Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri... v.2

Olmaz ki!
Böyle de yatılmaz ki!

Ohh beeybi. Yine aklımı kaçırma eğilimindeyim, bir güz sabahı.. Belkide kıştır, kim bilir. Zaman kavramım kalmadı adeta, bu saykoluk çıldırtacak beni. Belkide küresel ısınmadandır, kim bilir.

Gözlerimi seğirterek bakıyorum şu buğulu camlar ardından. Alnımı cama dayayınca komik oluyorum dışardan, eminim. Bunu göremediğim için derin bir huzur var içimde. Ama gören olursa ona hiç acımadan nah yapabilirim. Hatta sol avucumun içine vuran, sağ bileğimin çıkarttığı şiddetli şaklamayı duyması için camı bile açabilirim bu soğuk günde, hiç çekinmeden, üşenmeden, üşümeme aldırmadan. Ohh beeybi.. Yaparım bunu, bilirsin.

Bilir misin? Aslında hiç bir fikrim yok.

Orhan Veli şiiri gibisin terbiyesizim!..

Uzanmışsın yatıveriyorsun sere serpe. Bakışlarında davet var ama biliyorum, sende beni istiyorsun. Söyleyemesen bile hissediyorum, evet. Ama tıpkı o şiirde bahsedildiği gibi kolunu kaldırmandan ve bir elinle de göğsünü tutmandan anlıyorum ki, içinde kötülük yok!.. Yok biliyorum beeybi. Benim de yok ama.. Yapabileceğim birşey de yok!

Bu puslu camlar arkasından, röntgenime devam ederim, acımam beeybi. Dışardan cama dayadığım alnımı gören olursa bilirsin, acımam, nah yaparım.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri... v.2

  1. o cama dayanan alında da ne pis bir iz kalır...

  2. Darkohl says:

    bilincsiz bi adam bu Seyfi abi.

  3. Boba says:

    o0o Selam Seyfik.

Bu gadget'ta bir hata oluştu