Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Evet... O Benim!...

* Koşturaraktan yürüyen, sağa sola pek bakmayan, "nereye koşturuyor lan bu" dediğiniz şahıs benim evet. İşe yada eve gidiyorum, sosyal hayat sıfır.

* Otobüste kulağında kulaklık, elinde kitap olan ve dünya s.kinde olmayan eleman benim. Merak edenler için söyliyim; öncelikle death metal grupları olmak üzere arada bir klasik müzik oluyor kulağımda. Şu anda "Benim Kasam Bacak Aram" isimli bir kitap okuyorum. Tavsiye ederim, tahrik edici bölümler var ahahaha (Eğlendim lan)

* Sağ ayakkabısının ucu boydan boya yırtık olan eleman benim. Param yok yeni ayakkabı almaya. Yada marjinal takılmaya çalışıyorum böyle yırtık ayakkabı giyerek. (Harbiden böyle tipler var ya sdoıfds) Yada ayağımın hava alması hoşuma gidiyor. Bilmiyorum.

* Sırtında devamlı kocaman siyah bir sırt çantası olan benim. İçinde kitap, diskman, CD'ler öncelikli olmak suretiyle, teknik servis malzemeleri oluyor. (tornavidalar, ram, harddisk falan :s) Elimde çanta taşımayı sevmem ve bazı şeyler benim için olmazsa olmazdır. Kocaman çantamla ben gayet mutluyuz. Aslında o bu aralar biraz mutsuz. Yırtıldı bir kısmı, çok üzülüyor ama çaktırmamak istiyor. Ben anlıyorum ama yapabileceğim birşey yok. Sonuna kadar beni çekmek zorunda. Zamanında iyi para verdik şerefsize ama çok işimi görüyor sağolsun. Canım çantam benim. Evet, birde cüzdan taşımaktan nefret ederim, sağolsun o işi görüyor birde. Her eve lazım, her eve... (evini sırtında taşıyan adam ewq)

* Evet, o keçi sakallı, uzun saçlı tip adam benim. Bizim mahallede öncelerden eminim çok kişi soruyordur yanında bulunan her kimse ona "kim lan bu orspu çocuu, tipini s.ktiğime bak hele!" Biliyorum bunu dediğinizi ama umursamıyorum. Zira bende içimden size küfrediyorum arada bir. Bir şekilde ödeşmiş oluyoruz belki, bilemiyorum. Ama seviyorum saçımı sakalımı, ve aslında güzel bir insanım ben, bak profilime ne yazmışım... Evet abi, tanısan sende seversin, sevilmeyecek adam değilim ben ehah. Neyse, önceden çoktu bu işler ama artık azaldı, gözleri alıştı bana mahallelilerin. Oysa ben doğma büyüme burada oturuyorum. :s

* Hayır, sokağımın duvarında yazan "şeytan celal" ben değilim. Bu konuyla hiç alakam yok, lütfen bir daha mevzu bahis olmasın bu, kırılıyorum. Çok hassasım.

* Çocukken yan bahçenin süper kayısılarına dalan bendim. Yeri gelmişken bunu açıklamak lazım. Bir iki kere de değil, çok kere daldım, çok meyve çaldım. Pişman değilim, yine olsun yine yaparım. (yok artık!)

* Son olarak şunu itiraf edeyim şimdiden. Bizim Perpa'da (bizim değil aslında) temizlik malzemeleri satan bir dükkan var, adı "YAPAK". Bir gün orada yazan "YAPAK" yazısının "P" harfine bir çizgi çekilmişte, adı "YARAK" olmuş diye duyarsanız, ha bilin ki onu ben yapmışımdır... Zor tutuyorum kendimi o çizgiyi çekmemek için. Her gün yolumu değiştiriyorum. Bu kadar mı tahrik edici olur bir olay kardeşim...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Evet... O Benim!...

  1. Dreamtime says:

    Saçları kıça kadar uzat cem ,seninle evlenicem :=)

  2. Darkohl says:

    şeytan celal'e yazık oldu breh.
    ayrıca Seyhan sana YAVAŞ! demek istiyorum kuzum.

Bu gadget'ta bir hata oluştu