Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tırt Foto

Çok şahane bir şirketiz. Resimden de görüldüğü üzere..



Buna şöyle derim ben; "fotoselli tuvalet sahibi olmuşsun ama adam olamamışsın adam! shuahu Yapacak bir şey yok. Hala insanlara işemeden önce donunu indirmen gerektiğini hatırlatmak durumunda kalabiliyoruz. Bunu yaparken iğneleyici olmak isterken komik duruma düşüyoruz. Ayrıca LütVen yani...

Bu amcayı bugün otobüste gördüm. Kasketini çıkartmış kelini ferahlatıyordu.

Telefonla çektiğim için pek iyi çıkmamış ama kasketin içinde üzerinde bulmaca olan bir gazete parçası vardı ehue. Terini emsin diye.


İstinye - Carrefour'a toner bırakmaya bıraktığım gün (Perşembe günü) bu fotoğrafı güvenlik kabininde çekmeye çalıştım. Çok küfür ettim yanımda adam gibi bir fotoğraf makinası olmadığına. İnanılmaz komik bir yazı yazmış adam. Hani şu doğu illerinden bir tanesinde askeri jet uçakları geçiyor diye komutanlığa yazılan bir yazı vardı, "3 kadin düşük yapti, inekler korkti" falan gibisinden. Onun gibi çılgın bir yazı vardı.

Aklıma geldiği kadarıyla şöyle bir şeyler söylüyordu adam.

Bakın kardeşim, 30 sefer söyledik, yazmayın dedik, hala yazıyorsunuz. Bi laftan anlayın kardeşim. Şuraları neden karalıyorsunuz! Karalamayın diyoruz, daha kaç kere söylicez, şunu okuyun belki anlarsınız" falan da filan. Altına "güvenlik" deyip tekrar devam etmiş; "Ayrıca herkes sırasını bilsin, saygılı olsun, güvenliğe zorluk çıkarmasın, polemiğe girmesin."

Ortam biraz daha müsait olsaydı çaktırmadan çekmek zorunda kalmasaydım büyük bir bomba yakalamış olacaktım ama kısmet değilmiş. Adam gibi makina olsa yanımda yine yakalardık ama telefonla anca bu kadar. Oyh, ne güzel gülmüştüm yazıya..

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Tırt Foto

  1. Boba says:

    lan ben o amcamın beresinin içindeki siyahları güvercin yemi gibi bişey sandım baktım köşeliler hee dedim sdfsd

  2. The Dude says:

    ahuahuah...lutVen olayi ve tuvaletin fotoselli olmasi bitirdi zaten :D

  3. Darkohl says:

    Dikkatinizi Cekerim
    lol

  4. Ya ben bu uyarıyı anlamadığım için oturduğum yere çiş yapmaktan korkuyorum. Ne demek bu, biri bana açıklasın lütveenn

  5. O oturduğunuz yere çiş yapmayın yazısı erkekler tuvaletine özgü bişi dimi, klozetin oturulacak yerini kaldırmadan işeyen insanlara erkek diyoruz ya, ondan yazılıyo olsa gerek. şanslı piçlerin pipisi var, bizim gibi uğraşmıyorlar tabi...

  6. Canselmo says:

    Olm yazık lan sana, bunca şeye metabolizma mı dayanır a.k.

  7. Dreamtime says:

    Yurdum manzaraları.

Bu gadget'ta bir hata oluştu