Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kocaman Adamlar Olduk Biz... Evet.

Oğlum yemin ediyorum çok yaşlanmışız lan! Şerefsizim bak.

Dün arkadaşımın kardeşi askere gideceği için eğlence olayı organize etmişler. Ulen daha konuşamadıkları günleri hatırlıyorum adamların, şimdi büyümüşler, bi o kadar saçma bir şekilde askere bile gidiyorlar, üstelik biz daha ne olduğunu bile anlamadan. Çok gore duygular içersine girdim gece vakti o anları yaşarken. Kocaman adamlar olduk biz artık dedim içimden. Sonra dayanamadım Emrah'a da dedim. Kafasını salladı. YAŞITLARIMIN ÇOCUKLARI OLDU OLM HEP :s Korkunç.

Bu yaşta askere giden insanlara üzülüyorum gerçekten. Çok küçükler abi ya... Minicikler cidden... Kendi kardeşim falan olsa cidden yollamam askere falan. Ufacıcıklar abi. Çok fena ya. Bu daha s.çtığı bok kurumamış adamların eline silah verip, devlet koru! diyorlar azınlık bir kısmına. Çoğunluk kısmı rütbelilerin hizmetçisi olarak çalışacak. Askercilik oynayacaklar, büyük bir iş yapıyorlarmış gibi gelecek onlara ilk 2 ay. Sonra bakacaklar ki, devlet nerede? ben neredeyim? bu bana emirler yağdıran insanlar kim? ne'cidir bunlar? ne iş yaparlar? neresindeler hayatın şu yaşadıkları rütbeli hayat dışında? dışarda kim bunlar? ne?....

BOK! ahah.

Askere gidipte askerlik olgusundan nefret etmeyen adam kesinlikle boş bir adamdır. Şereflice askerlik yaptım diyen adam için üzülürüm. Çünkü orada yaptıkların sadece hizmetçilik. Garsonsun, yazıcısın, nöbetçisin, aşçısın, şöförsün, vs. Çocuklarımızı vatan borcu adında bir yalan uğruna ellerimizle hizmetçiliğe yolluyoruz.

Azınlık olup dağa çıkacak olan askerler sanırım gerçekten askerlik yapmış sayılıyor. Gerisi hizmetçi.

Neyse. Bitmez bu hayatımdan uçup giden 1.5 yılıma olan hasretim. O yüzden böyle konuşuyorum boş boş. Tecrübeli ameleyim ben, boktan oluşmuş havuzlara bile girdim, o yüzden bu kinim.

O hislerle yeni gelen arkadaşları karşılarken, arabanın teki geri geri gelirken gömdü bana. Sonra gitti bir tanede arabaya vurdu. Sonra durabildi. Sonra bende onu silkeledim biraz, böylece rahat bir gece geçirmiş oldum. Gerçi iki tokat yüzünden saatlerce kafamı s.ktiler. Dakika başı birileri geliyor başıma, özür dileyen, özür dilememi isteyen, odur budur :s Adam bana çarpıyor ve ben özür dileyeceğim. Çok saçma bir düşünce olurdu bu Cem insanı için sayın kitle. Beklemeyin böyle şeyler benden.

Neticesinde şunu yollıyımda çıkayım artık, daha Kadıköy'e gidilecek, bu karda kışta yapacağımız halı saha maçı için ayakkabı alınacak falan.. Dertler bitmez.

Bi'de iş bulun lan bana :dslkşafmksdf

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Kocaman Adamlar Olduk Biz... Evet.

  1. "Hadi oradan paşam,sizdeee..." demek istiyorum.

    Askere gitmek istemeyip de mecburiyetinin gerektirdiği şekilde davranıp,gööya çok zorlanan lanet eden ve sıkılan ama dönünce de "lan bak bi gün şey oldu...." diye askerlik anılarını "vol. 4567832." kez anlatan bi sürü tanıdığım "eşşek kadar adam" var.

    Amaan ben anlamam abi ya hatunum ben!!

  2. Cem says:

    Ahaha anlatacak tabi adam. Hayatında yaşadığın en güzel anıların bile unutulabilir ama o sikkoluk içinde yaşadığın en ufak ilginçlik bile sana hayatın anlamı gibi geliyor. Askerde bir gün pizza yemiştik ve o gün sanki ilk defa pizza yemiş gibi olmuştum. O an aldığım zevki yüzyıllar geçsede anlatırım. Ve gerçekten berbat bir pizzaydı. o.0 Bununla ilgili bi yazı bile yazabilirim ahaha.

  3. Darkohl says:

    dinleyin mutlu olsunlar rulazzz :D

  4. Canselmo says:

    Olm ben senle tanıştığımda liseyi yeni bitirmiştim lan. Şimdi okul olmasa askerdeydim.
    Harbi çok acayib..

National Geographic POD