Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kuzuların Sessizliği...


küçüktüm ufacıktım,
top oynar acıkırdım...

Sonra bir kuzum oldu,
kınalı bir kuzuydu o...

aradan geçen zaman
onu kınalı bir koç yaptı.

yaz tatili bitmiş,
okul vakti gelmişti.

birgün bayram dediler,
dualar ettiler,
kan aktı!...
cinayeti gördüm!...

düzen çalışır tıkır tıkır,
beyinler üşenir,
sessizlik sürer gider...
kuzuların sessizliği...


Bulutsuzluk Özlemi - Kuzuların Sessizliği


Kurban bayramı ve bana hissettirdikleri, işte bu parçayla cuk diye oturmuş...

Birbirlerine gösteriş için yada sırf kesmiş olmak için her sene yüzlerce hayvan katlediliyor.. Bunun dini bir inanıştan öte bir katliamdan başka birşey olmadığını düşünüyorum..

Yine insanların samimiyetsizlikleri beni buna inanmaya iten.. Sadece kutsal kitap tarafından belirlenmiş günlerde; ve yapmazsanız cehennemde yanarsınız diye korkutulan olaylarda görüyoruz halkımızın müslümanlığını, dinine bağlılığını..

Yüzlerce yıl önce, o günün şartlarına göre yaratılmış kuralların, bu günün şartlarına göre, günümüz modern hayatına göre hala dayatılmaya çalışılması tamamen saçmalıktır. Buna uyarak her yıl binlerce hayvanı katletmek caniliktir.

Cennete gitmek için bunca hayvanı katletmeniz sonucunda, eğer varsa öyle bir yer, size garanti veriyorum, cehenneme gideceksiniz. Fikirler ve amaçlar bu kadar yozlaştırılamaz sanırım..

Düzen çalışır tıkır tıkır, beyinler üşenir... Sessizlik sürer gider... *Kuzuların sessizliği...

* Çok koyun bir halkız diyoruz ya her zaman, bundan daha iyi anlatılamaz sanırım...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Kuzuların Sessizliği...

  1. boba says:

    Tıpkı açılalı bir saatini doldurmamış binlerce insanın önünde sırf ucuzluğu kaçırmamak adına verdiği çırpınışı andırıyor şu cennet kapılarına girme arzusu, bir nevi... acizlik.

  2. Darkohl says:

    bu piç sana çok benziyor..

National Geographic POD