Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Küllenmiş Bir Aşk Mektubu...

Eski bir saçmalamam aslında, bilenler bilir ehu.. Yardırasım geldi bunu araya. Çünkü bu aşkın parmaklarından yeni yeni kurtulduğumu hissediyorum. Nostalji olsun hesabı..



----0.O.o.O.o----


Ne yapayım elimde değil...

Her zaman aklımdasın, her anımda yanımdasın.. Bakma arabesk gibi girdik ama cidden böyle yahu.. Seninle olan anılarımı nasıl unutabilirim ki..

Bu naçizane yürek deli bir sevdaya tutulmuş bi kere.. Elimde değil.. Kör düğüm oluyor boğazımda birşeyler sen gelince aklıma.. Sen benim için çok özelsin.. Eminim ki başkaları içinde özelsindir.. Başkaları da aklından seni geçiriyordur her gün, her saat, her dakika, her saniye... Her an... Ama hiçbirisi benim kadar derin hissedemez bu hisleri.. Unutabileceğim birşey değilsin sen..

Hani, belki hatırlarsın diye söylüyorum.. İlk tanıştığımız günü.. Soğuk ve aynı zamanda bir yaz günü olan o temmuz akşamını.. Sana ellerimle ilk dokundunduğumda yaşadığım o heyecanı, o suçluluk duygusunu, o masumiyeti kelimelerle anlatabilmek mümkün değil.. Hatırlarsın eminim.. Arkadaşlarla beraberdik yine.. Onur, Eemrah, Hüseyin ve belki birkaçı daha.. Benim aklımda kalanlar ve kalacaklar bunlar.. Diğerleri senin gölgende kalmışlardı çünkü.. Onur, Emrah, Hüso kalmaz ama! Hiç surat yapma, onlar benim için daha özeller! Kıskanıyorsan söyle bileyim.. Neyse..

Sana ilk dokunduğumda nasıl tüylerim diken diken olmuştu fark ettin mi? İlk emrah tanışmıştı seninle, sonra bizimle tanıştırmıştı.. Ama o an anlamıştım sonsuza kadar seni seveceğimi. Eminim sende anlamıştın.. Şu an hala aklıma olduğunu biliyorsun değil mi?

Sensiz geçen günlerimin ne kadar korkunç olduğunu bilemezsin.. Üşüyorum, korkuyorum, titremelerle uyanıyorum ve kendimden utanıyorum adeta.. Sana olan bağlılığım başka hiçbirşeye olamadı bu güne kadar.. Ne bir araba sevdam oldu, ne para! Sen varken hepsi yalandı, yalan olmaya devam edecek..

Ahh o temmuz akşamı.. Sana dokunduğumda nasıl da kendimden geçmiştim.. Sen bizden ayrıldığında arkadaşlarım teselli etmişti beni uzunca zaman.. "tekrar görürsün bu kadar hırpalama kendini..." Ama olmadı, yapamadım.. Arkadaşlarım evlerine gittiklerinde yine sana geldim koşarak, delicesine, tüylerimden diken diken olarak!

Anlıyorsun değil mi bende ki bu aşkı? Sana herşeyimi verdim neredeyse.. Seninle olmak için harcadığım parayı biriktirsem domuz desenli kumbaramda, belki zengin olmuş, mersedese biniyodum lan! Anlıyorsun değil mi sana verdiğim değeri.. Cevap versene mına koduğumun efesi!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Küllenmiş Bir Aşk Mektubu...

  1. Aklıma arabasıyla, televizyonuyla, sosisli sandviçi ile evlenenler geldi :D

  2. Canselmo says:

    Dedim anam Cem de lale olmuş. Sonra yazının sonundaki yüzeyselliği gördüm de kendime geldim.

  3. Cem says:

    ahaha Bu eski bir yazıydı. Aslında gerçekten tam bir laleyim ben. :s

    Bira bırakma eylemi içersindeyim, bu da nostaljik bişiy olsun dedim, kendimi kutlamak baabında :s

  4. The Dude says:

    duygularin mukemmel bicimde disa vurumu :)
    efes'in plaket vermesini duyarsiz kalmamasini diliyoruz

  5. Dreamtime says:

    Tam diyodum cem gay oldu tamamdır.Bombayı son cümlede patlatmış :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu