Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Room, Dirty Room

Çok şükür henüz çöp ev olamadı evim ama çöp oda olma yolunda sağlam adımlar katediyor. İstemiyorum böyle olmasını ama çok inatçı. İllede çöp oda olacağım diyor, karşı koymaya çalışıyorum. Mesela kırk yılda bir içtiğim sigaranın küllerini yinede ağzına kadar dolmuş küllüğe dökmeye çalışıyorum. Ama ilahi bir kol gelip o küllüğü kırk yıllık içeriğiyle birlikte yere döküyor. Tek tek topluyorum izmaritleri, küllerinide üflüyorum geçiyor. Tek derdim çöp oda olmasın biricik odam.

Yine çöp oda olmaması için dökülen saçlarımı gözle görünmeyen yerlere doğru üflüyorum. Çıkarttığım giysileri oraya buraya bile atmıyorum okuyucu! Çıkarttıklarımı odamın içersinde minicik bir yer kaplayan sevimli ikili koltuğumun üzerine atıyorum. Şu an üzerinde neler var bi yazayım bari..

İlk göze çarpan 3 tane kravat. Açık konuşmak zorundayım, gerçekten sadece 3 tane kravatım var... (Kötü hissettim lan kendimi birden sdnafısd) 2 gömlek, 2 kazak, 1 keten pantolon, 1 eşofman altı, 4 tişört, 2 sweet, 2 pantolon, 1 gofret poşedi ( :/ ) 1 şort ve bir tane de üzerime örttüğüm pike. Ha tabi birde Fenerbahçe atkısı var arada. Onu atlamak olmaz.

Minik bir koltuk için çok gibi görünse bile ben hala oturacak bir yer bulabiliyorum orada. Bulamayanlar utansın! Tembelliklerini benim gardro/koltuğuma bahane bularak perdeleyemezler, bunu bilmeli insanlar.

Halının ve koltuğun yan taraflarında neler olduğunu söylemeyeceğim. Biraz özel hayat kalsın yahu.

Yok artık, abartıyorsun! diyenler için resmini bile çektim ama Pelinciğim benim abartmadığımı daha ilk satırları okuduğunda anlamıştır zaten :( İmajın rezilliğine bak hanuna. auahua Aslında çok düzenli bir insandım ben ama herşey elektrik süpürgesinin bozulmasıyla alakalı. Gerçekten! :(

Evet, resmi koyacağım. Kesinlikle hiç müdahale edilmeden çekilmiş bir resimdir. Hiç bi abartı yoktur malesef. Gönül isterdiki burada yalandan insanları eğlendirmek için falan filan.. Böhü..

Evet, anlayacağınız gibi bugün temizlik olayına vereceğim kendimi. İş yerinde kapak yıka, haftalık izinlerinde odanı temizle... Nereye kadar böyle gider bu hayat a dostlar! :s

Odayı toparladıktan sonra sportif faaliyetlere başlayıp, 3 gibi yemeğimi yerim (yavaş! sen 3'e kadar odanı bile toparlayamazsın olm ashudsa) sonrada akşam yapacağım maç için kampa girerim :s

Bi ara evin çöplerini falan toptan atmak lazım yahu.. püff..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Room, Dirty Room

  1. bence odayı kapat, başka bir odaya taşın en temizi... ama memnuniyet başlıktan belli Room, Dirty Room...

    pisliklik etkili bir olay aslında, dağınıklık falan ilham verir insan yaratığına, tabi bilemeyeceğim böcekleri ne kadar seviyorsunuz?

    yazıyı okurken ablam vardı yanımda, fotoyu görünce "yuh!!" dedi, ayrıca onu da belirteyim, saygılar ehii:D

  2. gardro/koltuk ahaha çok tanıdık geldi xD ya aslında bu oda toplamaca saç yıkamaya benziyo. yıkamazsın çok pis olur, yağlı yağlı tiksinir insanlar vs. ama sen bisüre sonra alışırsın batmaz. ama yıkayıp pakladığın andan sonra vay haline. kirlenicek, yine yağlanıcak. halbuki kirliyken bi sorun yok zaten kirli!daha ne kadar pislenebilir ki?

  3. Darkohl says:

    iyi la gene yuruyecek yer var bu sefer.
    bir keresinde o sehbanin uzerinden kalip kalip pislik kazidigimizi biliyorum.o kadar zordu ki, iki gun surdu.ikinci gun vazgectim zaten.bilgisayar masasindan bahsetmek dahi istemiyorum..
    abartiyosam bu Cem gibi olayim.gf.

  4. Dağınık ama temiz diye kendini avut diyeceğim ama o da yok :D odaya bir çöp kutusu koyarak yeni yaşamına başlayabilirsin sayın cem. Bizim evde odalarda, salonda, banyoda ve mutfakta çöp kutusu olduğunu belirterek arada çöp kutularını da boşaltman gerekeceği acı gerçeğini hatırlatmak isterim.
    Bu arada bir gün ben de odamın resmini koyayım da moralin düzelsin :)

  5. Boba says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  6. Boba says:

    lan çocuğun gitara yazık değil mi amk, içim gitti gitar şişcek layn kılıfına geçir :S

  7. Maybe. says:

    sevgili cem, kaçırdın yarışmayı:))

    http://myheadishigh.blogspot.com/2008/01/annem-eminim-u-koskoca-istanbulda.html

  8. Cem says:

    tüh bea, iş yapardı benim oda belki :P

Bu gadget'ta bir hata oluştu