açıklaması olamaz.yoo..:S

  4. doRy says:

    çok güzel.
    ben de gördügüm insanların %90'ına pis pis şeyler söylemek istiyorum. ama ben şimdi yazamam ki bi yerime, alçım yok olsa da yazamam, Olsun yine de içim rahatladı. senin gördüğünle benim gördüğüm çok farklı diildir nası olsa.

  5. seni dün sikmek için kovalayan genco says:

    aklına gelip takılacaksa NEŞET ERTAŞ BABAA gelsin lan, NEŞET BABAAA O YEA !!

  6. Adsız says:

    Yazıyı sonuna kadar tum yorumları ile okudum malesef :(

National Geographic POD