Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

du ba bi mesaj atayım _)

Birde kahve suyu koymuşum ki sorma gitsin. Bir kahve suyu ancak bu kadar güzel koyulabilir bence.

Abartmıyorum!

Bu konuda gerçekten yetenekliyim ewq. Kahve suyu koymanın bi tekniği vardır, herkes bu tekniği bilmez. Hatta bunu duymamış olan milyarlarca insan vardır. Aslında bende dahil bunun tamamen bir yalan olduğunu kendileride biliyor. Bilmemelerini bu örtüyle gizlemeye çalışıyorlar. Utanılacak birşey yok! Anlatmaya çalıştım bunu defalarca ama kimse dinlemedi. Bunu saçma birşey olarak nitelendirdiler!!! İnanabiliyor musun!!! Bunu! saçma! birşey! olarak! nitelendirdiler!!!!...

Beceriksizliklerini ve bilgisizliklerini o kadar iyi örtmeyi biliyorlar ki, insanlığın unutmaya başladığı bir tekniği göz ardı ediyorlar göz göre göre! Üzülüyorum ve aynı zamanda hisleniyorum!

Hepsi haberdar bu teknikten, eminim. Biliyorum. Tıpkı türbanlıların her taraflarını örten o kıyafetlerinin altında iki memelerinin ve bir kukularının olduğundan emin olduğum kadar da eminim!

Herkes çıplak dolaşsa dünyada sapıklık diye bir şey olmazdı. Ne ilginç değil mi?

İnsanoğlu garip. Açıkta duran değil, gizlide duran ilgisini çekiyor. Serbest olan değil, yasak olan ilgisini çekiyor falan. Kahve suyu koyma tekniğini yasaklasalar bari. Belki birkaç insan daha katabiliriz aramıza, bu büyük onura, şerefe ve haysiyete!

Neyse konu dağılmasın. Diyeceğim ama konu neydi onu bile bilmiyorum aslına bakarsan. Kahvem güzel olmuş ama. Tabi kahve suyu koymasını bilince oluyo bişiyler kehkeh

Yalarım.

gore

Oh, çok süper çok.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : du ba bi mesaj atayım _)

  1. Darkohl says:

    dsa;dlajk

    gercek hala guluyorum bak

    Bunu! saçma! birşey! olarak! nitelendirdiler!!!!...
    isiririm lan

National Geographic POD