Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.4

Sevdiceğim Sarılmıyor Bana

Papatya ya da lale olsun isterdim ama
Hediye bu, seçemezsin ki...
Ben istemedim gül kokulu vücut şampuanını aslında.
Hatun işi sandım geri çevirdim ama üstünde "herkeşe uyar" yazıyordu,
Terbiyesiz gibi, kocaman kocaman, fantastik gibi.
Sevdiceğim sarılmıyor bana...

Ha, tabi biliyordum sevmediğini gülü,
"Al bunu, başka ver bana" diyemezdim ya avoncu teyzeme.
Zaten kesin elinde kalmıştır, ondan hediye etmiştir beleşe,
Sevdiceğim sarılmıyor bana...

Önceden sarılır, öpüşürdük falan,
Bir gül kokusu engel mi sevgimize?
Zaten dandik bişey, kokmuyo adam gibi olum, valla bak!
Gel hele şöyle bi yahu!
Sevdiceğim sarılmıyor bana...

Der ki Aşık Seyfi;
"Böyle vücut şampuanının ta .mına koyayım.
Ben koyamazsam Rıza abi koysun.
Yok O'da kabul etmezse falan, getirin bana,
Zorlar, koyarım yine ben bir şekilde.
Sevdiceğim gel, etme, eyleme!"
Sevdiceğim sarılmıyor bana...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.4

  1. sevdicek yanıbaşında olcak, kokunu sevmeyecek sarılmayacak da sen bi koşu hacı şakir'lenmeden duracaksın?! inanmıyoruuaamm

  2. Cem says:

    ahahaha kırklanırım şerefsizim :p

  3. niye gül kokuyo ki? nergis de güzeldir. nergis kokarsa söylesin aşık seyfi sevdiceği sarılmazsa buluruz sarılıcak başka birini xD

  4. Cem says:

    sarılcak başka birine ihtiyacı yok aşık seyfi abimizin :)

National Geographic POD