Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.


Son bir aydır falan yolda yardırdığım diskman muhabbetine ara vermek durumda kalmıştım. Ceket üzerine sırt çantası pek hoş durmuyor açıkçası. ehue. Diskmanimi yanıma alamadığımdan yolda dilediğim o müthiş albümlerin hazzını gerçekten özlemişim. Geçen hafta zor bela montumun cebine sıkıştırdığım diskmanime koyduğum albüm Suffocation - Souls To Deny albümüydü. Bir aydır içimde sönmüş olan ateş bu albümle yeniden canlandı ve sonrasında; Güneş, İşte Buradayım! An itibariyle aklıma gelen ve beni benden alan, ritimleriyle içimde koşma isteği uyandıran, vokalleriyle beni, kendimi 30 bin kişinin önünde bu şarkıyı seslendiriyormuşcasına heyecanlandıran, davullarıyla çevremde bulunan tüm insanlara kafa göz girme hissi uyandıran muazzam death metal gruplarını yazasım geldi. Özellikle sabah işe giderken geç kalma sorunu yaşıyorsanız bu albümlerden bir kaç tanesini edinip, mümkün mertebe mp3 playerınızda bulundurmanızı tavsiye ediyorum. Bir play tuşuyla beraber aşılmaz dağları aşabilmeniz mümkün.

Öncelikle Suffocation - Souls To Deny albümü ile başladığım haftaya Monstrosity - In Dark Purity albümüyle devam ettim. Monstrosity'nin akıcı melodileri zaten inanılmaz ama albüm sonuna koydukları Slayer - Angel Of Death coverı albümün gidiş havasıyla cuk oturmuş. Çok geç keşfedip, çok fazla sevdiğim bir grup olan Brutality - In Mourning albümü benim her zaman için en sevdiğim albümler arasına girmişti bile. Özellikle burada da linkini vermiş olduğum, albümün ikinci parçası olan "The Past" tam olarak benim müzikal zevkimi anlatıyor. Bu parçayı anlatabilmek isterdim, uzun uzun bahsedebilmek isterdim ama sevgilinize sevginizi anlatamamanız gibi bir şey bu, kelimelerle ifade edilemiyor bazen.

Sıradan benim için çok önemli olan gruplar ve çok önemli olan bazı albümlerini yazayım, tam olsun. Hissiyatlarımı yazabilmem çok zor. Hani bu tarz, yabancısının deyişiyle "böğüren" adamları dinlerken kaç kişinin tüyleri diken diken olur aldığı hazdan bilemiyorum ama benim için yapılabilecek en güzel müzikleri yapıyor bu adamlar. Beğeni sırası olmadan, aklıma geldiği sırayla yardırıyorum.. Tabi daha sevdiğim bir çok grup var, dinlemekten haz almadığım grubu tutmam zaten arşivimde. Ancak bu grupları ve albümlerini dinlerken ayrı bir haz alıyorum, ayrı bir dünyaya dalıyorum.

Hypocrisy - The Final Chapter (Her zaman için en sevdiğim grup ve en sevdiğim albümdür o yeah. Son albümlerinde eski çizgisinden bir hayli uzak olsa bile yine de sever sayarım. İlk aşk gibin birşey ehue)
Gorguts, (Hayatımın en değerli gruplarından birisidir. Bütün albümleri ayrı güzel, ayrı teknik, ayrı gazlıdır. Yalarım böyle grubu ben)
Kataklysm, (Bu grubu anlatmak için "Kıyım" kelimesini kullanmak yeterli olacaktır. Bunalmış ve bezmiş bir gününüzde bu gruba kulak verin ve enerjileriyle yeniden doğuşunuza tanıklık edin..)
Cancer (C.F.C. -Cancer Fucking Cancer parçası her türlü!)
Abramelin, (Rast gele bulduğum bir grup daha. Old school death fuckin metal with balls)
Gorefest, (Şu grubu canlı izleyememiş olmanın derin sızısını hala yaşıyorum. Özellikle False albümüne hasta olurum!)
Misery Index, (Normalde bu tarzda çok fazla sevdiğim grup yoktur -grindcore- ama bu grubun bi şeytan tüyü var sanırım. Heyecanlandırıyorlar ve hareket veriyorlar bana ehu)
Ancient Existence, (Alamanya'dan, isimleri daha yeni yeni duyulmaya başlayan grow grow death metal yapan güzel bir gruptur. Her türlü gazı dayarlar adama.. Fenadırlar.. Canlı olarak izleme şansını bir arkadaşımın düğünü nedeniyle kaçırmıştım, sağlık olsun..)
BOLT THROWER (ah ulen bi kere izleyebilsem canlı canlı ehuehue)
Nile (Babalara saygı!)
Gojira (Fransa'dan adam gibi grup çıkmaz diyenlere en güzel cevap bu grup sanırım. Bana da öyle oldu çünkü ehuehe)
Death (Fazla söze gerek yok zaten, adamın her notası ayrı bir ruh taşıyor..)
False In Truth (Eyvallah sadece bir tane albümleri var ama bu grubun şanlı geçmişini perdelemeye yetmez. Arkadaşlarım olabilirler ancak bu listeye girerken bir torpile ihtiyaçları yoktu gerçekten ehehe Dinlerken inanılmaz haz alıyorum, siz de alın albümünü, destek olun hanuna! ahuahua)
Sinister (Hollanda'dan babam çıksa dinlerim! Bu grup diğer yazdığım gruplara göre daha brutal, daha hayvansı ama ritimlerinin, melodilerinin akıcılığı ve vokalin kuvveti her türlü saygıyı hak ediyor.)
Asphyx (Bir Hollanda grubu daha! Bu grupları dinlerken gelen koşma isteğini kırabilecek bir etki var mı acaba?)
Avulsed (İspanya'dan brutal death metal. Ancak brutal death metal olmasına bakılmaksızın, müziklerinin yumuşaklığı, melodisel olması, sözlerin eğlenceli olması (stabwound orgasm :D) açısından seviyorum ve her dinlediğimde gazlıyorum kendimi ehu)
Eternal Solstice (Old school death metal grubu. Tam olarak benim zevkime hitap eden bir grup daha.. Berk insanı sağolsun)
Morbid Angel (Fazla söze gerek yok zaten..)
Krabathor (Çek death metaline her zaman saygı duydum ama bu grubun bass ve vokalini yapan Bruno amcama ayrı bir sempatim var. Nedendir bilmiyorum. Pek saygı duyuyorum bu adama.)
Hypnos (Yine Bruno amcanın başka bir projesi olan bir grup. Özellikle Love Song'u dinlemelisiniz ehehe)
Polluted Inheritance (Yine kaza bela bir yerlerden bulup hastası olduğum gruplardan. Fazla dinleyenini bulamazsınız ama aslında çok deli bir gruptur. O yeah.)

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to :

  1. Boba says:

    yalarım valal o seçtiğin grupları eheh, o değil şu kafa dağıtma işini bigün yapcaz old skool kop kop gecesi.

  2. Dreamtime says:

    Liste cool men.Tabi ben o kadar ayuca şeyler dinleyemiyorum ama bazı isimler güzel duruyor o listede :D

Bu gadget'ta bir hata oluştu