Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Son Durak.

Yazmak değil bu, sadece karalamak aslında. Tuşlarını göremediğin bir klavye gibi, göremediğim kağıtlara, göremediğim kelimeleri diziyorum ortama ayak uydurmak istercesine kötü ve silik yazan kalemimle.

Uykum yok, ondan bu garip hisler. Ki yarın sabahın körü diye tabir edebileceğimiz ve sadece kargalar için özel sayılabilecek bir saatte kalkacağım, bilmem kaç tane garip iş yapmak için. Önemsemiyorum işlerimin saçmalığını. Çünkü bizzat ben seçtim bunu. Her kocaman makinanın altına girdiğimde taşımak için ya da her yığılan angaryada ya da yıkanan bir kapakta içten küfürler savurmak istesem bile tutuyorum kendimi. Çünkü ben seçtim binmeyi seçtiğim atı. Çizilen çizgi her zaman düz olmaz ki ama değil mi? Cetvelle bile çizgi çekerken, o eskimiş ve yıpranmış çentiğe gelir ve yamuk bir doğrunuz olur ya hani?..

Dönüm noktaları var hayatın. Dün bu satırları karalamaya başladığım ajandamın bir önceki sayfasında, şahs-ı muhteşem tarafından 31 Aralık gecesi yazılmış bir notu okurken hatırladım benim dönüm noktamın herşeyin güzel olacağını papağan gibi tekrarladığım zamanlar olduğunu. Bilen bilir.. Ve tüm bunlara rağmen tamamen alakasız bir şekilde berbat bir hayatım vardı eheh. Nedir bu iyimserliğin kaynağı kuzum?

Bilemiyorum tabi. Daha önce karaladığım hissiyatlar gibi, iyi bir gelişme herkes için bir dönüm noktası niteliği taşıyabilir bence. Gerçek, bunun farkına varmakta yatıyor aslında sadece. Bir sonra gelecek olan durak dünyanın en güzel nimetlerini önünüze serebilir, mümkündür. Ama o durağın uzak olabilme gerçeğini kabul etmek lazım. Şikayetlerimizi kendi seçimlerimize göre yapmalıyız durağı kaçırmadan evvel.

Sanıyorum ki, herkes güzel bir yaşam geçirmek ister. Yatlar, katlar, gezmek, tozmak ya da özgür bir yaşam ya da her neyse işte. Kendi bileceğiniz iş, beni bulaştırmayın. Ve insanların bu güzel yaşamlar için yaptıkları üç şeyden ikisi dua etmek ve umut etmektir sanırım. Son madde harekete geçmektir ve son maddeye sıra gelmez bir türlü. Dua etmek sırtımızı bir boşluğa dayayıp, beleşe gelecek ganimetten pay koparmayı beklemek gibi birşey bence. Ve umut etmek, harekete geçmediğimiz sürece dua etmek kadar büyük bir kaçış.


Çok umut ettim, hala ediyorum ama gördüm ki harekete geçmeyince umutların içimde patlayacak kocaman çükler olarak dönüyorlar bana. İçimde patlayanlar bir müddet sonra çocuklarım olarak çıkıyor içimden; hayal kırıklıkları olarak.

O yüzden kaçırmayalım durakları, harekete geçelim. İlk durağı yakaladım ben, bundan daha iyi bir durak olmasın.

Dün gece uykusuzluk anımda karıştırdığım ajandamdan okuduğum bir yazı neticesinde, o anlık hissiyatlarla yardırmış olduğum piçim.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Son Durak.

  1. Dreamtime says:

    Yazını Çok beğendim Cem'ciğim.Biraz da kendimi buldum sanırım.

    Hayat o kadar güzelki aslında yaşamak için işte bence biraz da şanslı olmak ile alakalı bu durumlar.Atağa geçmezsek hayal eder dururuz herşeyi.24 saat hayallerimle başbaşa kalmak isterim.Ama o hayalleri gerçekleştiremedikten sonra neye yarar ki? Kocaman bir hayal kırıklığı ve kendini kandırmaktan başka birşey olmaz.Radikal kararlar almalıyız hayatın her anında karşımıza çıkan fırsatları değerlendirmeliyiz.Neticede birer insanız.Hayvan değiliz,kimsenin kullanmasına da izin vermemliyiz kanımca.Hani bazı şeyler alttan alınabilir,hayaller için katlanılabilir ama herşeyin de bir sınırı olmalı.

    Kısacası hayal etmek güzeldir ama onları hgerçekleştirebilmek için çaba sarfetmek daha bir keyif vericidir.

  2. eyleme koyma konusunda ne kadar sabırlı olduğun ve kötü sonuçlar karşısında gösterdiğin tepkilere de bağlı sanırım bu iş. yani her istediği olmaz insanın, kötü biten bir şeyin sonunda olanları kaldıramayanlar için sadece hayal etmek mutluluktur. onlar hayal dünyalarında huzurludurlar, rahatsız edilmek istemezler. ama asıl cesaret gerektiren şey de o noktada başlamaz mı zaten? yetinerek kabuğuna çekilmeyi kabul etmek ve etmemek? birşeyler yapmak yada yapmamak? vereceğin tavizler? eğer bunların cevabını verebiliyorsan ve için rahatsa zaten yapacağın şey bellidir, yaparsın vs vs vs

  3. Aferin aferin, ertelemeden harekete geçin. En azından harekete geçme kararı alın :D

National Geographic POD