Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Güzel geçmiş bir gün olabilir tabi. Güzel de gidebilir bu saatten sonrası. Ama kimin umrunda?

"Sigaramın dumanına sarsam, saklasam seni" diyerekten çok güzel bir şarkıya imza atmış olan Ezgi'nin Günlüğü grubunun şarkısını dinlemekteyken, bir anda dağılıp, bir anda kafayı duvara gömüp, bir anda şarap almaya koşarken buldum kendimi. Sonra sigara istedi canım eve dönerken ama koccaman bir pakedi almak istemek bana göre değildi şu an.

Bakkala uğradım, sigaramın dumanına sarmak için; belki tek dal bulabilirik deyu deyu. Mithat abi aceleyle etrafı toparlamaktaydı. "Aaağbi" dedim, "sen dal sigara satıyor musun?" Aceleyle ceplerini yokladı. "Al şunu" dedi cebinden çıkarttığı pakedi önüme fırlatarak. Şaşırdım tabi. "Hayırdır aaaağbi?" dedim. "Uğraştırma beni, kurtlar vadisi başlayacak, yetişmem lazım, al onları iç işte" dedi. "hehe." diye güldüm. "Eyvolleah abim büyüksün" dedim koydum pakedi cebime. 2 tane çıktı içinden. Tam istediğim gibi eheh.

Kurtlar Vadisi lazım her eve. Memati ölecek mi acaba? :|

Şarabımın müthiş aromasını ağzımda yuvarlarkene sürücü eğitim rehberi kitabının üzerinden bakan hatuna kaldırıyorum kadehimi. Sonra alkolün ne derece huzur verici olduğunu düşünüyorum. Hele bu huzursuz gün söz konusuysa.

Otostopçunun Galaksi Rehberi isimli muhteşem kitap serisini bitirmek üzereyim ve buna dair kendime küfürler savurmaktayım. Bu kitap serisini sahibine vermek istememekteyim. Bunu kendisine ilettim aslında. Ama ilerde aynı ev içersinde toplanacağı için çok çirkeflik yapmak istemiyorum. Dedektif Dirk'ün maceraları en az avanak Arthur'un maceraları kadar mükemmel! Belki biraz daha güzel bile diyebilirim. Bu hikayenin tamamını okuyamayacak olmak üzüyor beni. Kısa zaman içinde almalıyım Dedektif Dirk hikayelerini.

Düşünün şimdi. Bir dedektif olsun bu düşündüğünüz kişi. Adının Dirk olması muhtemelen sizi sonuca ulaştıracaktır ama biraz sabredip, adının Dirk olmadığını varsayın. Güzel. Şimdi bu elemanın hesabına bir yerlerden yüklü miktarlarda para geliyor ve bu dedektif bu paranın nereden geldiğini bilmiyor. Bu paranın birini takip etmesi gerektiği için yollandığını düşündüğü için, caddenin köşesinden dönen beşinci şahsı takip etmeye başlıyor, tamamen saçma bir varsayımla ahahuıhsadfıasd Of ne güzel güldüm. Takip ettiği adamın aktör olduğuna karar veriyor nedensiz bir şekilde ve sırf hava alanına gittiği için, California'ya gideceğini düşünüp tamamen saçma bir varsayım neticesinde, tamamen mantıksızca uçağa bilet alıp California'ya gidiyor. Ama normal bir sonuçla adamın o uçakta olmadığını kabul etmesi 11 saatlik bir yolculuk sonrasına denk geliyor. sadofşjdsıofsdfsd

Of..

Douglas Adams! Büyük adammışsın şerefsizim. Ve şu Dirk hikayelerini okuduktan sonra seni sadece "Otostopçunun Galaksi Rehberi"ni yazan adam olarak anmayacağıma emin olarak uyuyabileceksin yattığın yerde.. İngiliz komedisine sevgi saygı. Seviyorum.

Perşembe ve Cuma günleri mesleğimle tamamen alakasız olarak toner dağıtımı işine çıkıyorum. Arada bir kağıtta dağıtabiliyoruz tabi. Ama ben, bana ne iş vereceklerine bakacak durumda değilim gerçekten. Sonuçta şu an yaptığım işte bir kariyer hedefim yok. Kariyeri olan bir teknik amele gören en son insan zaten ilk homo-sapienslerden bir tanesiydi sanırım. Neyse. Çok mutlu oluyorum dışarıda olduğum zamanlar. İnsanlarla muhatap olma işi gayet tatmin edici oluyor. Beni bu amele işine yollayan müdürlerime sevgi saygı. Ama az iş olduğu için düşünecek çok zamanı oluyor insanın, bazen zorlayabiliyor.

Bu kadar saçmalayabileceğim kafam hafif güzelken. Ok.Bye!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to :

  1. Darkohl says:

    onceden erisip top benim oynamiyorum yapmali, karsiligindada 1561 ler kazanmali 65

  2. Uniquely interesting blog; a good read.

    You should transliterate so more may enjoy your writing.

  3. nasıl okumuş anlamış da interesting demiş bu hanım kızımız bilemedim, ama görünen o ki enternasyonel olma yolundasınız cem bey!
    ben de arada bir piyasa ziyaretlerine çıktığımda gözüm gönlüm açılıyor, neşem yerine geliyor, kuşlar kediler köpekler var hayatta ne güzel diyorum. kapalı ofis ortamı insan doğasına ters azizim.

  4. Cem says:

    nehahaa çok meşhurum yahu (h)

    gerçekten dış dünyaya, tanımadığı insanlara açılınca insan, yeni yüzler görünce acaip mutlu oluyor sanırım. rahat oluyorsun bi kere. bugün her toner bırakmaya gittiğim yerde şımarıkça geyikler yaptım. hiç bilmediğim işleri göğsümü gere gere bilmediğimi söyledikten sonra, deneme yanılma yöntemiyle çözmeye çalıştım, eğlendim, eğlenmeseler bile espriler yaptım. oysa sabah yataktan kalkarken "bugün berbat bir gün olacak" demiştim dün gecenin etkisiyle. güzel bi gün oldu sanırım. beklemedeyiz.

  5. ah iki kadeh kavaklıdere öküzgözüyle bu yazıyı okumak beni de mutlu etti vesselam xD

National Geographic POD