Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İsmet...

Bazen çok pis yazasım geliyor. Ama bilemezsiniz, döktüresim geliyor resmen. Gel gelelim o anlar bilgisayar başında olamıyorum yada bilgisayarla uğraşamayacak kadar yoğun oluyorum. (Bu kadar yoğunken bile saçma şeyler düşünebiliyorum anlamına geliyor bu. Böylede garip bir adam.. Neyse.) Bi okusanız o an aklımda olanları.. Baya eğlenirsiniz bence. Eğlenmeyenin parasını iade ederim o anlarda.

Yolda giderken mesela, çok süper konular geliyor aklıma. Yada çok güzel sözler, böyle birşey anlatırken araya serpiştirilecek özlü sözler konseptinden. O an kendimi dünyanın en erdemli insanları arasında görüyorum. Nasıl götümü kaldırıyorum bilemezsiniz. Sonra eve geliyorum, aklımdan geçenleri yazmak istiyorum. Ama bi bakıyorum ki aklımda birşey yok. Hiç birşey yok ama. Konu başlıkları geliyor aklıma ama onlar birşey ifade etmiyorlar bana. O an dünyanın en erdemli adamı hissiyatı gidip, dünyanın en unutkan adamı hissiyatı sarıyor bünyemi.


Siktirette diyemiyorum. Güzel malzemelerdi! Onları Türk Dil Kurumundan birileri okusa beni layık olduğum mertebeye, "atalık" mertebesine yerleştirebilirdi aslında. Ata dediysem bildiğin atasözlerinden bildiğimiz atalar babında.. Yok yani, memleketi kurtaracak bir Ata daha gelmez. Geleceklerin hepsini asmışlar zaten. Neyse.


Bir gün ata olucam, bunu biliyorum. İlkokul yada Ortaokulda birileri benim sözlerim üzerine kompozisyon yazacaklar. Liseliler yazmaz ama. O kadar kapsamlı düşünemiyorum henüz.


Filozof falan mı olsam? Sıkıcı lan onlar.

Ama en güzeli kolpalık style. Kolpalık çok eğlenceli birşey. Tavsiye ederim.


Birde şey geldi aklıma. Normal hayatta ('normal hayat' ne lan?, günlük hayat olmasın o? :s) konuşurken kullandığımız kelimeler, isimler falan, yazdığımız zaman çok acaip değişik geliyor bana arada bir... İsmet mesela. Söylerken hiç bir garipliği yok ama ben şimdi bunu yazınca acaip farklı birşey oldu sanki.. Ne acaip bişey lan bu İsmet. Çok ilginç. Söylerken bu kadar ilginç değildi ama yazınca birden ne kadar ilginçleşti. İsmet... Çok garip...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : İsmet...

  1. pimpirik kelimesini de ben sokayım aklınıza.. geçen bir arkadaşla konuşurken çıktı ortaya, durup düşündük "pimpirik ne mükemmel bir kelime la" diye, yazılışı falan ne kadar eğlenceli değil mi?

    ÇukurNot: bu arada küçük bir Moleskine çok işe yarıyor. bknz:Hemingway,kulaksız Gogh vs vs...

  2. pipirikli'ye ne diyeceksiniz? :)

  3. Boba says:

    Şair burada Kolpaçino'ya seslenmiştir.

National Geographic POD