Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Birkaç Cesur Adam

Yıllardır tek bir sayısını bile kaçırmadan takip ettiğim Penguen'i son 1-2 aydır malesef alamıyorum, okuyamıyorum. Acı verici.. Alpay Erdem neler yapıyor, ne biçimde giydiriyor alt kat komşusuna, teyzelere yada ona-buna..

Erdil Yaşaroğlu hangi hayvana ne rol veriyor son zamanlarda yada Selçuk Erdem'in koyunları neler yapıyor gerçekten merak ediyorum.

Arada öyle bi bağ olmuş ki psikolojik olarak, alamadığım için Penguen'i aldatmış gibi hissediyorum kendimi. Sevgiliyi aramamak gibi birşey. Penguen adı geçtiğinde utanıyorum resmen bu aldatma hissinden dolayı.. Garip birşey. Eski sayıları tekrar okuyorum bende arada bir; "hayır sevgilim, hala seviyorum seni... Yeniden kavuşacağımız günler yakın, merak etme..."

Büyük adamlar vesselam, sevgi saygı..

Netice olarak en güzel yaptıkları işlerden biri olan kapak sayfalarına özellikle hastayım. Yine en son gelişmelerden yola çıkarak yaptıkları bir kapağı buraya koymak için başladım yazmaya ama duygularımın esiri oldum gidişhat itibariyle ehehe.. Eh, okuyamayanlar buyursun o halde.. Bu cesur adamları takdir etmeden bitirmeyelim tabi..

Ve fırsatınız olursa bir Alpay Erdem Stand-up gösterisini izlemeyi ihmal etmeyin. Ölmeden önce yapılması gereken işlerden bir tanesi olarak not edebilirsiniz kesinlikle.. Her hafta nerede çıkacağı köşesinde yazıyor. Sevgi, saygı..


POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Birkaç Cesur Adam

  1. çok ayıp valla, her hafta almazsam suçluluk hissediyorum ben, şimdi bir de "Uykusuz"umuz var... İkisi birlikte aynı anda giriyorlar eve.

    haklısınız büyük adamlar vesselam, saygımız sonsuz.

  2. Boba says:

    geçen hafta aldım penguen i de.. hiç okuncak yanı kalmamış artık espriler bayağı bayat zorunlu yaoılmış hissini yüzüne yüzüne old school tarzında yediriyor !

  3. Canselmo says:

    Bi' gün beraber gidelim lan şu Alpay Erdem'in gösterisine blogger'lar olarak. Pankart da açarız "Bazı yazılarımızı senin üslubundan çalarak yazıyoruz, BÜYÜKSÜN!" diye.. :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu