Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Amorphis - My Kantele

Çoook uzun yıllar evvel (sanki 10 yıldır dinliyorum bu müziği, lafa bak, çok uzun yıllar önceymiş, ooo'lar da bir sürü, maşallah...) Amorphis dinlerdim ben, severdim de.. Bir albümü vardı bende, Antalya'da yaşayan süper insan Ersin yollamıştı bana o albümü. Benim bu kadar bodoz death metal fanı olmamda büyük etkisi olan iki insandan biridir.. (Diğerini buradan yalıyorum)

Neyse efendim, o albüm güzel bir albümdü. (Elegy) Brutaldi kısım kısım. Hoştu yani. Severek dinledik o albümü bi aralar. Şu an yüzüne bile bakmıyor olsam bile, hala güzel albümdü diyebilirim. O kadar terbiyesiz değilim. Geçmişimi unutmam! ve utanmam.... :s (bknz: Emrah, İbrahim Erkal ve Ayna kasetleri :s)


Biricik Last efem'de dolaşırken, Amorphis'in My Kantale parçasının klibini buldum. Akustik versiyonunun. Bunun brutal versiyonu daha güzel tabi ama klip işte. "Daha çok insana açılmak istiyorsan hayvani kısımlarından çok insani kısımlarını göstermelisin" stratejisi ile olmuş bitmiş. Neyse efendim. Buyrun klip. İzleyin sevinin.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 0 Comments

National Geographic POD