Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Özür...

Hepinizin önünde ketılımdan özür dilemek istiyorum.

Bundan önce yazdığım yazı içersinde baya bi koymuştum kendisine. Otomatik atmadığı için hani. Aslında atıyormuş.

15 dakika beklediğin zaman atıyor amısına koyim! 15 DAKİKA! Abartıyorum tamam. Siz de gelmeyin üzerime.

2 dakika bile çok bence hem. gf.

Geç atıyor, hemde baya geç. Ama atıyor işte. Bunu bildirmek, belirtmek istedim. Hak yemeyi sevmem, açık sözlüyüm. Ettiğim küfürleri geri almıyorum, çünkü geç atıyor. Hakediyor yani. Erken atsın şerefsiz.

Bir de şey var. Şey diye bir şey yok. Şey kelimesini kullanmaktan nefret ediyorum. Şey kelimesini kınıyorum buradan. Şey kelimesini bize layık görüpte yaratanlar utansın. Boşverin, bu da böyle bir şey işte.

Yolda, otobüste, minibüste, yürürken, koşarken, spor yaparken, amuda kalkmışken, barfiks çekerken, sevdiceğinizin resmine bakarken, arkadaşlarınızla sohbet ederken, uçakta, helikopterde, denizaltında, samanlıkta, bla!

"Gorefest - Reality - (is) When You Die" parçasını dinlerken çok dikkatli olun. Dengenizi kaybedip olmayacak işler yapabilirsiniz. Ben genelde kasılıyorum. Tüm vücudum kasılıyor böyle. Sara krizine girdiğimi sananlar oluyor. Ama ben sara hastası değilim. Hiç anlamamama rağmen gitar çalıyormuş gibi yapıyorum otomatik olarak. Aslında yapmak istemiyorum. Ama oluyor. Bazen kendimi şarkıyı söylemeye çalışırken buluyorum. Ama aslında sözleri bilmiyorum. Ağzımı oynatıyorum sadece. Balık gibi görünüyorum sanırım dışardan. Evet.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Özür...

  1. Darkohl says:

    burdan Cem insaninin aslinda sabirsiz oldugunu mu, yoksa suclayici oldugunu mu, yoksa supheci oldugunu mu, yoksa sey oldugunu mu, yoksa ne oldugunu mu anliyoruz.

  2. Cem says:

    çılgın bir sabırsızım. dayanamıyorum resmen. çıldırıyorum adeta. yerimde hoplayıp duruyor, saçlarımla oynuyorum. çişim geliyor sabırsızlıktan. kendimi kaybediyorum. bunu anlayınız bence _)

  3. doRy says:

    bizim bi hoca "şey" kelimesini bize yasaklamıştı. Not kırardı. Ama bence şey çok şey anlatıyo. ama ben her kullandığımda vicdan azabı çekiyorum.

    bi de minibüste şarkı söyleyesim geliyo arada, bu insanlar kim ki banane istediğimi yaparım diyorum kısık kısık sölüyorum, sonra hemen susyorum.

    Hayalim bir gün minibüste kalkıp içli bir şarkı söylesin.

  4. bilge bir zat says:

    "şey" lafını edenler genelde aciz olur, şey demeyin, ben diyebilirim ben bilgeyim. siz de bilge olun şey demekeye hak görün kendinizde.

National Geographic POD