Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Böyle Buyurdu Cemdüşt.

Jantsız olan arabalara lanet olsun. Hiç sevmiyorum jantı olmayan arabayı. Modeli ya da markası ne olursa olsun, benim için büyük bir iğrençlik abidesi o jantsız arabalar. Görür görmez acıyan bir bakışla bakıyorum ve midem bulanarak ve küfürler savurarak çeviriyorum kafamı. Çok çirkinler. Emniyet müdürlüğü bu arabaları testip edip trafikten men etmeli bence. Göz zevkimi bozuyorlar.


Bugün serviste çok konuşan bir eleman, bu akşam kokoreç yiyeceğinden bahsetti. Söze katılmadım. Arkamdan gelen o mis kokuyu duydum sadece, bariz kokoreçin adıyla birlikte kokusu gelmişti burnuma. Çok canım istedi bi anda. Çılgınlar gibi kokoreç yiyesim var lan. Ve bugün o eleman kokoreçten bahsederken, ben kafamı önüme eğip -yada şapkamı önüme alıp- düşündüm. Çok uzun zaman olmuştu kokoreç yemeyeli. Yüce Manitu! Büyük haksızlık ediyorum kokoreçe! Burada siz sevgili ve neden okuduğuna anlam veremediğim okuyucularım huzurunda kokoreçten özür diliyorum. En kısa zaman içersinde yine yiyeceğim seni kokoreç! Affet beni!..


Dün tam bir saçmalık vardı İstanbul'da. Olimpiyat Meşalesi denen saçma bir çubuk, İstanbul gibi trafiğin zaten çoktan .mına koyulmuş bu şehre daha büyük vibratörler sokmayı hedeflemiş. Üstelik bu sapıkça arzularını, herkesin iş çıkış saatine ayarlamış ki, işten yorgun argın ve aynı zamanda baygın olarak çıkan insanları iyice delirtmek amaç edinilmiş. Şimdi soruyorum arkadaşlar? Bu ülkede gerçekten akıllı bir yönetici yok mu? Yani bu saçma şeyi, bu saate koymanın, o kadar insanı saatlerce trafikte rezil etmenin anlamı nedir? Ya ülkede kaç kere olimpiyat yapılmış ki meşalesini koşturuyorsunuz? Böyle bir saçma sapanlık var mı yahu? Çok sinirliydim dün çok. Benim gibi sinirli olan araç kullanıcıları, polis tarafından kesilmiş yollarda up-uzun kuyruklar oluşturduklarından ara ara korna protestosuna giriştiler. Ben korna sesinden NEFRET eden bir insan olarak, "çalın lan, o kornalar bitene kadar çalın ve bu rezilliği bi şekilde protesto edin" diye geçirirken içimden, bizim serviste olan ve az önce çok konuşan kokoreç sever arkadaş bir anda parladı, korna çalan arabalara saldırdı. Tartışmalar, bağırışmalar falan.. Eğer o korna çalan arabaların sürücülerinden biri ben olsaydım, o çok konuşan kokoreç sever arkadaş şimdi muhtemelen sakat bir çok konuşan kokoreç sever arkadaş olurdu. Gözüm dönmüştü dün gözüm.


Çocukken psikolojimin .mına koyan bir horoz vardı. Onu hatırladım bugün. Özenle omuzlarıma çıkar ve hiç acımadan, gözümün yaşına bakmadan (Evet, ağlardım nolmuş), bu bizim kiracının oğlu falan demeden beynimi kekelerdi -gagalardı, s.kertirdi, bla.). O horoz eğer domuz kadar güçlü şerefsiz bir hayvan değilse bu zamana kadar çoktan kesilip yenmiştir. Bunu düşününce müthiş sevindim, görseniz gülerdiniz. Suratımda çok derin bir Tecavüzcü Coşkun ifadesi belirdi. O derece derin bir hazdı o an. Hatta yendikten sonra bok olup sıçılmıştır o. Müthiş birşey bu. Belasını buldu şerefsiz.


Eve gelirken bir sürü uçurtma gördüm gökyüzünde. Bahar geldi, böyle oldu. Çocukken süper bir uçurtma yapıcısı olaraktan, bugün o uçurtmalara anlam veremiyorum. Ölürdüm uçurtma için, gazeteden uçurtma için kavgalar ederdim, benim uçurtmamı takan (böyle bir tabir var eheh) elemanlarla kafa göz girerdik falan. Kuyruğuna jilet takardık ki, takılan uçurtmaları parçalasın diye. Böyle ruh hastası bir uçurtma fanıydım ben. Ama şimdi bakıyorum ki çok salakça birşey bence. Amaçsızca yani. Uçuruyorsun ve yukarıda duruyor. Ne saçma.


"I hate myself and i want to die" diye kişisel imzalar atan insanları seviyorum. Bence çok eğlenceliler. Güldürüyorlar beni. İyi ki varsınız. Gerçekten!






Evrim teorisine aklı yatan bir insan olarak ilk evrimleşen ırkın uzak doğulular olduğunu düşünüyorum. Özellikle Çinliler. Jared Diamond'ın o müthiş kitabı "Tüfek, Mikrop ve Çelik"te evrimleşen ilk insanların Afrika kıtasından çıktığı söyleniyordu. O yüzden bu tezim muhtemelen yanlış, ama Çinliler feci maymuna benziyor bence. Hani tamam, çok benzemeseler bile en çok andıran ırk onlar. "Topraktan geldik, toprağa gideceğiz" tezine, "Maymundan geldik, Çin'e gitsekte olur" diyerek cevap vermek istiyorum.


Böyle buyurdu Cemdüşt.


POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Böyle Buyurdu Cemdüşt.

  1. Darkohl says:

    gazeteden ucurtma diyice, gazeteden karton sehirler cikiyordu ne bicimdi onlar ne bicim kes yapistir yapiyoduk aman.
    Aklima geldi de..
    Horoz ya akjha hala daha oten bi horoz var pesini birakmicaklar hicbir zaman

  2. O karton evleri yapıştırcaz diye uhu kokusundan kafayı buluyorduk, ne güzel günlerdi...

    Sizde amma takık bir adamsınız Cem yaw. Sana ne kardeşim, adamın belki jant alcak parası yok belki para biriktiriyor falan vs vs...

    Olimpiyat meşelasinin şehrimize geldiğini de senden öğrendim valla:D çok ayıp dimi...

  3. Cem says:

    O horozdan kurtulucam yan odaya geçtiğimde. Etkisi biraz daha azalacak yada. Gerçi oradan da duyuluyordu, tecrübeyle sabittir.. huehue

    Jant almasın kapağını alsın o zaman kardeşim alla alla. Benim takıntım gf

    Ayrıca iyi ki benim gibi yaşayarak öğrenmemişsin bu durumu. Saat 6 da mecidiyeköyde bir karmaşa.. Kabus..

  4. Canselmo says:

    O karton evleri falan hiç beceremedim. :( Denemedim de açıkçası çok fazla sanırım. Ayrıca benim hiç uçurtmam da olmadı amca.. :( Bi' keresinde aile dostlarımızla mangala gitmiştik. Oğulları var, Alp diye, dehşet sevimli bi' çocuk.. Onun uçurtması vardı. Biraz büyüktü ama, bazen gücü yetmiyordu uçurtmaya. O zaman ben devreye girip, koşuyordum manyak gibi. Uzun saçlı, göbekli de bi' insanımsıydım o dönem. Ama nasıl çocukça bir zevk almıştım anlatamam. Ne acayip şeymiş.
    Ha bi' şey daha geldi aklıma onu da yazayım gidiyorum. Bu action man'lerin uçanları vardı. Böyle arkasında paraşütü olanları.. Onları uçurtmak istemişimdir hep, fakat fırsatım olmamıştı açık havaya, geniş mekana çıkmaya o dönem. Evde atıyorduk sağa sola elemanı mal gibi.. Mal gibi günlerdi..

  5. Ben söylerim böyle, "Benim hiç uçurtmam olmadı" diye sempati ve acınma kazanmak istediğim zamanlar. Ama hakkaten olmadı hiç. Fırk...

  6. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

  7. Dreamtime says:

    Cem'e yurtdışında ilgi büyük.Olm sen artık buralara ait değilsin.Git yurdışına ,hayranlarınla buluş artık :d
    Yalnız o maymunlar daha tatlı lan adamdan hahaha :D
    Bi de benim de hiç uçurtmam olmadı yaw

  8. gelin hepinize uçurtma yapıcam amk :Smfsdfjoı Uçurtmayın ama sdoıfsdıofsd Uçurtma! sdmaoıfıosd Lan gece gece milattan önce yollamış olduğum bi yazıya böyle iğrençten öte espriler yapabiliyorum ya, harbiden ölmem lan ben sdmofsdofs

National Geographic POD