Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kahrol Ketıl Al Sana Bomba (+18)

Yok arkadaş, dayanamıyorum! Söylemiyim diyorum, sövmiyim diyorum, ifşa etmiyim, ağzını yüzünü kırmıyım, üzerine çekiçle vurmıyım, balkondan aşağı sallandırmıyım diyorum ama yok! Yok, kaşınıyor şerefsizim!

Bloğun yeni takipçileri için bu ketıl ile alakalı yazdığım eski bir yazıyıda bilgilerinize ' ahanda buradan ' sunarım. (En son yorum ile alakalı yüzlerce yazı yazabilirim ama müzelik bişey o, fazla dokunmamalı, fazla ellenmemeli. Orijinalliği bozulmasın. Kullanıcı adını yaladığımın süpersonik insanı..)

Yani şu işsiz günlerimde tek keyfim bilgisayar başında yada odamın her hangi bir yerinde oturup kahvemi yudumlamak gerçekten. Ama biliyorsunuz ki benim ketılım .mcık bi ketıl. Şerefsiz bir ketıl. G*t bir ketıl. Sevgili okuyucu benim şu an nasıl sinirlendiğimi görse beni tanıyamaz gerçekten. Şerefsiz ketıl.

Yahu tek isteğim bir fincan kahve içmek. Senden istediğim tek şey suyu azıcık kaynatman. Ama bizim g*t ketıl ne yapıyor? Suyun resmen kaynama sınırını ölçüyor, 'bakalım ne zaman buharlaşacak' diyor, 'bakalım biraz daha kaynatırsam su yanacak mı' diyor! Resmen bunu diyor adam, resmen bunu diyor! Suyu kaynatmıyor, resmen .mına koyuyor suyun! Ya kaç kişi kahve içerken yanık kokusu almıştır suyun aşırı kaynaması yüzünden! Yok böyle bişiy hanuna.

Ya üstelik kendisinin atmasını beklemedim bile. Kendisinin atmasını beklesem sudan alevler falan fışkıracaktı muhtemelen. Yanardönerli kahve style.

Arkanı dönmeni fırsat bilip anında bastırıyor sıcağı alttan alttan. Diyor ki; 'bu zehir olsun şu g*te, bende sevineyim'. Sevin şerefsiz! Başardın, harbiden zehir oldu kahve keyfim. .mcık ketıl.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Kahrol Ketıl Al Sana Bomba (+18)

  1. Ketıl teeee ne zamandır bozukmuş ama hala evdeki konumunu koruyor, aranızda bağ oluşmuş gibi,ne kadar küfür etsenizde boş yani...:D

  2. Darkohl says:

    uuhh (+18) etkileyici
    cakal kursun seniiii 65

    o letilin hic bir terbiyesizligini gormedim ben ayrica gf

  3. Canselmo says:

    Ben bizim narin ve zarif ketılı kırıverdim lan.
    Değerini bilin olmmm..

Bu gadget'ta bir hata oluştu