Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Film İndirme Olayı.. Ayı Yogi ve Brutal Huzur...

Efendime söyliyim, rapidshare olayına upload edip, sikkodan sitelerde paylaştığım filmler için burada da bir link vereyim, sikkodan insanlar yararlanıyor, sevdiğim insanlar neden yararlanmasın değil mi? Linki kenar tarafta vereceğim ancak şunu söylemek için bu konuyu açtım.

Bazı filmlerde şifre olabilir, heyecanlanmayın, önemsemeyin. Çünkü bizzat ben, bu dosyaların yaratıcısı, şahsım, bizzat size buradan şifreyi vereceğim. Sadece birkaç tanesi isteyecektir, eğer şanslı değilseniz onlardan birini indirmezsiniz artık aheu. Ben yaratırsam, ben yokederim! :s

Genel olarak taşaklı filmleri upload ettiğimi söyleyemem. Ama ben izlediklerimi gayet sevmiştim. Dikkatinizi çekmek isteyeceğim bir film yok diyemem, hepsi güzel. Ara ara uploadlara devam ediyorum ve ara ara güncelleniyorlar. O yüzden burada bir liste yapıp, her gün onu güncellemek işime gelmez. İndirecek olan girsin baksın, isme göre düzenle desin, işini görsün. Bu kadar basit bir iş için beni uğraştırmayın. Ben zaten işin zor olan kısmını yapıyorum. Söyletmeyin adamı.. (Çokta sinirli yiğidim :s)

Efendim, şifremiz küçük hafrlerle dlul.net tir. Bu kadarcık. Sadece birkaç filmde isteyeceğini tekrar hatırlatayım. Beceremeyenler isimlerini ve telefonlarını bana mail atsın, müsait bir zamanımda arayıp "salaaak salaaak salaaak" diyeyim onlara. dsjkfjdsa

İndirirseniz iyi seyirler, indirmezseniz size bol Seda Sayan'lı günler dilerim sdfnusadf.

Sahi geçen gün bir müşterimde Seda Sayan programı açıktı, müşterimde kocaman bir adam yani, hatun falanda değil. Neyse, kadının bir tanesi önüne gelenden çocuk doğurmuş, 4 tane çocuğu varmış, bakamıyorum diye ağlıyordu. Amca izleyip izleyip küfretti sinirlendi, "ne kadar salak bir milletiz biz yahuuuğ" dedi. Ama aslında bu salaklığa, o salak programı izleyerek ortak olduğunu fark etmiyordu tabiki. Hıığ hığğ dedim bol bol, hiç eğlenmedim.

Birde geçen gün çok canım sıkkın, inanamazsın. İnanmazsın zaten ama cidden öyle. Böyle afakanlar basmış, içim içimi yiyor derecesinde :s Müzik bile açmamışım yani eve giderken sen düşün artık! O derece baymış bir durumdayım ve çantamda inanılmaz albümler var. Ölünün kulağına tak pogo yapmaya kalkar! O derece enerji deposu albümlere sahibim ayıptır söylemesi. İşte düşün bu durumda bile müzik dinleyemeyecek kadar sikko hissediyorum kendimi. Cebimde süpersonik kitabım Otostopçunun Galaksi Rehberi var, ki ne zaman okusam ağzım kulaklarıma varır, kulağıma bir dil atar geri döner, onu bile okuyamıyorum. O derece baymışım.

Kendi kendime sessizce bir otobüs yolculuğu yapmak istemiştim oysa. Ama yanımda oturan insan görünümlü iki ayaklı hayvanı tahmin edememiştim tabi. Ben oturdum bu ayı yoginin yanına, bu başladı cark cark cark cark cark... SAKIZ ÇİĞNİYOR MISINA KOYİM! ADAM SAKIZ ÇİĞNİYOR VE BUNU CARK CARK CARK EFEKTLERİ VEREREK, HERKESİN BİLMESİNİ İSTİYOR!!

Ama ben bilmek istemiyorum!..

Önce bi iki baktım. Yok adam düzelecek gibi değil. Hay hanuna boing777 dedim. Bakındım, başka yer yok.. Mecburum bu ayı yoginin çizgi filmde aldığı sevimliliği alamamış şeklini çekmeye..

Kafamı başka yerlere verdim, onu bunu düşündüm, şunu bunu hallettim.. Az birşey duymamaya başladım ben adamı neyse.. Tam konsantrasyon cark efektlerine karşı savaşıyorum. Derken ÇAAAT diye bir ses! Bismillahirrraaahmanirrahim çektim attım kendimi koridora.

Adam sakız patlatmış.

YÖÖÖÖHH dedim YÖÖÖÖÖHH... Seni insan suretinde dolandırıcılık yapan hayvan seni..

Taktım kulaklığımı, koydum içine Brutality albümünü, verdim son sesi, ki normalde son ses dinleyemem, ooohhh dedim mısına koyim oooh.. O an tüm enerjim yerine geldi, süpersonik kitabımı çıkarttım, o gürültüde onu okudum, otobüsten indiğimde kulaklarım azıcık s.kilmişti ama en azıdan cark cark cark efektlerini duymadığım için huzurluydum.

Çok küfür edesim geliyor böyle ayı yogilere.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Film İndirme Olayı.. Ayı Yogi ve Brutal Huzur...

  1. Darkohl says:

    yeterince etmissin zaten kufuru :D
    hepte seni buluyolar ozenle seciliyorsun bence, sana calisiyorlar :]

  2. Dreamtime says:

    Sen de bir röhhhh leseydin bak ortada yogi mogi kalıyor mu!

  3. Cem says:

    1- Otobüslerde inanılmaz çekici oluyorum, bütün arızalar beni buluyor. Yıllardır böyle bu.. Anlatsam film olur şerefsizim.. Neler yaşadım neler..

    2- İçimde yaşattığım agresif insanı susturmaya çalışıyorum, çünkü çok büyük bir kavgacı potansiyeli var. Eğer röhhh desem durmam, kafasına kafasına indiririm tekmelerimi :s Böyle şeyler işte ehu

  4. Dreamtime says:

    Bence ayı artisden çok D:

  5. Boba says:

    lan bu goji corç tshirt lerini dagitiyorlar mı ısadjısadoa

Bu gadget'ta bir hata oluştu