Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Almanya'dan İyiyiz Valla...

Efendim sevgiler. Pek değerli okuyucularım benim.

Perşembe günü hayırlısıyla işe başladık, hayırlı olsun, sağol. Koskocaman bir fotokopi/yazıcı satış/tamir/falan/filan firmasında yazıcı teknisyeni olarak giriştim işe. Ama daha yeni olduğum için ve disbribütörü olduğumuz markanın yazıcılarından çok fazla anlamadığım için bi nevi çırak gibi görülüyorum şu anda. Günüm kapak yıkamakla geçiyor desem yalan olmaz. Ustalıktan çıraklığa geçen bi tip işte.. Neyse, zamanı gelsin hele azıcık öğrenelim şu yazıcıyı, sonra gerekli konuşmaları yaparız gerekli kişilere efendim.

Takım elbise style takılıyoruz. Bu benim gibi paçoz bir insan için gayet zorlamasyon oluyor tabi. Gocunduğum falan yok tabi ama takım elbisemde yok. Bi tane takım elbisem var düğünden düğüne giydiğim, onuda böyle yazıcı kapağı yıkarken heba ediyoruz. En kötüsü kösele ayakkabı olayı. Düğünden düğüne giydiğim için daha önce fark etmemiştim. Ki bu ayakkabı nereden baksanız 5 yıllık falan olmuştur. Neyse. Alışmamış popoda don durmaz hesabı, ayakkabı feci halde s.kertti ayaklarımı. Akşam olduğunda ayaklarım üstüne basamaz hale geldim, eve varmak ve kendimi duşun altına atabilmek muazzam oldu. Şimdi rahatlamış bünyeyle yazıyorum her ne kadar ayaklarım hala ağrısada.. Yoksa daha gore yazacaktım ben bu yazıyı, öyle tasarlamıştım serviste gelirkene kafamı s.ken şirket ahalisinin seslerini duymamaya çalışırken.

Acaip adamlar var şirketimizde. Dün hayattan bezmiş, ayakkabısına tecavüz etmek isteyen bir bünyeye sahip biri olarak kapak yıkamaktaydım. Orta yaş bi abi geldi, elinde jaluzilerle beraber. Geçerken birşey dedi, anlamadım işime devam ettim. Sonra bi ara bi baktım, adam boyna birşeyler diyor aslında.. Şaşırdım tabi. Kim olduğunuda bilmediğimden birşey diyemiyorum. Bizde eşşek şansı var, patron bile çıkabilir ehu. 'Pardon anlamadım?' dedim. 'Almanya'dan iyiyiz valla' dedi..

Şimdi kafamda cümleyi tekrar kurdum, düşündüm, normal olarak bi anlam çıkaramadığımdan, emin olmak için bir daha sordum.

-Nerden abi? :s
*Almanya'dan.
-Nasıl yani? :s
*Valla iyiyiz! (Böyle tersini söylemişim gibi bi ifade takınarak)
-Hımmm...
*Baksana burada çalışıyoruz, işimiz gücümüz var, rahatız valla Almanya'dan!
-Haklısın abi... Zaten Almanya'da eskisi gibi değilmiş diyorlar...
*Yaa bırak ya, Almanya'dan iyiyiz valla, mis gibi çalışıyoruz işte, oohh!
-Hıhım...

Ben işime devam ettim, o konuştu biraz daha. Şirketin genel yapısından bahsetti, köyünden bahsetti, Almanya'dan iyi olduğumuzu söyledi birkaç kez daha.. Böyle işte.. Anlam veremedim tabi. Umursamadım sonra, kendi halinde takılsın dedim, daha iyi oldu öyle.

Şimdi accuk uzanayım, böylesi daha iyi.

'Yeni işin hayırlı olsun' hediyesi olarak gömlek, kravat, boxer falan almak isteyenler mail atabilir. Teşekkürler ehi :G

ehueh.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 9 Comments

9 Responses to : Almanya'dan İyiyiz Valla...

  1. Hayırlı olsun Cem bey, yeni iş mekanı baya egzantrik bir yere benziyor ehehe iyi eğlenceler demek lazım...

  2. Hayırlı uğurlu olsun efenim, takım elbiseli ve ona hiç uymayan ruh haliyetli insanlar topluluğuna hoşgeldiniz. alışacak bu döt herhalde, bekliyoruz biz de...

  3. Darkohl says:

    bi de yuzsus ki sorma gitsin gf

  4. Cem says:

    teşekkürler efendim sağolunuz hepiniz :)

  5. hüzünlendim birden yahu. kendimi bi garip hayal ettim.sanki ciddi ciddi bi iş sahibi olunca tüm o konserler,müzik,geyik muhabbetler gidicek de yerine biran önce mesai saatinin bitmesini bekleyip akşam ne pişirmesi gerektiğini düşünecek bi hatun canlandı kafamda. tırstım. tüylerim diken diken oldu hayır hayır!

  6. lady jade says:

    benden de hayırlı olsun efem,aklıma birden geçen yazki çalışma durumlarım geldi şöyle bir irkildim yav.

  7. Canselmo says:

    Hayırlı olsun Cem, HEPSİ birden hayırlı olsun.. :D

  8. Darkohl says:

    5 yil oncesinde 15 sinava birden calisan bir ogrenci olmayi yeglerdim. sana gelsin bu parca Alässe_isis

  9. Boba says:

    kendi özel servisi bile var adamın artık, vapur sefaları son bulmuş muş ahah

National Geographic POD