Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

"bişey günleri"

Ulen yine dayanamadım, yazmıcam diyorum yazıyorum hadi hayırlısı olsun. Ha, birde kendimi kandırıyorum keyfim yok diye. Halbuki bu iki günlük işsiz bünyenin oldukça keyifsiz olması gerekirken, bi o kadar kendinden memnun, gamsız, tasasız, bi o kadar yavuşak sırıtmalara devam ediyor. Akşama kadar kariyer, hedehödö sitelerinde CV yollama derdiyle koşturabilirken, aynı zamanda hiç birşey olmamış gibi emesende çet yapan, müthiş eğlenceli bir iş olan rapidshare puanları toplama style geyikleri çeviren, karnına ağrılar girene kadar gülebilen bir insan!..

Sanırım insanın kaybedecek birşeyi olmayınca gerçekten mutluluk damarları çatlıyor. Cebimde param yok ve ödemem gereken süper faturalarım var ancak muazzam bir keyif var bünyemde. Boktan işimden kurtulmak mı beni sevindiren yoksa rahatlamış bünyenin o kendini bilmez gevşemesi mi bilemiyorum.

Sevgililer günü style bu gece, ne hoş, sevişen sevişene bir gece olacak. Ama insanlar sadece bu günde sevişmemeli. Sevgililer günü niyetiyle birbiriyle görüşen yüzlerce çift insanı, diğer günlerde bi bu kadar sevişmeye istekli olmalı bence. Diğer günler yaşadığınız sevişmelerden hiç bir farkı olmayacak bu gece yaşayacağınız gecede. Geçiniz efendim bu "bişiy günleri"ni!

Bunlar sizi dolandırmak ve size para harcatmak isteyen, tamamiyle sistemli bir örgüt olan, PAREKENDECİ tükkanların uydurması efendim! Geçin! Yakın o tabelaları, parçaların o tabelaları kardeşlerim! (Niçe gibi adamım şerefsizim!) Bu gibi özel "bişiy günleri"nde sevdiceğine, arkadaşına, annene, babana, ona buna bla! herneyse, hediye almak bence büyük bir hakarettir. Ben kabul etmiyorum böyle günlerde hediyeyi. Sevmiyorum, samimi gelmiyor bana. Sadece kapitalist güçler tarafından süslenmiş onlarca günden bir tanesinde hatırlanmak acı verici birşey bence. Bana hediye alacak adam içinden geldiği için alsın! Kesinlikle evet! "bişiy günleri" olduğu için almasın bana hediyeyi. "Bak "bişiy günü"ydü şunu da aradan çıkartmış olduk böylece..." gibisinden bir görüntü sergilemiyor mu sizcede bu?

Bu "bişiy günü" anneler günü de olsa aynı, teyzeler günü olsa da aynı benim gözümde. Ama ana yüreği biraz kırılgan olduğu için azıcık taviz veriyoruz kendimizden, o kadar olur.

Kendilerini klonlarcasına türeyen milyonlarca minik sevgili, bu gece mutlu mesut geceler geçirecekler. Milyonlarca genç insan, bu geceyi sevdicekleriyle geçirme isteği içersinde ailelerine yalanlar söyleyip, türlü türlü saçma hediyelerle birlikte sevdiceklerine koşacaklar. Geçiniz efendim. Bu günün özel anlam ve önemi yoktur! Bu günün bana hatırlattığı tek şey var, o da yıllar önce izlediğim "sevgililer günü cinayetleri" gibisinden bir ismi olan gerilim filmidir. Çok gaz bir filmdi o çocuk bünyeye göre. Elimizde balta ile sevgili avına çıkıp, kalplerini söküp, sevgililerine paket yapıp göndermeliyiz, biz sevdiceklerinin yanında olamayan üzgün insanlar. Evet.

Uzun zaman sonra bir makarna daha yaptım ve sanırım bu sefer çok güzel oldu. Ama bir yeri eksik olmasa şaşırırdım zaten ve bende şaşırmamak için tuz koymadım. Koydum ama az koydum. Koymamış gibi yaptım aslına bakarsan sevgili okuyucu. Neyse. Gayette güzeldi, sos bile yaptık. Yaptık biraz yalan olacak sanırım, öylece bir uğrayan sevgili teyzeme yaptırdım sosunu ehu. Teyzem yaptı evet, ama makarnayı ben yaptım. O kadar güzeldi, o kadar güzeldi ki yarısını yiyemedim. Ama olsun, karnım toktu, o yüzden. Emrah yedi hepsini. Eve varınca emesenden tekrar tekrar teşekkür etti bana. Hakettim bunu sanırım, gerçekten güzel olmuş..

Emrah !:
kamkem
Emrah !:
makarna ıcın tekrar saol
deathrow | holy shit!:
afiyet olsun güle güle sıç

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : "bişey günleri"

  1. Ben strese girdim beaa!! Ne biçim bir "hallederiz hocam ne kascaz yaaa" havası olan bir yazı olmuş. Kıskanaraktan sinir oldum gibi gibi...Enfeksiyonumu da kaptırayım arada,gerçi sizin organizmada hastalığa yol açmaz belli :D ok gidiyorum He-Man!!!

    La Contamination:Lanet ederek yapmak zorunda olunan işlerden yine lanet edilerek kurtulununca girilen rehavet havasının getirdiği o tatlı vurdum duymaz mutluluk hallerinin ardından gelen "rahatlamış bünyenin kendini bilemez gevşemesi" çok tehlikeli bir "şey"dir... Neydir,neeydir? "Bişey"dir.

  2. nice bişiy günleri o halde efendim :D 365 gün sonra aranızdaki km'lerin kapanıp böyle beyniyle kalbi farklı yazılar yazmanıza gerek kalmaması dileğiyle.

Bu gadget'ta bir hata oluştu