Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tefeci...

Bugün bir tefeci insanı şirketten içeri girdi, ağır adımlarla yanaştı..

Görünüşü tipik bir mağara adamı ve gangster modeliydi. Uzun siyah bir ceket, ince siyah bir atkı, kalın bıyıklar, beyaz gömlek ve siyah pantolondan oluşmuş takımını gururla taşıyordu.

Yanaştı ve cebinden bir tomar kartvizit çıkarttı, ağır adımlarla uzattı ve ne iş yaptığını anlatmaya başladı.

"Şimdi efenim, vadeli çeklerinizi alırız uygun bi oranla kırarız, nakit paraya ihtiyacınız olursa hallederiz. heeğ. 24 saat ulaşabilirsiniz bana anadın mı? heeğ. Cumartesileri 1'e kadar çalışıyorum yalnız. Çek, senet ne olursa hallederiz abi. Bize bi isim olsun yeter, 10bin YTL'ye kadar çözeriz, heeğ."

Bu aşamada ben hiç ses çıkartmadan adamı dinledim, kartı altım, teşekkür ettim ve gitti.

Bence garip birşey bu.

Kartın arkasında yazan notsa şöyle;

Sayın iş sahibi;
Vadeli satışlardan doğan alacaklarınız, müşteri çekleriniz, şahsi çekleriniz düşük oranlarla nakite çevrilir. İşlerinizde başarılar dileriz.

Not: Cep telefonlarım her saat açıktır.

Nasıl yani? İnsanların zaaflarından ve ihtiyaçlarından yararlanan birileri mutlaka çıkıyor işte.. Şahsi faktoring olayı? ;)

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Tefeci...

  1. lady jade says:

    Düşük oranlarla nakite çevrilir olayı komedi gibi, bir de sonuna işlerinizde başarılar dileriz yazmamış mı =p
    (böylelikle ilk yorumumuzu bırakalım bu bloga da)

Bu gadget'ta bir hata oluştu