Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kedi.

Dünya üzerinde yüzlerce, binlerce hayvan vardır ve benim en sevmediğim hayvanların başında gelir kediler. Sürüngenler ve hatta böcekler bile daha sevimli gelebilir bana bir kedinin karşısında.

Ömürleri tıkınmakla geçer, ver yemeğini yesin, değiştir kumunu sıçsın, bi o kadar miskin takılsın. Tamamen uyuz bir hayvan bence.

Ve ablam sağolsun eve kedi getirdi bir tane. Kedi olmasının zaten yeterince büyük bir problem teşkil etmesinin yanında hem İran kedisi hem de dünyanın en çirkin kedisi. Yani ben kedi seven birine kötülük yapmak istesem ancak bu kadar çirkin bir hayvanı alıp hediye ederdim o kişiye. Ancak bu kadar olur yani. Zaten bu İran kedilerinin garip bi suratları var, mahkeme duvarı gibi, dümdüz ve bi o kadar çirkin. Bu daha feci. Toparlak, koskocaman bir yavru.

Eve geldiğinden beri 8 kilo almıştır hayvan. Domuz gibi yiyor resmen. Ne zaman eve gelsem yiyecek tabağının yanında tıkınıyor. Buldu beleş yemeği yesin tabi. Domuz gibi yiyor domuz gibi. Kedi olmadığını bilsem, hani hayatımda kedi görmemiş falan olsam kesin domuz sanardım bunu. Öyle yiyor, domuz gibi.

Bi de çok sinsi. Bu domuzluğunu belli etmemek için ev içinde devamlı hareket halinde. Aklınca spor yapıp yediklerini eritecek ve domuz gibi yediği belli olmayacak. Ama yanılıyor. Ben tutuyorum çetelesini.

Kedinin benim açımdan tek güzel tarafı kuyruğunu yakalamaya çalışması. İçten içten gülüp, içten içten bir "SALAK" diyorum. Çok huzur doluyor içim bu anlarda. Ki genelde bunu yaptığı için ben evde olduğum zamanlarda genel bir huzur içersindeyim. Canın mı sıkıldı, kediye bak, neşelen. Böyle bir salak, her dakika kuyruğunu kovalıyor. Bir gün videosunu çekip koyarım, siz de atınız stresinizi.

Adını Nisan koymuş ablam ama ben çirkinliğini görmezden gelemiyorum ve Çirkin diyorum kendisine. Bazen Kedi dediğimde oluyor. Basit bir şekilde. Kedi. Domuz gibi olur bu yakında. Çünkü öyle yiyor.

Zaten yusyuvarlak ve tüyleri nedeniyle daha dombalak görünüyor. Bi de bunu koşarken göreceksiniz ahuahua. Of. Felaket habercisi gibi, öyle bi sevimsiz ki.

Ahanda buyrun.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Kedi.

  1. Darkohl says:

    ahkaj

    mahkeme duvarı gibi, dümdüz ve bi o kadar çirkin

    tipe bak la masolla pek de garip bakigi
    iyi guldum he

  2. Ahaha bizim evde de var bir tane İran, ama hakkaten bunun suratı pek bir çirkinmiş Gremlin gibi. Yazık yahu. Bir de bu kadar mama vermeyin, kilosuna ve yaşına göre her gün yemesi yeterli olacak mama miktarı, aldığınız mamaların arkasında yazar zaten. Öyle doldurup giderseniz önüne yemeği yer de yer. Bizimkinin hayvan gibi göbeği vardı geldiğinde, bir tane kardeş gelince yanına hareketlendi kilo verdi, sarktı göbeği komik oldu :D Baharda tüy de döker bu oy oy, kolay gelsin size!

  3. Amma hakaret etmişsin hayvana yaw, bence miskinlik yapmasını çekemiyorsun hocam, sen sabah kalk işe git, milletin bıdı bıdısını çek yorul eve gel hala bi sürü işin olsun falan... o arada bu hayvancağız yumağıyla oynayıp kıyıya köşeye kıvrılıp uyumakla meşgul olsun...

    Ahajkjşaslajahhaıhahaa.. İyi güldüm klş

  4. £l-oNe says:

    Ben de pek hazzetmem kedilerden.iKİ yüzlü riyakar insanlar aklıma gelir ona bakınca. böle yapışır gitmez falan aman aman benden uzak.

  5. Canselmo says:

    Sevimli lan gayet. Ayrıca kediler de çok süper hayvanlardır. Sen bence biraz kıskanmışsın. Tabi kim istemez önüne yemek koysunlar sen de ye, kıçına kum koysunlar sen de sıç, sonra paso yat. Cihangir'de kedi olsam..

  6. Dreamtime says:

    Ulan ben hiç sevmem kedi.Nefret ederim bi o kadar.Cem olm ben sizin eve ayak basmam artık :D Ciddi diyorum direk bağırırım bu benim bi tarafıma dokunursa :D
    Feci derecede fobim var.Eğer bana dokunursa çığlığı basıyorum of off

  7. kediler güzel yaratıklardır be azizim demeyin öyle. gece gündüz gürültü de yapmazlar bir iki miyayv dışında. severim kendilerini. bu kedi de güzelmiş gerçi bizim yan komşunun karısına benziyo ama olsun güzel +

Bu gadget'ta bir hata oluştu