Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Rastlantı... mı acaba?


Bugün Fenerbahçe ile Sevillia arasında oynanacak olan maça gitmek üzere hazırlanırken, uzun yıllar giyilmemiş olup, bana bir tanıdık tarafından verilmiş olan deri montu giymeye karar verdim...

Sağ cebime fotoğraf makinasını, sol cebime anahtarlarımı, iç cebime ıvır zıvırları ve göğüs kısmında olan fermuarlı cebe ise cüzdanımı koymayı planlayarak hepsini yerleştirdim...

Fermuarlı cebi açtığımda acaba içinde birşey var mı diye bakındım ve içinde ufacık bir kağıt parçası gördüm. 10 yıllık falan vardır herhalde, abartmıyorum! Katlanmış duruyordu kendi haline terk edilmiş bir şekilde...

Zarif hareketlerle çıkarttım ve bir gazete küpürü olduğunu gördüm. İncitmeden açtım katmanlarını ve içinde gazetenin burç sayfasından koparılmış bir bölüm gördüm...

Ben, bizzat kendim, yay burcuyum ve büyük bir tesadüfle o gazete küpürü de yay burcunu kesip almış sadece...

Şöyle yazıyordu;

Mutlu bir ilişkiniz var ve her şeyden önce duygularınız karşılıklı. Ayrıca yaşadığınız kötü ilişkilerin ardından artık mutlu olmayı hak ediyorsunuz.

Muhtemel bir 10 yıl sonra, bir tanıdıktan gelen bir mont ve rastlantı sonucu bulunan bir gazete küpürü ve rastlantı sonucu benim burcumu gösteren bir not ve rastlantı sonucu beni anlatan bir yazı!

Bence rastlantı değil.

Fal şeysine hiçte inanmam oysa, bunu eklemek istedim 'edit' olaraktan...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Rastlantı... mı acaba?

  1. Canselmo says:

    Güzel hikayeymiş lan.. :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu