Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hayır, yere bastığım uçmadığım anlamına gelmiyor! dedim, kulaklarını karıştırmakta olan cüceye. Bu cüce ırkı bildim bileli fazlaca kaba bir ırktı zaten. Günümüz cüceleri şımarıklığa vurmuşlar ama kabalıklarından hiç birşey kaybetmemişler diye geçirdim içimden.

Cüce anlamayan gözlerle bana baktı. Eğer yere basıyorsan, uçtuğunu söylemek aptallık olur adamım, dedi. Hak verdim cüceye. Ama ben zaten uçtuğumu söylememiştim. Uçmadığım anlamına gelmiyor demiştim. İkisinin arasında bence bi fark olmalıydı. Yoksa bile öyle olsun istemiştim. Bir an için mantıklı gelmişti bana o söz ama şimdi bu boktan cüce herşeyi nötrlemişti kafamda. Söylediğimin aptalca olduğunu hissetmeye başlamışken, o umarsızca kulağını karıştırmaya devam ediyordu. Küçücük bir bedenin içinde ne kadar pislik stoklayabildiğine şahit oluyordum. Bir kenara yığdığı kulak pisliği tepesinin üzerinden zıplayarak bana doğru yanaştı. Nedensiz yere, geldikçe kaçmak istiyordum. Bi' koysam yarısı boşa gider oysa.

Cüce ırkının en yavşak türündendi bu zaten. Yedi cücelerden biriydi. Cüce ırkı lanetlemişti yedi cüceleri. Ama bunun tamamiyle kıskançlıktan ötürü olduğunu söylerdi baykuşlar. Kötü fıkraların etkisi altında kalmıştı muhtemelen cüce ırkı. Tüm bu yaşananlar ağaçkakanların zerre umurunda değildi ama. Onlar yoktan varolmuş ağaç kurtlarını yemekle meşguldüler.

Ağaçkakanlar ağaçlara taparlardı. Baykuşlar bunu da umursamazlardı.

Cüce karşısında abandone olmuş bir şekilde geri çekilirken bi anda aklıma parlak bir fikir geldi. Mecaz değildi. Gerçektende parıl parıl parlayan birşeyler geldi aklıma. Işıklı cisimler falan. Bu parlayan fikrin ne olduğunu düşünmeye koyuldum. O sırada parlak fikir gökten ateşler çıkararak tam önüme indi. Yusyuvarlak, koskocaman, antenleri olan süpsüper bir cisimdi bu. Tanımlayamadığım için ona UFO dedim. Derken düpdüz olan dış yüzeyinden bir anda bir kapı açıldı, dışarı doğru bir iskele çıktı. Antenleri olmayan ve cüceden biraz daha uzun mavi bir yaratık belirdi kapısında. Gülümsüyordu yada bize öyle gelmişti. Baykuş bu duruma anlamsız bakışlarla karşılık verdi. Cüceden biraz daha uzun olan mavi yaratık yavaş ve sürünen adımlarla yanıma kadar geldi. Korkmamıştım ama şaşkınlıktan kalakalmıştım olduğum yerde. Korksam kaçardım zaten.

"Merhaba dünyalı, biz dostuz" demesini bekledim ama birşey demedi. Desede bir anlam çıkaramazdım çünkü yaşadığım yer dünya değildi. Biz burayı orman olarak nitelendiriyorduk. Dünya daha büyüktü. Biz doğma büyüme ormanlıydık zaten, dünyalı demek fazla abartıcı olurdu. Cüceden biraz daha uzun olan mavi yaratık, gülümser gibi duran ama aslında olmayan ağzı ile "az önce o sözü sen mi söyledin?" diye sordu bana. "Hangi sözü" dedim ağzımı gülümser gibi göstererek ama ağzımı tam açmayarak. Dostane bir yaklaşım göstermeye çabalıyordum. "yere bastığım uçmadığım anlamına gelmiyor!" diye belirtti yine gülümser gibi duran ama aslında olmayan ağzı ile. Ağzımı gülümser gibi göstererek ama ağzımı tam açmayarak "evet, bendim" dedim heyecanlanarak. Bu heyecan sırasında azıcık açmış olabilirim ama ağzımı, emin değilim.

Gözünde bir heyecan belirdi cüceden biraz daha uzu olan mavi yaratığın. "hımm..." dedi gülümser gibi duran ama aslında olmayan ağzı ile. "ne kadar da salakça..." dedi ve arkasını dönüp tanımlayamadığım için UFO dediğim cisme binip gitti. Baykuş bana bakarak pis pis sırıtıyordu ve cüce burnunu karıştırmaya dalmıştı bu sırada.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to :

  1. beni ziyaret eden cüceler hem kaba hem de narsistti. aşağılıyorlardı durmadan. en son 4. sınıfta geldiler sonra da ben büyüdüm =/

  2. Kendimi bir hikaye kitabının içine düşmüş gibi hissettim, kötü oldum hatta, aklımda "Alice Harika Olduğu İddia Edilen Diyarda" hikayesindeki çay partisi sahnesi canlandı. Ciddi ciddi tırstım, böyle şeyler korkutuyor, rahatsız ediyor sanki beni... Betimlemesiz yazılardan yanayım ben, cüceler yerine bağlaçlar kullanalım pliz, saygılar...

    ÇukurNot: Lanetli Cüce diye bir film serisi vardı, şeytani bir Leprikon, ne rahatsız edici filmlerdi onlar...

Bu gadget'ta bir hata oluştu