Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

impobisil

Bugün pek efkarlandım bi anda. Dedim, sevdiceğim olsa yanımda, sarılır ağlardım ne güzel. Sonra ilk bulduğum fırsatta aramalıyım dedim.

Bi kere aradım yabancı bi hatun açtı telefonu. Dedi, bişy bişy impossible (yada ben öyle anlıyorum) dedim bana sevdiceği ver. Dedi impossible. Dedim başlatma impobısıl mimpolıbıs falan, sevdiceği istiyorum ben!

Sonra anlayamadığım bişeyler daha söyleyip telefonu suratıma kapattı. Aslında ben kapattım suratına telefonu. Çünkü yavşaktı biraz. Bi kere dinlemeyi öğreneceksin kardeşim! Bişey soruyoruz cevap vermiyor. Tutturmuş bi impolbslı gidiyor.

Diyoruz sevdicek nerde?
-imposıbıl.
*Ne zaman gelir?
-imposıbıl.
*Bugün gelir mi?
-imposıbıl.
*NAAPTIN LAN SEVDİCEĞİME?!!!
-imposibil.
Dedim hanuna koyam bi dinle, papağan gibi ötme.
Dedi imposıbıl.
*Orospu! dedim kapattım.

O kadar konuşmak iste ama orspunun tekinin yüzünden konuşama. Ayıp be dedim. Çok sinirlendim. Dedim, bu iş böyle olmaz! Buna bi çare bulmak lazım.

Tekrar aradım, imposubul dedi. Dedim .mına koyim artık...

Bekledim biraz. Derin nefesler aldım. Dedim, sevdicek aşkına, haydi koçum! Hatta gölgelerin gücü adına!

Tekrar aradım. Bi çaldı, ohh dedim. İkinci çaldı, yihuu dedim. Üçüncü çaldı, işi var galiba dedim, dördüncü çaldı, açmıcak.. dedim, beşinci çaldı, şansımı sikeyim dedim, altıncı çaldı, hayatımın aşkıyla mı görüşüyorum? dedim.

Gerisi huzur doluydu be yau.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : impobisil

  1. Darkohl says:

    dayanamadim aradim
    dedim yarin gelme
    kestim hesabini gonderdim
    baska ekmegiyleoynanasicalar ariyorum.

  2. Canselmo says:

    Nolmuş noluyo ben hiçbi' şey anlamadım yauv.. :( klş

  3. Dreamtime says:

    Aklıma Imposibble brutality parçası geldi lan:D Sen de adama o parçayı söleseydin :=)

  4. Pelin says:

    la yine okudum da acayip guldum ha off :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu