Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ben Bu Kadar Çok Güzel, Örtü Yatağı Görmedim.

Ya öyle boş boş bakma okuyucu. Bende bilmiyorum, hele bi başlayalım gerisi gelir. Büyüklerimizin ellerinden öperiz tabi bu arada. eheh.

Şimdi efendim sabahın kör vakti tüm sülale bizim eve toplanmış kahvaltı etmek için. Hiç haz almıyorum bu durumdan. Ben kalkmadım ve ev insanları zaten kaldırmak için bir girişimde bulunmadılar. Bu açıdan güzeldi. Ancak çıkarttıkları gürültüler neticesinde ister istemez, muhteşem-i harika rüyalarımdan ayrılmak zorunda kaldım. Sinirlendim.

Şu an odamda bilgisayar başında alttan çalmakta olan müzik beni anlatıyor sanırım. "Gorefest - Get-A-Life"

Seviyorum bu get a life durumlarını aslında. Gayet huzur verici oluyor. Annemler geldi birkaç gün önce kuzenin nişanı dolayısıyla. Hiç yanlarında oturmuyorum diye kızıyorlar ve aslında haklı olabilirler. Ama sıkılıyorum, dizi izlemek yada ne bileyim abidik gubidik yarışmaları izlemek istemiyorum. Dünyaya bakış açılarımızın farklılığı muhabbet etmemizide engelliyor. Ha şimdi böyle yazmam ergenlik çağlarındaki veletlerin "kimse beni anlamıyor" tribi gibi algılanmasın ahaha. Daha geniş düşünün lütfen. Üzülürüm adınıza. keh keh

Nostaljia modelinde mektup yazıyordum, kolumu dinlendirmek için kalktım. Eğlenceli bir iş, tavsiye ederim.

in my room one zero one! Carcass söylemekte bu şarkıyı. Bir İngiliz filmi izlemiştim vakti zamanında. Bu parçanın sözlerini kurcalamadım hiç ama bu parçayı ne zaman izlesem o film geliyor aklıma. Carcass grubuda İngiliz bu arada, belirtmek lazım. Baskıcı ingiliz yönetimi insanlara işkence etmek için 101 numaları bir oda yaratıyorlar. İşkence odası. Ve bu oda da işkence kendinizsiniz!.. Sizin korkunuz neyse onunla işkence ediyorlar size. Örümcekten korkarsanız örümcek, fare falansa fare!.. Böyle sayko bir odaydı işte. Korkularınızla sizi kısa süre sonra ot haline getiriyorlar. Güzel bir filmdi. Adını falan hatırlasam bulup indireceğim tekrardan.. Siyah beyaz bir filmdi, hatırlayan yada bilen biri olursa ona ödül olarak "nağber lan" deyip, ensesine şaplak atacağım. Bu benim gözümde sizin özel olduğunuz anlamına gelmektedir aslında.

Dün bir muhabbet sırasında arkadaşımın kız arkadaşına "psikolog mu okuyorsun" dedim. Süper bir laftı gerçekten. Çok eğlendim kendimle.

Dün bi halısaha maçı yaptık. Yenmedik. Resmen s.kerttik yahu ahuahahaha! Çok eğlendim. Gerçekten. Attığım her golden sonra bir yıldıza 1561 öpücük yolladım. Muhteşem kanat organizasyonlarıyla, ayağa top yaparak ve takım oyununun inceliklerini sahaya yansıtarak inanılmaz keyif verici bir fark attık. 14 - 4 yada 13 - 3 bitti. O derece tecavüzsel bir maç oldu. Hala eğleniyorum lan! ahuaha. Hatta 2 golüde kendi kalemize attık. Neredeyse gol bile yemeyecektik. Ne muhteşem!

Sayısal loto bana çıkacak bir gün sevgili okuyucu. Biliyorum, çok az kaldı. Geliyor. Yakında yazılarıma buralardan çok uzaklardan devam edebilirim. Haberin olsun, değerimi bil.

Ben bu kadar çok güzel, örtü yatağı görmedim. Yani Türkçesi; ben bu kadar güzel yatak örtüsü görmedim. Buda eski bir teyzemin şeysiydi. Yazasım geldi eski teyzemin lafını. Teyzeler bile eskiyebiliyor, çevrenizdekilerin değerini bilin hemi?

Sevgiler.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Ben Bu Kadar Çok Güzel, Örtü Yatağı Görmedim.

  1. yol yorgunu oturup okudum bir eğlendim bir sevindirik oldum ki sormayın,çok güzel bir yazı bi sürü şey zırvalamak istiyorum aslında ama halim yok valla ama o dediğin filmi biliyorum sanırım.. Orwell'ın 1984 romanından uyarlanan sinir bozucu bir filmdi adı da 1984'tü sanırım 50.li yıllarda çekilmiş olması lazım...101 nolu oda vardı başroldeki adamı aşık olduğu için oraya kapatıyorlardı, küçükken yaşadığı evdeki fareler bilmem neler hepsi canlanıyordu kafayı yiyordu vs vs... bahsettiğin film o sanırım. çok sevdim bu yazını yaw :D ok by.

  2. Cem says:

    Ohihihihi!!! Süpersin Mimi! Valla içten bi şaplağı hak ettin ensene ;) Bahsettiğim film o filmdi evet ehu. Çok mutlu oldum lan yihoooğğ

  3. Darkohl says:

    Yakında yazılarıma buralardan çok uzaklardan devam edebilirim. Haberin olsun, değerimi bil.
    sonucta yazmacak misin!? gf onem arzeden nedir burda bilelim *8
    uzakta da yazsan uyar yakinda da..hatta az daha yaklas bakigim

  4. Dreamtime says:

    Bu sayısal loto hastalığın beni öldürecek cem :D

National Geographic POD