Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.5

Ohh Beybi, Ben Seni Alfabetik Sevdim

Aşık Seyfi der ki; Oh beybi, Ben Seni alfabetik sevdim.
Bi görsen kendini benim gözümle, eminim sen de severdin.
Cem isminde çok karizmatik bi adam var, çok yakışıklı ve bi o kadar süper bir insan.
Çok uzattık cümleleri, kısaltalım vesselam...
Dur toparlayacağız şimdi acele etme,
Endoplazmik bir kulunum uymasa bile...

Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

Fenerbahçe nasıl koydu ama hehe
Gözlerinin ışıltısında boğulasım var bir de...
Ğğğğğüüğğ diye garip sesler çıkarabilirim karşında bu yüzden.
Hiç korkma sakın çıkarttığım seslerden...
Isırganlar batsın kıçıma yalanım varsa,
İçerlerim aynı zamanda inanmazsan...

Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

Jale adında bi abla var serviste, herşeye gülüyor.
Konumuzla alakasız ama söylemek istedim işte..
Lale olabilirmiş aslında Jale'nin ablası varsa..
Matematiği hiç beceremedim bi de bunca zaman,
Nedense diğer dersleri de beceremedim.
Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

Öyle bakma yahu canım sevdiceğim!
Parıltıdan kamaşıyor gözlerim.
Ruhumu esir almış siberoptik bakışların..
Sayko Killır'da güzel şarkıydı vesselam.
Şarkılar söylesek beraber,
Teleskobum olsa, baksak yıldızlara, şaşırsak, mutlu olup sarılsak sonra...

Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

U
murumda değil hiç bir olay sen yanımdayken
Üvezli diye bir köy var Şile'de...
Ver elini koşalım biz kırlara Üvezli'de
Yozgat'ta var mıdır acaba Üvezli diye bir yer?
Zonguldak'ta yoksa bir Üvezli, çok içerlerim gerçekten...

Oh beybi, ben seni alfabetik sevdim...

Aslında yolda ilk aklıma gelen taslağı çok sevmiştim ama buna ısınamadım birden. Keşke uygunsuz zamanlar içersinde gelmese böyle hisler ehehe

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.5

  1. Biraz daha uğraşsan kafiye de tutacak yaw... Çok güzel çok, hastasıyım Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri'nin...

  2. Canselmo says:

    Asu hasu ehü diye güldüm lan, süpermiş. :D

National Geographic POD