Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hüzünlü Hisler v.1

Blogcular bilir, teeeğ en arka sayfalarda kalmış ve hiç okunmayan blog yazılarını düşündükçe çok hüzünleniyorum. Arada bir açıyorum onları, bakıyorum, okuyorum, gelen yorumları dikizliyorum tekrardan falan. Eminim çok seviniyorlardır o yazılar..

Ama bunun tam tersi olaraktan, nereden bulduğunu anlamlandıramadığım bir biçimde, hiiiç ama hiç tanımadığım bir insanın, teeeğ o en arka sayfalarda kalmış ve artık hiç okunmayan blog yazısını okuyup, üstüne üstlük bir tanecikte muazzam bir yorum yapması beni keyiflendirse bile, insanların o blog yazısına bir cevap daha gelmiş mi diye düşünmeyip, sadece yeni yazılara odaklanması beni gerçekten çok hüzünlendiriyor. Hislerim depreşiyor.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Hüzünlü Hisler v.1

  1. Zaten eskilere takılıp kalan bir cenireyşınız, eski blog yazılarına da hüzünlenmemiz normal... Hatta;

    akşam oldu hüzünlendim ben yine,
    hasret kaldım eski blog girdilerime.
    gel sevgili okuyucum, gel yorum yap, gel yine;
    hasret kaldım eski blog girdilerime...

    Sayenizde bu iğrençliği de yaptım ya Cem bey, mutlusunuzdur umarım klş

National Geographic POD