Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Dün geceden kalmış olan şarabı yudumlayarak bakınıyorum etrafa boş boş, uyukluyorum, uyanıyorum, kalkıp dolaşıyorum. Karar veremedim günümün nasıl geçeceğine. Saatlerin ileri alınması dengemi sarstı sanırım. Fazlaca bir kasvet yüklü üstüme. Havanın etkisi büyük tabi. Hemen akşam oldu, ne kötü. Yarın şirkette yardırırken olmaz ama bu akşam!.. Miskinliğin en üst seviyesindeyim..

İki haftadır fark yediğimiz takıma bu hafta biz fark attık. O yüzden içim rahat. Yorgunluk bile hissetmiyorum eheh.

Dün Ikea'ya gittim, cebimde paramın olmamasına dua ettim gerçekten. Yoksa çılgınlar gibi alışveriş yapabilirdim ahah. Müthiş şeyler var dekorasyon için.. Hani kendi yaşadığın eve uymayacağına %100 emin olsan bile alasın geliyor bu tür malzemelerden. En ufak hasarla çıktım. Bir iki şımarık oyuncak, kokulu mumlar, çerçeveler ve askılar alarak kapattım alışverişi. Mumu içine koymak için bir de kase mi derler ne derler, işte ondan aldım. Ama kokulu mumlar odanın havasını değiştirdi resmen. Mis gibi kokuyor oda. Belki bu koku yumuşatıyor beni, o yüzden böyle miskinim? :s

Taşıyacağım odam için alacağım mobilyaları kestim, not aldım ve artık maddi olarak kendimi hazır hissetmeye bakacağım eheh. Çok hayvani güzellikte yataklar var. Onları görmek hoşuma gitmedi hiç. Çok güzeller ama felaket pahalılar normal bir sonuçla.

Neyse, olur olur, hallederiz.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to :

  1. Böyle bir gaza geliş ve öderiz nolcek düşüncesinden sonra gidip İkea'dan aldığım çift kişilik yatağımın borcunu ocaktan beri öde(ye)miyorum. Kredi kartımın minimumlarını ödeye ödeye faiz batağına saplandım valla.
    Ama yatak bir şahane, orası ayrı :D

  2. Dreamtime says:

    Ben de hayalimdeki odayı yapmaya çalışacağım ama dur daha var :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu