Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Outro...

Karışık çalan listem dahilinde üst üste iki "outro" parça çalınca, altta yazdığım karalama içersinde bahsettiğim parçanın da bir outro olduğunu anımsadım. Diğer outro parçalara göre biraz uzun bir parçaydı aslında ama bir outro idi neticesinde...

Outro parçaları pek çok severim genelde.. Albüm boyunca bodozlama da olsa, yırtınma da olsa, o son parçaya, outro'ya geldiği zaman mutlaka hüzünlü, kasvetli, gizemli bir hava oluşuyor.

Seviyorum bu karamsar, karanlık, hüzünlü, heyecan verici melodileri..

Genelde albüm sonların outro koyan gruplar, sade ve enstrümantal ve de ağır, hüzünlü outro'lar seçiyorlar.. Ben, grubun albüm için çok emek verdiğine ve kayıtların bitişine üzüldüğü için böyle yaptıklarını düşünüyorum ehu. Aylarca yemeden içmeden çalışıp, uğraşıp, didinip, belki de bir çok zorlukla savaşarak yaptıkları kayıdın sonuna elbette sade, atmosfer barındıran bir hüzün giderdi..

"Bir daha ki albümde görüşmek üzere" dermiş gibi geliyor bana bu outro'lar.. Hüzünlü ve başarmış olmanın vermiş olduğu gururla birleşmiş bir el sallayış ehu..

Outro'ları sevelim. Onlara sahip çıkalım.

Yalnız değilsiniz outro'lar. Her zaman yanınızdayım.

İntro'lar outro'lar kadar samimi gelmiyor bana. İtici bir yanı var intro'nun. Bazen hiç dinlemeden geçiveriyorum intro'ları. Kaprisliymiş gibi geliyor bana intro'lar. Bazıları çok güzel olabiliyor, evet. Altar grubunun (Hollanda'lı olan) Spunk parçasının intro'sunu seviyorum mesela. Gerçi albüm intro'su olmuyor bu ama olsun. İntro intro'dur.

Ne anlatmak istediğimi bilmiyorum. Bu kadar yani. Girişsiz ve gelişememiş bir yazı. Aslında başlı başına bir Outro.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Outro...

  1. Darkohl says:

    Ben, grubun albüm için çok emek verdiğine ve kayıtların bitişine üzüldüğü için böyle yaptıklarını düşünüyorum ehu
    Cok samimi ve tatli bi cumle olmus bu. Sevdim. Tebrik edicem seni ederken de caktirmadan opucem..

    ~bazilari buyuk harf~

Bu gadget'ta bir hata oluştu