Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Çörek Otu VS İnsan

Aşağıda bulunan konuşma, bir çörek otu ile bir insanın ibret verici konuşmalarını içermektedir...

Çörek otu, tahmin edebildiğiniz üzere Ç.O. diye kısaltılmıştır. Şaşırmamanıza sevindim. İnsanı kısaltmaya gerek duymadım, buna şaşırabilirsiniz. Ancak neden olduğunu belirtmek şartıyla.

Evet, duygusal bir çörek otu ve duyarsız bir insanın kısa ama çok şey anlatan konuşması ile sizi başbaşa bırakıyorum. (TRT spikeri gibi hissettim la kendimi :s)


Ç.O. : Sana çok kırgınım...
İnsan : Ha? Ne? Ne oluyor? Hı?
Ç.O. : Kızgınım diyorum?
İnsan : Bana mı?
Ç.O. : İnanamıyorum! Bir de burada ikimizden başkası varmış gibi, utanmadan "bana mı?" diye sorabiliyorsun pişkin pişkin.. Evet! Tabii ki sana..
İnsan : Neden la, noluyo, anlamıyor ben?
Ç.O. : Ah siz insanlar hep böylesiniz değil mi? Bir işe başlar ve sonuçlarını düşünmezsiniz. Sonuçlar ne olursa olsun neticeyi pek önemsemezsiniz. Önemli olan sizin işiniz görülsün, gerisinin ne değeri var ki sizin gözünüzde?! Karşınızdakini kırmış olmak sizin için ne ifade ediyor biliyor musun; koca bir "HİÇ"..

Neden diyor bir de utanmadan.. Daha dün benim ne kadar güzel bir şey olduğumu söylemiyor muydun? Ağzına attığın zaman, o dilinin üzerinde bulunan tat alma dokularını ziyaret ettiğimde, ağzına bıraktığım o müthiş aromadan bahsetmiyor muydun? Özellikle poğaçaların üzerinde mükemmel olmuyor muydum? Hepsi o anlıktı değil mi? Ne değişti bu zamana kadar hayatında? Hala aynı tatları vermiyor muyum sana?

Sen sus!! Ben veririm cevabını. Evet! Aynı tadı veriyorum, çünkü bende değişen hiç birşey olmadı. Tek değişen sen ve senin o anlamsız dünyan!..

Dün o kadar güzel bulup, afiyetle yediğin cipslerin üzerinde bulunuyordum ve sesli sesli düşünerek "bu çörek otunu koymakla süper yapmışlar, acaip güzel olmuş" diyen sen değil miydin!!! Peki dünden bu güne ne değişti, neler oldu hayatında, beni kullanılmış bir mendil gibi hayatından çıkartıp atmak istiyorsun! Bunun beni ne kadar kıracağını düşünmedin mi? Bunun beni ne kadar yaralayacağını düşünmedin mi?

Beni bu kadar beğenirken neden çıkartıyorsun beni hayatından! Söylesene!
Cevap ver! Neden? Hemde bu bok çukuruna!...

İnsan: Kakam gelmişti .mına koyim.. :s

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Çörek Otu VS İnsan

  1. Canselmo says:

    Pis bi' adamsın vesselam..

  2. Cem says:

    Bu güzel bişeydir.. :j

National Geographic POD