Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri... v.3

Oh Beybi... Ben Seni Engelleyipte Sildim...

Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim.
Gözünün yaşına bile bakmadım üstelik.
Hatta gözümü bile kırpmadım
Kırpmam da gerekmiyordu zaten bebeğim
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

Tamam, yalan değil. Birkaç kez gözümü kırptım
Ama bunlar standart kırpışlardan biriydi
Alakası bile yoktu seninle...
Göz kapaklarıma kürdan takamazdım ya?
Tam adının üzerinde sağ tuşa basarken kırptım bi
Bi de "bu şahsı hotmail kişilerimden bile sil" çentiğini işaretlerken.
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

İyi niyetli düşünme bebeğim, yavrum, canım...
İşlerim yoğun falan değil ya da netimde sorun yok.
Neden olduğunu bile anlayamayacaksın sen belki,
Fark ettiğinde çok şaşıracaksın.
Derinden gelen bir sesle "naaptım mk" diyeceksin
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

Tarihin karanlık sayfalarına bile gömmüyorum seni
Mezarcı değiliz biz çünkü, gömmeyle falan uğraşamayız.
Soran olursa "gömün mk" deriz en fazla.
Gerçi çoğul konuştuğuma bakma, tek ben sildim.
Başkası silerse s.kimde de olmaz hani
Tohumuna para mı saydım bebeğim, yavrum...
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

Birşey kaybetmem ben, daha bin altı yüz kişi var listemde
Hiç biri senin kadar alttan vurmadı ama
Düşünceliydi onlar.
Saniye bazlı düşünebilen japon balıkları kadar bile düşünemiyorsun sen.
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

Yolun düşerde bakarsan bu bloğa,
Der ki Aşık Seyfi;
"Bi s.ktir ol git, gözüm görmesin seni"
Hakkını ver o zaman, yorum yap.
İyi koymuş lafı.
Son bir iyilik yapmak istersen google reklamlarına tıkla işine yarayan varsa,
Azıcık işe yaramış olursun!
Oh beybi, ben seni engelleyipte sildim...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri... v.3

  1. asjklfjkl ahahauhuehhe koptum okurken, tebrik ediyorum... ayrıca elinize gitarı alıp, ciddi ciddi besteliyorsunuzdur bunları diye düşünüyorum...

  2. Darkohl says:

    Tohumuna para mı saydım bebeğim, yavrum...
    kismindaki ictenligi, yurekli yakarisi cok sevdim. Basarilarinizin devamini dilerim.
    Cok hos.

  3. Canselmo says:

    Süper olmuş ama beni engelleyip silen biri olursa ya da varsa bu şiiri düşünüp üzüleceğimdir a.k. Alıngan adamım ben, gergin adamım zaman zaman çünkü..

  4. Ben beni engelleyip de silecek adamı eklemem zaten! Alnını karışlarım peşinen. Höyt.

  5. Darkohl says:

    soyle bisig varmis
    http://komplemuamele.blogspot.com/2007/09/emsen-bir-dert-msn-baka-bir-dert.html
    pek uzuldum cok da guldum

  6. üzüldüm yaw "oh beybi ben seni engelleyip de sildim" cümlesinde adı geçen beybiye. neden bilmiyorum belki çok büyük bir kalleşlik yaptı ama içim burkuldu. yok yok şaka tamam xD

  7. TREMO says:

    esuhauheuah mükemmel olmu$

Bu gadget'ta bir hata oluştu