Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tek Elin Götürüleri Üzerine...

Madem kırdık kolu, bu benim yazı yazmamı engelliyor madem; o zaman bende bu şerefsizliği sonuna kadar kullanırım! Nasıl mı? Misal, tek elle yapılamayan şeylerden bahsedelim biraz.

Neler yapılamaz tek elle. Bir çok şey yapılabilir elbet, ama çok zorlayıcı oluyor. Bunu bilesiniz.

Şimdi öncelikle beni en çok zorlayan durumdan bahsedeyim. Bu lanet olası bir durum bence. Duş almak!

Aman yarebbi. 2 hafta önce bana duş almak için can atacaksın deseler inanmazdım. "Dessiktir ordan henüe" derdim. Ben pis bir insan değilim ancak, duş olayından içinde bulunduğumuz kış aylarında oldukça tiksinirim. Doğalgazımızın kesik olduğunu göz önüne aldığınızda bana hak vereceksiniz. Neyse.

Tek elle duş almak; şimdi öncelikle alçıya ve içerisine su kaçmaması lazım. Kimileri kolunu duştan dışarı uzatarak çözüm bulmuş kendine, kimileri market yada çöp poşedi geçirmiş. Ben direkt olarak streç filmle sardım kolumu. Cillop gibi de oldu. Bu sorunu hallettik ama küvet içersinde normalde bile ayakta durmaya zorlanan ben, tek elle hem temizlenip, hem de dengemi sağlamak zorunda kalıyorum. Kırık kol ile bir bok yapamıyorsunuz malesef, "ondan destek alsana allahın öküzü" dediğinizi duyar gibiyim ama bok yemişsiniz afedersiniz. Başa gelmedikçe anlaşılmayacak boklardan bu. Hiç bilmişlik taslamayın. Neyse. Tek elle hem dengede durup, hem vücudunuzu, hem saçlarınızı yıkadığınızı düşünün. Tamam. Yeter bu kadar düşünmek. Düşünün dediysek hayallere dalın demedik! Anladınız mı ne kadar zor...

Tuvalet ihtiyacını gidermek ultra brutal gore/death/grind zorlukta. Kıçınızı yıkamak için adam tutmayı düşünebilirsiniz şu duruma düşerseniz. Ben düşündüm. Tuttum bile, yanımda bekliyor şimdi, salyaları falan akıyor. Kötü bir his. Şakaydı. Ama zor yani.

Kemer bağlamak! Aman yarebbim! Bu sikkodan iş nasıl böyle büyük bir işkence haline gelebiliyormuş! O kemeri gerdiriyorsunuz ya, o belinizin etrafında dönüyor siz diğer elinizle destekleyemediğiniz için. Krize sokuyor adamı. Hadi zorladınız, acısın biraz amk! dediniz, sıkıştırdınız beli. Ama diğer aşamayı, o küçük çükü, o küçük delikten geçirmesi falan... Offf! Yok mu beni s.ken!

Çorap giymekte ilk başlarda zorluyordu ama alıştım ona. Pantolon giymekte öyle..

Tek elle atleti donunun içine sokmak çok zor bir olay. Evet. Bunu da yaparken baya bir zorlanıyorum. Asena gibi (hee dansöz Asena, ne varmış!) kıvırıyorum bu eylemi gerçekleştirirken...

Alçıdan dolayı sol kolum belli bir yere kadar kalkıyor. Yani kulağıma kadar götüremiyorum kolu. Şimdi telefon çaldı, düşün. Mecbur sağ elle tutacaksın telefonu. Aha, not alman gerekti! Sol elimi normalde de kullanamam gerçi ama kalem tutacak kadar güç yok parmaklarda... Kaldın sağ ele, omuz arasına sıkıştır telefonu, kalemi al, yazmaya çalışırken telefon kaysın... Binbeşyüzseksenüç şekile birden gir bir telefon konuşması gerçekleştirip, iki satır not alıcam diye.

Diğer elimle yapabiliyorum gönül rahatlığıyla.. Çokta tatmin edici oluyor eyvallah.. Ama sol elimle nah yapamamak beni inanın derinden yaralıyor. Çok özledim sol elimle nah yapmayı. Çılgınlar gibi nah yapasım var ama alçıdan dolayı yapamıyorum. Parmaklarım yetişmiyor. Çok şahane bir şekilde baş parmak ile işaret parmağını birleştirip "topsun oğlum sen" yapabilirim. Bazen inanılmaz becerikli olabiliyorum. Şaşırır kalırsın bana. Neyse. Sol elimle nah yapmayı özledim. Alçıdan kurtulduğum andan itibaren, 24 saat boyunca sol elimle nah yaparak dolaşacağım. Öyle böyle değil, şöyle böyle de değil. Çok özledim. Nah yapabilme özgürlüğü kadar güzel bir şey var mı şu canını yediğimin dünyasında... Yok! Bence yok.. İnsan nah yapabildiği sürece var bence. Nah... Sol elimin nah'ı... Çok özledim seni. Bunca zamandır yapamıyorum seni kusura bakma, ama bilesin ki elimde olmayan, yok yok aslında elimde olan nedenlerden dolayı yapamıyorum seni malesef... Seninle tekrar buluşacağım günü iple çekiyorum. Canım nah'ım...

Tek elle el yıkamak diyeceğim ama saçma bir cümle olacak. Tek elim var zaten kullanabildiğim ve dolayısıyla kirletebildiğim. Şimdi bu kirlettiğim eli, sabunla nasıl yıkayabilirim tek başına? Parmaklarımı sürterekten yapabilirim, başka da yolu yok. Zor oluyor nitekim. Temizlenmesi için yoğun çaba sarfediyorum ama siz yine de benim elimden bir şey yemeden önce iki kere düşünün...

Tek elle saçları toparlamakta ölümcül zorlukta bir şey. Çok denedim beceremiyorum. Herkese saçımı da elletmediğim için (ewq) başkalarına da toplatmıyorum. Ben de toplayamıyorum. Salaş salaş, açık açık dolanıyorum öyle. Genelde açık gezerim zaten ama bazen ruh sıkıcı olabiliyor. Bazen ben de ruh sıkıcı olabiliyorum. Sen de oluyorsun. Herkes oluyor mına koyim. Ölün lan :s

Bir de şey var. Kolumu kırdığımı gören her yurdum gencinin ikinci lafı belli. Birincisi "geçmiş olsun..". İkincisi "os1 çekebiliyor musun ihi ihi 65".... Buradan her yurdum gencini eshefle birlikte kınıyoruz. Hadi eshef, söz senin.

dip not: sonradan aklıma gelen bir kaç nokta oldu (sahici nokta değil, mecaz yaptım). Onları da ekleyiverdim. Bilginize... Şımarmayın.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 11 Comments

11 Responses to : Tek Elin Götürüleri Üzerine...

  1. Darkohl says:

    :S gecmis olsun canim yaa cok uzuldum :(

  2. Şiiii, yoh mu beni tiken demişsin. Ben talibim 65

    (Ne pis adamım lan! Geçmiş olsun demek varken aklım nelere çalışıyor 65)

  3. kimlikli kimliksiz sana ne ola ki says:

    (italik) nah yapamıyorum(italik) diye duygu sömürüsü mü olur..:s
    ayıplıyoruz
    eshef in de selamı var..

  4. Canselmo says:

    Geçmiş olsun la.. Ama yazıyı okurken eğlendim ne yalan söyliyim.. :D

  5. Cem says:

    Cümleten sağolunuz :)

  6. öyle şeyler says:

    bu sağol u da hiç anlamam :s.. nedir? sana para mı verdik, iyilik mi yaptık? alkol mü ısmarladık? saçını mı topladık? (:P) naptık.. yazını okuduk alt tarafı..türk milleti değil miyiz hemen bi yorum yapmak çekti canımız işte, yaptık da.."saolun muş".."cümleten miş".. geçiniz bunları efendim :P

  7. sazan says:

    pardon /utanç/ bu saol geçmiş olsunaydı sanırım :P:)
    ya anlamadan bilmeden yorum yapanları sallandırcaksın bak bakalım sonra kimse yapıyo mu :S:S es-es-hi hitler :S

  8. Darkohl says:

    harbi 79 kilo arti 300 gram alci
    tartil da gel bi
    gor bak!

  9. Dreamtime says:

    Adam tek kollu canavar ama hala bloklan neyim uğraşıyor.Yörü yat allasen!

  10. boba says:

    bak bana zamanında esprisini yaptığın 2. soru yu sen vakti zamanında denemişin ve beceriksizliğin üzerine bana göt olacağımı düşündüğün o mağdur sıfatı hakedilecek davranış sonucu olacak soruyu bana yıkmaya çalıştın - unutmayacağım !

    Sabredemedin dimi lan fasısafgask

  11. Cem says:

    ulan bobo bi bok anlayısam arap olayım. :s

Bu gadget'ta bir hata oluştu