Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Dansöz Disgrace (Fin)

Bugün devasa güzellikte olan death metal mp3 arşivime ekleme/çıkarma/bölme/çarpma gibi işlemleri yapıyordum. Grupların albümlerinin yılı yada albümdeki parçaların tam olup olmadığını kontrol etmek amacıyla metal-archives.com sitesinden bakınmaktaydım aynı zamanda.

Ahanda şöyle dansöz bir grup dikkatimi çekti, kendi kendime güldüm. Sende gül!

87 - 94 yılları arasında death metal yapan grup, sonra ne olduysa birden bire punk rock yapmaya başlamış.

Aslında bu normal, bunun örneklerini -bu kadar extreme olmasa bile- daha önce görmüştük. Asıl beni güldüren nokta, grubun death metal yaptığı dönemlerde, parçalarında kullandığı "death, depression" gibi konuların, punk rock olduğu dönemden sonra parçalarına "life" konusu olarak dönmüş olması. Bu beni dağıttı harbiden. Bu kadar dansözlük olabilir ancak.

Hani bakıyorum grubun ayrılmış yada tekmelenmiş eski elemanlarına.. Grubun bunca yıldır kadrosundan sadece bir kişi ayrılmış, o da öldüğü için. Kadro değişikliği falanda yok.. Bu kadar sağlam bir değişim harbiden ilginç. Grup elemanı öldüğünden kendilerini yaşamaya falan mı adadılar diye düşündüm bi an ama death metalden punk rock'a geçmek için pek geçerli bir neden değil bu ehueh. Grup elemanları yada çok yakın arkadaşları ölen gruplar, genelde ondan sonra çıkarttıkları albümlerde daha karamsar bir hava bürünürler. Sebep bu değildir bence eheh..

Ölüm ve depresyon konulu parçalardan bir anda laylayloooom style parçalara dönüş? Onlar içinde zor olmuş olmalı ahaha.. Death metal grubu olarak takıldıkları sırada fanları olan insanlara üzülüyorum gerçekten ehueuh. Adamlar bir gün bir çıkıyorlar punk olmuşlar, saçlar anten falan..

Neyse. Ben güldüm, eğlendim. Darısı sizin başınıza.

Ahanda bu elemanlar işte.

bknz: http://www.metal-archives.com/band.php?id=9507

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Dansöz Disgrace (Fin)

  1. hepsinin suratında bir umutsuzluk görüyorum evet evet! ortadaki abimin soprano lardan fırlamış da geri girmeye çalışırmış gibi bir hali var. en soldakiyse akdeniz akşamları moduna çoktaan girmiş. en sağdakiyle, ağacın dibindeki hiçbişey düşünmüyorlar bence zira fazla boş bakıyolar. diğer tipe de söyleyecek birşey bulamadım zaten. belli ki bir gece hepsinin kafada Mimi'nin 100lük ampullerinden biri yanmış, bu bir mesaj olsa gerek diye düşünüp 180 derece dönmüşler aferin onlara şak şak şak

  2. Canselmo says:

    Ortadaki gözlük bozmuş bence işi. Feci ortamcı bi' havası var. Death yaptıkları dönem de, diskolara gidiyordur gizli gizli.. Terbiyesiz.

  3. Boba says:

    grup çok sağlamdır lakin ben de dikkat etmemişim buna eheh
    "Inside the Labyrinth of Depression" gibi pisko bir sound a sahip bir demo daha önce hiç dinlemedim. Resmen dibin içine atıyor sizi. dibin içi (?!!)

Bu gadget'ta bir hata oluştu