Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İçses...

Kahvemiz yine olası gazlarını mideme bırakmış ve yarattığı şişkinliği izlemek üzere bana sehpanın üzerinden yan gözle bakıyordu. Her şey çok normal görünüyordu ve Cem insanı, bu şişmiş midesini elleyerekten düşünüyordu...

Sevdiceğim göbekli olduğumu söylüyor ve ben inatla şişiyorum. Hani sevdiceğim için herşeyi yapardım! 'Hani?! Nooldu?! Zoruna mı gitti Cem efendi?! Şerefsiz!'


Ha? Ne? Noluyor? Başaracağım! Zayıflayacağım! İnanıyorum kendime!!!


'deme hiç boş yere. Ben içinde ki sesim senin. Yukarda iyi gaz yapmışsın 3 ünlemli falan ama yemezler koç.'


EY içimde bulunan zayıf ses! Teslimiyeti kabullenmiş gafil yaratık! Seni şerefsiz, adi, bok suratlı suaygırının kafasına konmuş kuşun bokuna konan sineğin kanadında ki mikrop seni! Ben teslimiyeti kabul edemem! Ben savaşırım, sonuna kadar! Seni ırz düşmanı! Ne arıyorsun içimde?! Çık içimden!


'Ooo Cem bey? Gaz yapmışız? Gazınla beraber çıkar, zehirlerim seni! Bu hayatı zehir ederim sana! Kendi osuruğundan boğulmuş bir birey olarak tarihe geçersin! İçindeki sesi yabana atma ey Cem efendi. Zayıflayamayacaksın! O koca göbeğin, vücudunun 30 cm ötesinde yürümeye devam edeceksin bir ömür!'


Ha!Ha!HAAA! Sayın içimdeki ses! Merak etme sen, ben nasıl zayıflanacağını gayet iyi biliyorum. Kültür fizik hareketleri yapıyorum ben her gün. hıh!


'Yakında göbeğinden çükünü göremeyeceksin Nhahahahaha Nihahaha!'

Bunu sen istedin!

Cem:\> format Cem: /s /u *
biçimlendiriliyor... %98


'Hayıııııııııııığğğğğrrrrr!!!'

*
/s= sistem dosyalarıyla beraber yükle aslan parçası
/u= unformat yapılmasını (yani geri yükleme yapılmasını) engelle.. (yani elveda iç ses nihahaha)

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : İçses...

  1. Darkohl says:

    ben seviyordum o ic sesi niye formatladin ki cocugu :/
    dogru soyleyeni dokuz koydenkovarlarmis iste gf

  2. Cem says:

    Moral bozarak bi yere varamayacağını öğrensin gf

National Geographic POD